Even zien: Zwangerschap en ontslag ??? dat is het enige dat ik kan vinden, zo snel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef jolene het volgende:
Volgens mij was er als een topic over het feit of je baas je mag ontslaan omdat je zwanger bent.
Maar ik kan hem niet vinden. Kan iemand me helpen.
Dat wordt het niet, maar misschien kun je me even helpen van hoe wat en waar (ik ben een paar dagen weg geweest, dus ik heb het één en ander gemist)quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:59 schreef deedeetee het volgende:
Het valt me tegen dat het wordt toegestaan om in WGR te reageren alsof het de KLB is.....
Dank je, wou het even nalezen omdat mijn baas vind dat ik ontslag moet nemen bij een eventuele zwangerschap en wil dat ik ervoor teken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Even zien: Zwangerschap en ontslag ??? dat is het enige dat ik kan vinden, zo snel.
Je kunt wat mij betreft ook een nieuw topic openen, indien nodig(het topic is al redelijk oud)
Het ging om dit topic : Betalingsregeling incasso...waar moeten ze mee akkoord gaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat wordt het niet, maar misschien kun je me even helpen van hoe wat en waar (ik ben een paar dagen weg geweest, dus ik heb het één en ander gemist)
Volgens mij is het zo dat, wanneer je daarvoor tekent, dat dat niet rechtsgeldig is,(want de wet gaat voor) maar ik ben geen jurist, dus om dat zeker te weten zullen de rondlopende juristen/mensen die er meer van weten daar waarschijnlijk meer over kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef jolene het volgende:
[..]
Dank je, wou het even nalezen omdat mijn baas vind dat ik ontslag moet nemen bij een eventuele zwangerschap en wil dat ik ervoor teken.
Sjeen had ook kunnen kiezen voor een slotje, wat mij betreft, aangezien TS in dat topic alleen antwoorden wil krijgen die haar aanstaan/in haar straatje passen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het ging om dit topic : Betalingsregeling incasso...waar moeten ze mee akkoord gaan?
Ik WGR verwacht ik een gewoon antwoord op een vraag, en geen sneren en beschuldigingen.
Zo vreselijk is het eik niet uit de hand gelopen maar ik vreesde er op een gegeven moment wél voor en daarom kwam ik dat hier ff melden. De reactie van Sjeen vond ik niet echt indrukwekkend![]()
quote:Is het hier de gewoonte om zo op een vraag over schulden te reageren en mag het ? In de geest van * dit is fok! en dan moet je er tegen kunnen als je in de grond gestampt wordt *
quote:Ik kom niet vaak in dit sub forum dus mss heb ik het mis en * hoort * het er hier óók bij, zoals ik zei in KLB mag je dat verwachten maar ik dacht zelf " hier niet ".....
Geschoond, bedankt!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef Zelva het volgende:
$$$ Betaald emails ontvangen
Topic staat inmiddels helemaal vol met (verborgen) referallinks, aka spam.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef Koewam het volgende:
Hai
Ik zou graag een topique willen openen met de vraag welke groothandelaars er zijn op het gebied van computeronderdelen.
Dit omdat ik een eigen zaak wil starten, maar maar weinig inkoopplekken weet.
Mag ik die openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
check www.dealerinfo.nlquote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef Koewam het volgende:
Hai
Ik zou graag een topique willen openen met de vraag welke groothandelaars er zijn op het gebied van computeronderdelen.
Mag ik die openen?
Wat mij betreft prima, zolang het geen spam-topic wordt (al heb je dat zelf niet altijd in de hand) en wellicht kun je proberen het wat breder te trekken (ervaringen met dergelijke handelaren) zodat het geen simpel opsom-topic wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef Koewam het volgende:
Hai
Mag ik die openen?
Tnx, maar dit is niet echt iets wat ik zoek.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Open hem met de vraag welke groothandelaar op computergebied er een goede algemene voorwaarden heeft gepubliceerd bij het opstarten van het bedrijf, dan krijg je vast de informatie waarnaar je op zoek bent, en kun je er een leuk topic van maken...
Goed idee, dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slotjesverzoeken doen we niet aan, maar als men het blijkbaar nodig vindt om een topic te gaan volbaggeren, dan is er niet veel anders te doen, vrees ik....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
Als ik net iets heb gekocht, maar het niet nodig blijk te he
Mag er een slotje op dit topic, gezien het opgelost is, meer dan, en de TS dit meerdere malen geopperd heeft?
Mijn hartelijke dank.
Goede reden zeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Slotjesverzoeken doen we niet aan
Ik zie geen reden om een topic op slot te doen als het "opgelost" is.quote:
Nee, inderdaad. Dat zou een hele rare reden zijn. Je m'excuse.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om een topic op slot te doen als het "opgelost" is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat zou een hele rare reden zijn. Je m'excuse.
Ja, ik ga er (voor de laatste keer) serieus op in: Topics zakken wel weg als het niet meer interessant is. Dan is het dus niet de bedoeling het topic te behandelen alsof het jullie huisforum is, dat is hier een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat zou een hele rare reden zijn. Je m'excuse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |