Nah, ik leg me er wel bij neer en kom gewoon laveloos de kroeg uit.quote:
Ik denk idd dat je die wedstrijd snel wil vergeten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, ik leg me er wel bij neer en kom gewoon laveloos de kroeg uit.
Drinken doet vergeten.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je die wedstrijd snel wil vergeten...
Na Jordan was het helemaal niets meer, tot vorig jaar. Toen hebben ze voor het eerst sinds 97/98 weer de Playoffs gehaald. Dit jaar maken ze ook weer een goede kans.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
Is dat eigenlijk nog wat de Bulls? Jaren na Jordan en Pippin enzo was het ruk. Nog steeds?
jMaar Larry bird heeft meer talent in zijn kleine teen dan Jason williams in zijn geheel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef J-Will het volgende:
Grizzlies, Blazers, Sonics en Celtics vind ik behoorlijk kleurloos. Grizzlies vanwege Pau Gasol, Blazers Sonics en Celtics vooral op basis van vooroordelenEn dat Bird in Boston heeft gespeeld helpt ook niet.
Zelfs nu nogquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
jMaar Larry bird heeft meer talent in zijn kleine teen dan Jason williams in zijn geheel.
En over dertig jaar ook nog.quote:
Heeft ie wel talent dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
jMaar Larry bird heeft meer talent in zijn kleine teen dan Jason williams in zijn geheel.
Goeie vraag, volgens mij bevatten de bezwete Nike Air Jordan's van Jordan nog meer talent na slechts 1 keer gedragen te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |