quote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Als het een leuke groep is, waarbij het slowchatten zich redelijkerwijs beperkt tot het wel en wee van [insert bedrijfsnaam] heb ik daar persoonlijk niets op tegen.
Verzamel maar wat bij elkaar
quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef the900 het volgende:
Ik werk in de Horeca. Dat vind ik wel een mooie groep
Misschien zelfs in UVT! Daar is alleen maar een drugs-slowchat geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik vind dat óók een hele mooie groep !
Ik ben vaak klant van horeca.
dan mag ik toch mee-chatten in het horeca-topic dat we nét zoals [CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 10] mogen hebben in WGR ?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:52 schreef the900 het volgende:
Maar als je hier serieus een klacht over hebt, waarom zit je dan in ONZ?
Mag het ook een [Centraal] Ik ben klant bij een supermakt Slowchat deel # zijn?quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Géén klachten, die dump ik altijd in klaagbaak.
Ik ben het helemaal eens met de mod van WGR, dat alléén TPG en Albert Heijn een eigen topic mogen hebben waarin alle andere medewerkers van alle andere winkels bij voorbaat niet welkom zijn.
[WGR] Feedback Deel 5
En het feit dat er in de OP staat dat zelfs klanten van de Albert Heijn er niet in mogen reageren vind ik een hele slimme zet.
Vandaar dat ik vergelijkbare topics over vergelijkbare bedrijven een goede zaak vind, en daar graag wat moeite voor wil doen.
ik ben best beniewd naar het reilen en zeilen binnen [insert bedrijfsnaam]
Denk momenteel zélfs aan topics die alléén bedoeld zijn voor de klanten van deze bedrijven, om daar over hun ervaringen binnen de Albert Heijn te kunnen slow-chatten, zónder dat ze daar op vervelende wijze door AH-medewerkers woorden lastiggevallen.....
quote:Op zondag 20 november 2005 16:05 schreef the900 het volgende:
[..]
Mag het ook een [Centraal] Ik ben klant bij een supermakt Slowchat deel # zijn?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Oversight het volgende:
Denk momenteel zélfs aan topics die alléén bedoeld zijn voor de klanten van deze bedrijven, om daar over hun ervaringen binnen de Albert Heijn te kunnen slow-chatten, zónder dat ze daar op vervelende wijze door AH-medewerkers woorden lastiggevallen.....
jah maar dan een algemeen slowchat voor klanten van álle supermarkten (wordt het nog gezellig ook)quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:09 schreef the900 het volgende:
jah maar dan een algemeen slowchat voor klanten van álle supermarkten (wordt het nog gezellig ook)
quote:Op zondag 20 november 2005 16:18 schreef the900 het volgende:
Ik vind dit wel een FB topic waard hoor!
nee een apart topic in FB zodat de rest ook mee kan rellenquote:Op zondag 20 november 2005 16:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd:
WGR Feedback Deel 4
quote:Op zondag 20 november 2005 16:24 schreef the900 het volgende:
[..]
nee een apart topic in FB zodat de rest ook mee kan rellen
Dankjequote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Oversight het volgende:
En het feit dat er in de OP staat dat zelfs klanten van de Albert Heijn er niet in mogen reageren vind ik een hele slimme zet.
Klanten mogen er wel reageren, er staat alleen:quote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef Troeta het volgende:
Bij het TPG-topic mogen klanten wél reageren en vragen stellen.
Geeft maar weer het verschil aan in hoe aardig wij zijn
Vragen mag, maar niet gaan zeiken.quote:Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!!
quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef the900 het volgende:
Ik werk in de Horeca. Dat vind ik wel een mooie groep
Nee daar is een speciaal telefoonnummer voor, die mensen krijgen daar voor betaald.quote:Op maandag 21 november 2005 07:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Klanten mogen er wel reageren, er staat alleen:
[..]
Vragen mag, maar niet gaan zeiken.
quote:Op maandag 21 november 2005 17:39 schreef petre86 het volgende:
mogen de medewerkers van de koninklijke posterijen nederland ook in het tpg topic terecht?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:39 schreef Tha_T het volgende:
Collega's bij het UWV/CWI misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |