@^%$#^@@^%$@quote:Geachte heer/mevrouw,
Vandaag hebben wij Mario Kart voor de Nintendo DS ontvangen. Helaas
hebben wij niet voldoende exemplaren gekregen om iedereen van een
exemplaar te voorzien. Dit betekent dat wij u het spel niet op hebben
kunnen sturen. We verwachten eind van de week nog een levering, echter
is het niet geheel zeker of deze levering wel voldoende zal zijn. Als u
niet langer wilt wachten bent u vrij om uw bestelling (gratis) te
annuleren of wijzigen. Onze excuses voor het ongemak.
whaheheheheheequote:
Dankjequote:
Wat heb je toen gedaan? Geannuleerd?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
omfg
ik had precies hetzelfde met Battlefield 2
Scheelt euro's, buiten dat is het ook een princiepe kwestie. Een bedrijf hoort gewoon flink wat exemplaren op voorraad te hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
whahehehehehee![]()
![]()
![]()
En ik loop gewoon de FRS binnen waar ze op de plank liggen
ja en besteld bij zuiderpark, maar die zijn traag.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat heb je toen gedaan? Geannuleerd?
[..]
Scheelt euro's, buiten dat is het ook een princiepe kwestie. Een bedrijf hoort gewoon flink wat exemplaren op voorraad te hebben.
ach, ze staan achte.r mario karten jij!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef __aram het volgende:
Woei!!! Bij de media markt in Utrecht hebben ze hem gewoon met groepjes aan de haakjes hangen! Kon mijn oogen bijna niet geloven! En toen had ik hem opeens!
Iedereen in utrecht dus morgen bij de media markt langs, ik vond hem in de media markt bij het station.
Natuurlijk geen tijd om te spelen, want psv is op tv.
ps. ¤42,99
Ik heb de bestelling geannuleerd en ga MK morgen maar gewoon in de winkel halen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja en besteld bij zuiderpark, maar die zijn traag.
tje, op die game kon ik wel even wachten, daarom heb ik hem niet in de winkel gekocht. mario kart is een andere zaak
Hoe werkt de *** ranking eigenlijk? Bij Mario Kart op de GBA had het te maken met muntjes en de afstand waarmee je 1e werd. Alleen, hier zijn geen muntjes?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:35 schreef bighit het volgende:
wat een geweldig spel is het toch he, alleen de grand prix is redelijk pittig, niet zozeer om 1e te worden maar voor de *** ranking, maar geweldig !!!
Geen Fokker die dit kan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo ubercool door de bochten drift?
heb hem vandaag zien liggen bij de futurezone in Rotterdam.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:02 schreef W2O het volgende:
Iemand de DS + Mario kart pack al zien liggen?
Eerst verbinden met de wifi connectie. Dan krijg je een friendcode. Deze friendcode staat in het scherm voor je connect naar het netwerk.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef MMaRsu het volgende:
waar kan ik mn friend code zien?
Kheb em al thxquote:Op donderdag 24 november 2005 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Eerst verbinden met de wifi connectie. Dan krijg je een friendcode. Deze friendcode staat in het scherm voor je connect naar het netwerk.
Staat in het wifi topic, heb jou al toegevoegdquote:
Zet dan ook je friend code hier neer, dan racen we ff tegen elkaarquote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef Tomasso het volgende:
Tof spel
Ik ga zo ff aan de systeem beheerder WEP key vragen
Connect met nintendo netwerk, ga naar friend code, confirm friendcode > daar staat diequote:Op donderdag 24 november 2005 13:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kan mijn friendcode nog niet helemaal vinden bmh, kun je het even stap voor stap zeggen?
Check bij een Dixonsquote:Op donderdag 24 november 2005 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FRS op het station hadden ze hem net niet (meer?)
SSID broadcasten aanzetten en als dat nog niet werkt je SSID handmatig invoeren in Mario Kart, had hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb mariokart
Allen hij vindt mijn router niet![]()
![]()
Edit: Gelukt. Bedanktquote:Op donderdag 24 november 2005 14:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
SSID broadcasten aanzetten en als dat nog niet werkt je SSID handmatig invoeren in Mario Kart, had hetzelfde probleem.
Even tegen elkaar?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
what the fuck hoe doe je zo'n power slide
Nee kan helaas niet, heb die wifi usb stick nog niet, kheb vanmiddag online gespeeld bij de gamesshop waar ik hem weg hebquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Even tegen elkaar?
Je springt dus vlak voor de bocht ingaan met R, die houd je ingedrukt. terwijl je door de bocht heen drift druk je snel achter elkaar links rechts links rechts of andersom. Eerst zie je een blauw vonkje, als je de powerslide hebt is er een oranje gloed en zodra je dan R loslaat krijg je een boost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |