heb hem vandaag zien liggen bij de futurezone in Rotterdam.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:02 schreef W2O het volgende:
Iemand de DS + Mario kart pack al zien liggen?
Eerst verbinden met de wifi connectie. Dan krijg je een friendcode. Deze friendcode staat in het scherm voor je connect naar het netwerk.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef MMaRsu het volgende:
waar kan ik mn friend code zien?
Kheb em al thxquote:Op donderdag 24 november 2005 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Eerst verbinden met de wifi connectie. Dan krijg je een friendcode. Deze friendcode staat in het scherm voor je connect naar het netwerk.
Staat in het wifi topic, heb jou al toegevoegdquote:
Zet dan ook je friend code hier neer, dan racen we ff tegen elkaarquote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef Tomasso het volgende:
Tof spel
Ik ga zo ff aan de systeem beheerder WEP key vragen
Connect met nintendo netwerk, ga naar friend code, confirm friendcode > daar staat diequote:Op donderdag 24 november 2005 13:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kan mijn friendcode nog niet helemaal vinden bmh, kun je het even stap voor stap zeggen?
Check bij een Dixonsquote:Op donderdag 24 november 2005 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FRS op het station hadden ze hem net niet (meer?)
SSID broadcasten aanzetten en als dat nog niet werkt je SSID handmatig invoeren in Mario Kart, had hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb mariokart
Allen hij vindt mijn router niet![]()
![]()
Edit: Gelukt. Bedanktquote:Op donderdag 24 november 2005 14:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
SSID broadcasten aanzetten en als dat nog niet werkt je SSID handmatig invoeren in Mario Kart, had hetzelfde probleem.
Even tegen elkaar?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
what the fuck hoe doe je zo'n power slide
Nee kan helaas niet, heb die wifi usb stick nog niet, kheb vanmiddag online gespeeld bij de gamesshop waar ik hem weg hebquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Even tegen elkaar?
Je springt dus vlak voor de bocht ingaan met R, die houd je ingedrukt. terwijl je door de bocht heen drift druk je snel achter elkaar links rechts links rechts of andersom. Eerst zie je een blauw vonkje, als je de powerslide hebt is er een oranje gloed en zodra je dan R loslaat krijg je een boost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |