Oh God, mag ik ook 'ns een foutje maken?quote:Op zondag 20 november 2005 16:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die stichting wordt dus geleid door een gehandicapt kind?![]()
Van mij wel hoorquote:Op zondag 20 november 2005 16:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Oh God, mag ik ook 'ns een foutje maken?![]()
Gelukkig!quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Goed ook dat je hebt gecollecteerd
.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond zijn reactie prima, de meeste polittici zullen meteen 'nee' roepen. hij was nog positief, gaf twee euro en dan wordt hij afgezeken door een of andere zeikende linkse klaploper die denkt iets voor het goede doel te doen, wat in de zakken van die zelfverrijkers gaat![]()
wilders zei in ieder geval iets positiefs over de actie en gaf dus iets. en nu ga je hier lopen zeiken, deed je dat ook in zijn bijzijn? denk het niet. ondankbaar loeder.quote:Op zondag 20 november 2005 17:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben geen zeikende linkse klaploper, daar ben ik nog te jong voor.
En politici zullen echt geen "nee" roepen.
Ik zei netjes "En bedankt" volgens de etiquette. Achteraf huilie spelen mag altijd.quote:Op zondag 20 november 2005 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wilders zei in ieder geval iets positiefs over de actie en gaf dus iets. en nu ga je hier lopen zeiken, deed je dat ook in zijn bijzijn? denk het niet. ondankbaar loeder.
Smerige ontevreden hond dat je bent! Anders ga jij even stil zijn en wees tevreden met wat die aardige kerel je geeft. De collecteurs van tegenwoordig zijn echt niet te geloven!quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef ma_jojo het volgende:
Sta ik daar voor een tuincentrum te collecteren. Vriendelijk als ik ben, met een lach op mijn gezicht. Zie ik een raar kapsel met meneer Wilders eronder.
Op de vriendelijkste toon mogelijk, roep ik hem toe "Goedemiddag meneer Wilders, heeft u misschien iets over voor de Nederlandse Stichting van het Gehandicapte Kind?"
Meneer Wilders antwoordt spontaan "Ja, natuurlijk heb ik dat!"
Veelbelovend zet hij zijn overvolle tassen neer en trekt zijn overvolle portefeuille. En wat geeft hij?? 2 euro!! 2!!! Goddomme, hij moet es wat minder geld uitgeven aan z'n kleurspoelingkjes. PAUPER!
quote:Op zondag 20 november 2005 17:08 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
Smerige ontevreden hond dat je bent! Anders ga jij even stil zijn en wees tevreden met wat die aardige kerel je geeft. De collecteurs van tegenwoordig zijn echt niet te geloven!![]()
Collectanten heten die mensen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:08 schreef _Marcel_ het volgende:
De collecteurs van tegenwoordig zijn echt niet te geloven!![]()
hij een pauper?? eh... jij bent de gene met een collectebusquote:
Ik dacht "laat ik maar niks zeggen". Die jongen schreef zijn post in woede, de arme knul.quote:
Ja goddomme, ik sta er niet voor mezelf maar voor de gehandicapte kinderen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Prego het volgende:
[..]
hij een pauper?? eh... jij bent de gene met een collectebus
![]()
als ie je nou in je gezicht had gespuugd ok...
Ik schaam mij diep en zal mij afzonderen in een hoek van de kamer .. de woede maakte mijn spelling en taalkennis oncontroleerbaarquote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik maar niks zeggen". Die jongen schreef zijn post in woede, de arme knul.
ja en gelukkig zijn die roosjes en bonbonnetjes van de populist bos allemaal zelfbetaald door de heer bos.quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Tafkahs het volgende:
Stichting Groep Wilders: Doneer
..het is gewoon een sigaar uit eigen doos![]()
Ja, alles voor de gehandicapte kinders.quote:
hou dan je bek als iemand 2 euro geeft voor weer een goed doel...quote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja goddomme, ik sta er niet voor mezelf maar voor de gehandicapte kinderen.
Het ijlt nog na zo te lezen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef _Marcel_ het volgende:
Ik schaam mij diep en zal mij afzonderen in een hoek van de kamer .. de woede maakte mijn spelling en taalkennis oncontroleerbaar
Neen, niet wanneer het Geert betreft, die in zijn BMW weg wordt gereden, die hij écht niet zelf betaalt.quote:Op zondag 20 november 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou dan je bek als iemand 2 euro geeft voor weer een goed doel...
Ze krijgt vast prestatieloon.quote:Op zondag 20 november 2005 17:17 schreef longinus het volgende:
Dat je 2 euro niet genoeg vindt zegt meer over jou dan over de heer Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |