Voor het tuincentrum huh? Hmm, ik weet ineens waar WIlders zijn kleurspoelingen vandaan haalt.quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef ma_jojo het volgende:
Sta ik daar voor een tuincentrum te collecteren. Vriendelijk als ik ben, met een lach op mijn gezicht. Zie ik een raar kapsel met meneer Wilders eronder.
Op de vriendelijkste toon mogelijk, roep ik hem toe "Goedemiddag meneer Wilders, heeft u misschien iets over voor de Nederlandse Stichting van het Gehandicapte Kind?"
Meneer Wilders antwoordt spontaan "Ja, natuurlijk heb ik dat!"
Veelbelovend zet hij zijn overvolle tassen neer en trekt zijn overvolle portefeuille. En wat geeft hij?? 2 euro!! 2!!! Goddomme, hij moet es wat minder geld uitgeven aan z'n kleurspoelingkjes. PAUPER!
Alleen zijn homovriendje en een beveiliger die kleiner was dan ik stonden erbij.quote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Voor het tuincentrum huh? Hmm, ik weet ineens waar WIlders zijn kleurspoelingen vandaan haalt.
Enneh, kreeg je ook niets van die 12 bodyguards om hem heen??![]()
Neen. Praktisch iedereen gaf 1 a 2 euro. Hij had meer briefjes dan kleingeld in z'n portemonnee en werd daarna weggereden in zijn BMW.quote:Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef White_Wolf het volgende:
Wees blij dat ie iets geeft joh.Je lijkt die zwerver straatmuzikant wel die ik ooit 2,- gaf en dat te weinig vond.
![]()
Ja.quote:Op zondag 20 november 2005 15:05 schreef jeloo het volgende:
wat had je dan verwacht? dat hij 10e in je collectebusje had gegooid omdat hij een publieke functie heeft?
Doos.quote:
Neenquote:
Op zijn minst.quote:Op zondag 20 november 2005 15:08 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dus ... alsof hij 100euro moet doneren :/
Twee euro lijkt mij een vrij redelijk bedrag om te geven bij een collecte. Ik begrijp dan ook niet waarover je zit te klagen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef ma_jojo het volgende:
Sta ik daar voor een tuincentrum te collecteren. Vriendelijk als ik ben, met een lach op mijn gezicht. Zie ik een raar kapsel met meneer Wilders eronder.
Op de vriendelijkste toon mogelijk, roep ik hem toe "Goedemiddag meneer Wilders, heeft u misschien iets over voor de Nederlandse Stichting van het Gehandicapte Kind?"
Veelbelovend zet hij zijn overvolle tassen neer en trekt zijn overvolle portefeuille. En wat geeft hij?? 2 euro!! 2!!! Goddomme, hij moet es wat minder geld uitgeven aan z'n kleurspoelingkjes. PAUPER!
Z'n homovriendje stond erbij, dus neen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef tonks het volgende:
En toen heb je hem naar binnen meegenomen en de 100 euro op een andere manier verdiend?
Volgende keer beter.quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Z'n homovriendje stond erbij, dus neen.
Ben ik met je eens, maar blijkbaar zijn sommige mensen ook nergens tevreden mee.quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef Dirktator het volgende:
3. Er zijn veel meer mensen die helemaal niets of zeer weinig doneren. 2 euro vind ik persoonlijk nog best wel aardig.
Hij had anders wel geld genoeg voor een gewurgd hondje.quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef Dirktator het volgende:
1. Het salaris van een Tweede Kamer-lid is relatief gezien erg karig.
2. Geert Wilders is, ondanks zijn kapsel en zijn beveiliging, ook maar een normaal mens.
3. Er zijn veel meer mensen die helemaal niets of zeer weinig doneren. 2 euro vind ik persoonlijk nog best wel aardig.
Als het om propaganda gaat kan ie wel wat meer missen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Hij had anders wel geld genoeg voor een gewurgd hondje.
Ik heb urenlang gecollecteerd en zelf 5 euro gedoneerd. Da's nog altijd 3 euro en wat mankracht meer dan Geert.quote:Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef Rag het volgende:
En wat heb jij zelf gedoneerd x: ?
Die stichting wordt dus geleid door een gehandicapt kind?quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef ma_jojo het volgende:
Oh God, mag ik ook 'ns een foutje maken?quote:Op zondag 20 november 2005 16:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die stichting wordt dus geleid door een gehandicapt kind?![]()
Van mij wel hoorquote:Op zondag 20 november 2005 16:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Oh God, mag ik ook 'ns een foutje maken?![]()
Gelukkig!quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Goed ook dat je hebt gecollecteerd
.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond zijn reactie prima, de meeste polittici zullen meteen 'nee' roepen. hij was nog positief, gaf twee euro en dan wordt hij afgezeken door een of andere zeikende linkse klaploper die denkt iets voor het goede doel te doen, wat in de zakken van die zelfverrijkers gaat![]()
wilders zei in ieder geval iets positiefs over de actie en gaf dus iets. en nu ga je hier lopen zeiken, deed je dat ook in zijn bijzijn? denk het niet. ondankbaar loeder.quote:Op zondag 20 november 2005 17:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben geen zeikende linkse klaploper, daar ben ik nog te jong voor.
En politici zullen echt geen "nee" roepen.
Ik zei netjes "En bedankt" volgens de etiquette. Achteraf huilie spelen mag altijd.quote:Op zondag 20 november 2005 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wilders zei in ieder geval iets positiefs over de actie en gaf dus iets. en nu ga je hier lopen zeiken, deed je dat ook in zijn bijzijn? denk het niet. ondankbaar loeder.
Smerige ontevreden hond dat je bent! Anders ga jij even stil zijn en wees tevreden met wat die aardige kerel je geeft. De collecteurs van tegenwoordig zijn echt niet te geloven!quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef ma_jojo het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 17:08 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
Smerige ontevreden hond dat je bent! Anders ga jij even stil zijn en wees tevreden met wat die aardige kerel je geeft. De collecteurs van tegenwoordig zijn echt niet te geloven!![]()
Collectanten heten die mensen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:08 schreef _Marcel_ het volgende:
De collecteurs van tegenwoordig zijn echt niet te geloven!![]()
hij een pauper?? eh... jij bent de gene met een collectebusquote:
Ik dacht "laat ik maar niks zeggen". Die jongen schreef zijn post in woede, de arme knul.quote:
Ja goddomme, ik sta er niet voor mezelf maar voor de gehandicapte kinderen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Prego het volgende:
[..]
hij een pauper?? eh... jij bent de gene met een collectebus
![]()
als ie je nou in je gezicht had gespuugd ok...
Ik schaam mij diep en zal mij afzonderen in een hoek van de kamer .. de woede maakte mijn spelling en taalkennis oncontroleerbaarquote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik maar niks zeggen". Die jongen schreef zijn post in woede, de arme knul.
ja en gelukkig zijn die roosjes en bonbonnetjes van de populist bos allemaal zelfbetaald door de heer bos.quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Tafkahs het volgende:
Stichting Groep Wilders: Doneer
..het is gewoon een sigaar uit eigen doos![]()
Ja, alles voor de gehandicapte kinders.quote:
hou dan je bek als iemand 2 euro geeft voor weer een goed doel...quote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja goddomme, ik sta er niet voor mezelf maar voor de gehandicapte kinderen.
Het ijlt nog na zo te lezen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef _Marcel_ het volgende:
Ik schaam mij diep en zal mij afzonderen in een hoek van de kamer .. de woede maakte mijn spelling en taalkennis oncontroleerbaar
Neen, niet wanneer het Geert betreft, die in zijn BMW weg wordt gereden, die hij écht niet zelf betaalt.quote:Op zondag 20 november 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou dan je bek als iemand 2 euro geeft voor weer een goed doel...
Ze krijgt vast prestatieloon.quote:Op zondag 20 november 2005 17:17 schreef longinus het volgende:
Dat je 2 euro niet genoeg vindt zegt meer over jou dan over de heer Wilders.
ik denk dat het nog veel is voor iemand die bmw rijdt. wees fukking dankbaar, domme k.quote:Op zondag 20 november 2005 17:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, niet wanneer het Geert betreft, die in zijn BMW weg wordt gereden, die hij écht niet zelf betaalt.
Ik heb Bos nog niet kunnen betrappen op 2 euro-donaties..quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en gelukkig zijn die roosjes en bonbonnetjes van de populist bos allemaal zelfbetaald door de heer bos.![]()
![]()
![]()
Waarom de overheid dan wel?quote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Avani het volgende:
Wees blij dat hij iets geeft. Jij hebt niks te bepalen over andermans geld.
zelfs dat niet idd.quote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb Bos nog niet kunnen betrappen op 2 euro-donaties..
Ja duh, dat zag ik ook totaal niet aankomen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
jammer ts, dit wordt geen wildersbash topic maar een bash topic over jouw gigantische ondankbaarheid.
slotje?quote:Op zondag 20 november 2005 17:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja duh, dat zag ik ook totaal niet aankomen.
Maar we hebben Wilders wel kunnen betrappen op inzamelakties, de meeste om z'n eigen persoon te financieren in deze barre tijden zonder vvd vangnet.quote:
Ik bepaal het niet, ik maak er alleen een kanttekening over, ondankbaar als ik ben.quote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Avani het volgende:
Neen hoor.quote:
Neen. Ik ben dankbaar voor al het geld dat in de bus wordt gegooid. Behalve de 2 euro van unser Geert. Een man, een bejaardenchauffeur, gooide zijn fooi in de bus.quote:Op zondag 20 november 2005 17:22 schreef -Angel- het volgende:
Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan collectanten. Als je iets geeft, maar in hun ogen te weinig dan gelijk zeuren. Want ja, je moet wel veel geven hoor want ze staan uren in de kou met een collectebus. Kortom ze willen een bedrag dat zij denken dat ze dat verdienen.
Hier ga ik niet op in hè en je weet wel waarom.quote:
Goeie vraag.quote:
En zo is het.quote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Avani het volgende:
Open laten. Omwille van Steijns vraag.quote:
Uhuh.quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Open laten. Omwille van Steijns vraag.
Kortom je staat daar niet te collecteren voor je stichting, maar je staat daar om te oordelen over mensen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef ma_jojo het volgende:
Neen. Ik ben dankbaar voor al het geld dat in de bus wordt gegooid. Behalve de 2 euro van unser Geert. Een man, een bejaardenchauffeur, gooide zijn fooi in de bus.
en komt Geert Wilders naar het tuincentrum voor zijn natuur om geld weg te geven dat hij zelf gedoneerd heeft gekregenquote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kortom je staat daar niet te collecteren voor je stichting, maar je staat daar om te oordelen over mensen.
Dat bedoel ik, hij had het ook voor zijn eigen kunnen houden. Maar hij was zo vrijgevig, jammer dat de ondankbare TS dit op waarde kan inschatten.quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef Tafkahs het volgende:
en komt Geert Wilders naar het tuincentrum voor zijn natuur om geld weg te geven dat hij zelf gedoneerd heeft gekregen
Ik heb ooit wel eens een gulden aan de dierenbescherming gegeven. dieren zijn liev.quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel mensen (in procenten) geven iets en niet liegen graag.
het was voor ts bedoeld.quote:Op zondag 20 november 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een gulden aan de dierenbescherming gegeven. dieren zijn liev.![]()
Hij zegt toch "natuurlijk", die man heeft een gat in zijn hand man!quote:Op zondag 20 november 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij had het ook voor zijn eigen kunnen houden. Maar hij was zo vrijgevig, jammer dat de ondankbare TS dit op waarde kan inschatten.
Vandaag 1,5 uur voor het tuincentrum gestaan, 90 a 95 procent.quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel mensen (in procenten) geven iets en niet liegen graag.
je hoeft er niet te staanquote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja goddomme, ik sta er niet voor mezelf maar voor de gehandicapte kinderen.
Ach jawel.quote:
Zoveel:?quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vandaag 1,5 uur voor het tuincentrum gestaan, 90 a 95 procent.
Ja, je moet het gewoon leuk aanpakken. Vooral de mensen met hun saucijzenbroodjes, die voelen zich schuldig.quote:
Eensch.quote:
en nu eerlijk graag...quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vandaag 1,5 uur voor het tuincentrum gestaan, 90 a 95 procent.
quote:
Wilders als voorbeeld.quote:Op zondag 20 november 2005 17:57 schreef ma_jojo het volgende:
Dat jij niet geeft, betekent niet dat niemand geeft.
Smeerlapquote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, je moet het gewoon leuk aanpakken. Vooral de mensen met hun saucijzenbroodjes, die voelen zich schuldig.
90 tot 95% is volkomen ongeloofwaardig en meer bedoeld om je kritiek op iemand die wel geeft te vergoeilijken.quote:Op zondag 20 november 2005 17:57 schreef ma_jojo het volgende:
[..].
Het gaat makkelijker dan je denkt. Dat jij niet geeft, betekent niet dat niemand geeft.
En terecht.quote:
Oeh sexy, wanneer spreken we af?quote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik vind het daadwerkelijk heerlijk om te zien hoe iedereen klakkeloos meegaat in de neergaande spiraal van positiviteit en de tendens om TS "eens lekker op haar plaats te zetten" terwijl TS zelf het allemaal afdoet met een nuchtere
^^ Mijn reactie zal ik dan ook op deze psychologische ontwikkeling aanpassen.
Zwoele ma_jojo, ondanks uwer toespelingen op heerschap Wilders heeft jouw schattig verhaaltje een behoorlijke mentale image in mijn denkpatroon achtergelaten. Als ik uw gezelschap dan ook mag voorstellen in een kort schotsgestreept rokje en een de vrouwelijke netkouzen gestoken in nonchalante sneakers om uwer alternativiteit te benadrukken, dan vormen er spontaan zulke beelden dat ik deze weelderige vrouw innig wil liefkozen en zachtjes met mijn tong de labretpiercing knikken. Dit alles na een uitvoerige bloemlezing over Mexicaanse berggeitjes.
Ik wacht op uwer, dit keer, sterk negatief repliek.
Ik heb aanstaande vrijdag nog een plekje vrijquote:
Ok, geil.quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande vrijdag nog een plekje vrij![]()
Maar ik moet er zaterdag weer vroeg uit, dat je daar alvast rekening mee houdt. Gij dondersteen![]()
Ongetwijfeld. Alleen heb ik geen mobieltje. Ongeloofwaardig? He kut...quote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef Lemmiwinks het volgende:
^^ Je mag je mobiele telefoonnummer wel doormailen naar m'n MSN adres in m'n profiel natuurlijk. En meteen toevoegen. Dat lijkt me een strak plan, capiche?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |