Wat hij zegt.quote:
En voordat ik met jou kan multiplayeren is het ook weer vrijdagquote:
ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef BMH het volgende:
Hoe dan ook: MENSEN die willen karten zeg het ff. Kep zin!
Komt iig wel een bundel naar Europa..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Frankeinstein het volgende:
Hmm er is niet veel kans dat hier ook een MKDS-pack met hot red DS komt, hè? Ik vind die kleur wel veel mooier, maar mij lijkt die game zo cool dat ik het nederlandse pack eigenlijk nog wel wil halen..
Je kunt het pack importeren.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Frankeinstein het volgende:
Hmm er is niet veel kans dat hier ook een MKDS-pack met hot red DS komt, hè? Ik vind die kleur wel veel mooier, maar mij lijkt die game zo cool dat ik het nederlandse pack eigenlijk nog wel wil halen..
Zoekende.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef BMH het volgende:
Ik zoek nu naar friends. Dus doe dat ook als je mij in je lijst hebt zitten
dan ben ik waarschijnlijk duurder uit, duurt het nog een tijdje voordat ik em heb, krijg ik waarschijnlijk adapters ed voor de US en is het wel zeker dat je alles kunt doen met een US DS?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kunt het pack importeren.![]()
Hij wil alleen heel weinig vinden. Ik ga de rest van die lijst ook wel even toevoegen, misschien helpt het.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef BMH het volgende:
goed! 4 mensen nu aan het z\oeken.
Andere codequote:
@^%$#^@@^%$@quote:Geachte heer/mevrouw,
Vandaag hebben wij Mario Kart voor de Nintendo DS ontvangen. Helaas
hebben wij niet voldoende exemplaren gekregen om iedereen van een
exemplaar te voorzien. Dit betekent dat wij u het spel niet op hebben
kunnen sturen. We verwachten eind van de week nog een levering, echter
is het niet geheel zeker of deze levering wel voldoende zal zijn. Als u
niet langer wilt wachten bent u vrij om uw bestelling (gratis) te
annuleren of wijzigen. Onze excuses voor het ongemak.
whaheheheheheequote:
Dankjequote:
Wat heb je toen gedaan? Geannuleerd?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
omfg
ik had precies hetzelfde met Battlefield 2
Scheelt euro's, buiten dat is het ook een princiepe kwestie. Een bedrijf hoort gewoon flink wat exemplaren op voorraad te hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
whahehehehehee![]()
![]()
![]()
En ik loop gewoon de FRS binnen waar ze op de plank liggen
ja en besteld bij zuiderpark, maar die zijn traag.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat heb je toen gedaan? Geannuleerd?
[..]
Scheelt euro's, buiten dat is het ook een princiepe kwestie. Een bedrijf hoort gewoon flink wat exemplaren op voorraad te hebben.
ach, ze staan achte.r mario karten jij!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef __aram het volgende:
Woei!!! Bij de media markt in Utrecht hebben ze hem gewoon met groepjes aan de haakjes hangen! Kon mijn oogen bijna niet geloven! En toen had ik hem opeens!
Iedereen in utrecht dus morgen bij de media markt langs, ik vond hem in de media markt bij het station.
Natuurlijk geen tijd om te spelen, want psv is op tv.
ps. ¤42,99
Ik heb de bestelling geannuleerd en ga MK morgen maar gewoon in de winkel halen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja en besteld bij zuiderpark, maar die zijn traag.
tje, op die game kon ik wel even wachten, daarom heb ik hem niet in de winkel gekocht. mario kart is een andere zaak
Hoe werkt de *** ranking eigenlijk? Bij Mario Kart op de GBA had het te maken met muntjes en de afstand waarmee je 1e werd. Alleen, hier zijn geen muntjes?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:35 schreef bighit het volgende:
wat een geweldig spel is het toch he, alleen de grand prix is redelijk pittig, niet zozeer om 1e te worden maar voor de *** ranking, maar geweldig !!!
Geen Fokker die dit kan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo ubercool door de bochten drift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |