abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34384275
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nee bonnie, sorry bonnie, ik zal het niet meer doen bonnie
neuh niks bij nader inzien
pi_34384295
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Kijk een goede mod gaat niet in op persoonlijke aantijgingen. Waarom kun je niet in DIT topic reageren op de berichten? Je hebt dat topic dichtgegooid omdat je je persoonlijk aangevallen voelde ofzo. En met het "slotjesknopje" kon je natuurlijk geweldig je gezag waarmaken. Stoer hoor!

Nee, omdat het een opsom-topic was én er al een ander topic was. (sterker: er zijn er nóg meer...)
quote:
Ik kon me niet voorstellen dat er modjes waren slechter dan Dirkh, maar jij bewijst het tegendeel!

Users krijgen de mods die ze verdienen, blijkbaar.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_34384310
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

neuh niks bij nader inzien
Dat dacht ik al.....
pi_34384643
Beste Five_Horizons, ik heb op jouw advies het topic geopend in Feedback: [Centraal] Klachten over moderaties sub-forum?

Voel je vooral vrij om daar wel als gedegen moderator voor de dag te komen, dat lijkt me gepast. Verder heb ik mijn vraag iets specifieker gemaakt in het door jou aangegeven topic, maar zoals je ziet blijven reacties daar enigzins uit, het hoort er gewoon niet thuis.

Het mooie van een goed opsommings topic is dat je een breder beeld krijgt dan je met een vraag kunt dekken. Natuurlijk kunnen opsommingstopics kut zijn, maar daar kan een goede moderator iets aan doen en het vervolgens desnoods sluiten. Maar dit soort topics zijn niet per definitie slecht, zoals jij lijkt te denken. Mensen vinden het gewoon interessant om meer te weten over de wereld, om eens echt te zien wat anderen verdienen. Studenten vinden het leuk om te lezen wat mensen net na hun studie doen, vrije ondernemers kunnen zich vergelijken met werknemers en mensen die zich benadeeld worden kunnen zien of zij hierin gelijk hebben.

Dat jij dit niet inziet, maakt het nog niet gerechtvaardigd je eigen zin door te drijven. Dat gedrag zou je af moeten leren na de puberteit.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_34384890
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef Drive-r het volgende:
Beste Five_Horizons, ik heb op jouw advies het topic geopend in Feedback: [Centraal] Klachten over moderaties sub-forum?

Ik heb het gezien.
quote:
Voel je vooral vrij om daar wel als gedegen moderator voor de dag te komen, dat lijkt me gepast.

Al mijn reacties staan al hierin. Ik zie even niet wat mijn post in FB nog verder zouden bijdragen.
quote:
Verder heb ik mijn vraag iets specifieker gemaakt in het door jou aangegeven topic, maar zoals je ziet blijven reacties daar enigzins uit, het hoort er gewoon niet thuis.

Het is [WGR], geen [ONZ], hoor.
quote:
Het mooie van een goed opsommings topic is dat je een breder beeld krijgt dan je met een vraag kunt dekken. Natuurlijk kunnen opsommingstopics kut zijn, maar daar kan een goede moderator iets aan doen en het vervolgens desnoods sluiten. Maar dit soort topics zijn niet per definitie slecht, zoals jij lijkt te denken. Mensen vinden het gewoon interessant om meer te weten over de wereld, om eens echt te zien wat anderen verdienen. Studenten vinden het leuk om te lezen wat mensen net na hun studie doen, vrije ondernemers kunnen zich vergelijken met werknemers en mensen die zich benadeeld worden kunnen zien of zij hierin gelijk hebben.

Dat jij dit niet inziet, maakt het nog niet gerechtvaardigd je eigen zin door te drijven. Dat gedrag zou je af moeten leren na de puberteit.
Ik heb in het topic vrij duidelijk gevraagd of het een opsomtopic zou worden. Daar werd bevestigend op gereageerd/gewoon doorgepost met sec bedragen. Ik heb een open vraag gesteld, die genegeerd werd ( )en daarna ben ik maar even op zoek gegaan naar de diverse topics die hetzelfde onderwerp hebben.

Om even te helpen:

Ondernemers die [insert beroep] uitoefenen kunnen in het al genoemde topic gewoon vragen wat [insert beroep] verdient.
(even buiten de vele mogelijkheden die er al zijn op qua sites)
Studenten die Stedenbouwkunde studeren, kunnen daar vragen wat een stedenbouwkundige verdient.
Er zijn honderdduizenden beroepen op deze aardbol. Wat heeft het dan voor zin om het inkomen voor beroep X te noemen als géén van de Fokkers dat beroep uitoefent of zal uitoefenen?
Als men een vergelijking wil maken, kun je het gewoon vragen.
pi_34385045
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Al mijn reacties staan al hierin. Ik zie even niet wat mijn post in FB nog verder zouden bijdragen.
[..]
Ik hoopte dat je daar nog wat objectieve argumenten zou hebben. Helaas.
quote:

Het is [WGR], geen [ONZ], hoor.
Begrijp eens dat je moderator bent, het gaat niet om wat jij onzin vind of niet. Het gaat om wat de algemene user van WGR onzin vind of niet en de mate waarin jij dit kunt beoordelen.
quote:
[..]

Om even te helpen:

Ondernemers die [insert beroep] uitoefenen kunnen in het al genoemde topic gewoon vragen wat [insert beroep] verdient.
(even buiten de vele mogelijkheden die er al zijn op qua sites)
Studenten die Stedenbouwkunde studeren, kunnen daar vragen wat een stedenbouwkundige verdient.
Er zijn honderdduizenden beroepen op deze aardbol. Wat heeft het dan voor zin om het inkomen voor beroep X te noemen als géén van de Fokkers dat beroep uitoefent of zal uitoefenen?
Als men een vergelijking wil maken, kun je het gewoon vragen.
Dank je, hier hebben we echt iets aan. Doe niet zo zielig man.
pi_34385086
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Drive-r het volgende:

Begrijp eens dat je moderator bent, het gaat niet om wat jij onzin vind of niet. Het gaat om wat de algemene user van WGR onzin vind of niet en de mate waarin jij dit kunt beoordelen.
Leuk dat je begrijpt wat ik bedoel:

In [WGR] krijg je niet binnen 5 minuten een reactie, zoals in [ONZ].
quote:
Dank je, hier hebben we echt iets aan. Doe niet zo zielig man.
Ïk vind het wel een aardige tip, eigenlijk. Ik zie niet wat er zielig aan is.
pi_34393376
Wat een gezever; hebben er een paar een [ONZ] ban ofzo ? Doe normaal en kom terug in [WGR] als je groot bent ofzo..
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_34395078
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef _-rally-_ het volgende:
Wat een gezever; hebben er een paar een [ONZ] ban ofzo ? Doe normaal en kom terug in [WGR] als je groot bent ofzo..
Wellicht leuk om het wat verder door te lezen, ook de feedback. Zoveel gezever was het niet en daarbij is het daarvoor ook een feedback topic.
pi_34396660
@Five_Horizons: Kan helaas niet op je mail reageren, iets geks met je adres. Maar goed, kijk ook eens naar jezelf en nogmaals, ik bedoel het niet slecht, maar begrijp niet waarom je die moeite niet neemt.
pi_34536455
Waarom is Help! Ik zoek een wetsartikel - deel 1 eigenlijk gesloten?
Dat topic zou juist handig kunnen zijn voor de klok-klepel gevallen (ergens iets opgevangen over een wettelijke regeling, maar niet weten waar te vinden, of hoe het precies zit). Te denken valt bijvoorbeeld aan de wet koop op afstand, indien je die letterlijk wilt inzien zul je toch echt op iets anders dan wet koop op afstand moeten zoeken op wetten.nl (misschien dat je met google wel een aantal hits krijgt)
pi_34536913
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef Drive-r het volgende:
@Five_Horizons: Kan helaas niet op je mail reageren, iets geks met je adres. Maar goed, kijk ook eens naar jezelf en nogmaals, ik bedoel het niet slecht, maar begrijp niet waarom je die moeite niet neemt.
Ik zie deze post nu pas, overigens, excuses.
pi_34537018
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef frederik het volgende:
Waarom is Help! Ik zoek een wetsartikel - deel 1 eigenlijk gesloten?
Dat topic zou juist handig kunnen zijn voor de klok-klepel gevallen (ergens iets opgevangen over een wettelijke regeling, maar niet weten waar te vinden, of hoe het precies zit). Te denken valt bijvoorbeeld aan de wet koop op afstand, indien je die letterlijk wilt inzien zul je toch echt op iets anders dan wet koop op afstand moeten zoeken op wetten.nl (misschien dat je met google wel een aantal hits krijgt)
Het topic was gesloten omdat de TS het nodig vond om ieder subforum te vereren met een dergelijk topic. ("ik ben op zoek naar [insert voorwerp/iets]").
Ik zag dat pas later, maar dan nog miste ik even het verhaal "TS begint!"
pi_34537534
Je punt TS begint kan ik in meegaan, je hoofdreden snap ik alleen totaal niet.
Dat is een kip-ei verhaal, je sluit het topic (om welke reden dan ook), daarna zie je zijn posthistory, en dan is het sluiten opeens vanwege al die gelijkende topics?
Dat "ik zag dat pas later" ontkracht je hele redenatie welke je vlak daarvoor gegeven hebt (je kunt immers niet iets besluiten op basis van iets wat je op dat moment nog niet weet)
pi_34538581
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:35 schreef frederik het volgende:
Je punt TS begint kan ik in meegaan, je hoofdreden snap ik alleen totaal niet.
Dat is een kip-ei verhaal, je sluit het topic (om welke reden dan ook), daarna zie je zijn posthistory, en dan is het sluiten opeens vanwege al die gelijkende topics?
Dat "ik zag dat pas later" ontkracht je hele redenatie welke je vlak daarvoor gegeven hebt (je kunt immers niet iets besluiten op basis van iets wat je op dat moment nog niet weet)
Jij weet hoeveel later "later" is? Het was een onderdeel van topic-diarree.(en toen heb ik hem gesloten...)

Daarnaast kun je op die manier wel 100 topics openen onder de noemer "het zou weleens van pas kunnen komen", maar wat mij betreft, als jij een TS begint-verhaal ervan kunt maken, dan open je een dergelijk topic zelf, als je denkt dat er behoefte aan is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Five_Horizons op 28-01-2006 01:18:11 ]
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:59:53 #116
19194 Oversight
◢◤
pi_34539756
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef _-rally-_ het volgende:
Niet meer!

Ik ben weer terug!
◢◤
pi_34542525
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Jij weet hoeveel later "later" is? Het was een onderdeel van topic-diarree.(en toen heb ik hem gesloten...)

Daarnaast kun je op die manier wel 100 topics openen onder de noemer "het zou weleens van pas kunnen komen", maar wat mij betreft, als jij een TS begint-verhaal ervan kunt maken, dan open je een dergelijk topic zelf, als je denkt dat er behoefte aan is.
excusses, ik was volgens mij iets teveel een betweter. Het was ten onrechte een aanval op je (terwijl het niet eens zo bedoeld was, maar zo leest het wel, en dat is wat telt)
pi_34549676
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:15 schreef frederik het volgende:

[..]

excusses, ik was volgens mij iets teveel een betweter. Het was ten onrechte een aanval op je (terwijl het niet eens zo bedoeld was, maar zo leest het wel, en dat is wat telt)
Geen punt van mijn kant, i.i.g.

Maar ik heb er nogmaals geen problemen mee als een dergelijk topic wordt geopend. Mocht het een topic worden waar toch behoefte aan is, (soms duiken dergelijke vragen op) dan zou dat wellicht een FAQ-aanvullend topic kunnen worden. (die moet sowieso weer eens ge-update worden naar 2006 en er zijn in de afgelopen maanden weer wat "veelgestelde vragen" geweest)

pi_34549992
Help! Ik zoek een wetsartikel - deel 1

Dit is wel een topic met potentie hoor.
pi_34607741
Bankeinzug?
mag wel opslot wmb
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34607868
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
Bankeinzug?
mag wel opslot wmb
Hij zakt wel weg
pi_34607999
euh, ok?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34623064
Heel spannend hoor, een nieuwe baan. Maar kunnen die topics van UZN niet in eentje?
pi_34629600
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Heel spannend hoor, een nieuwe baan. Maar kunnen die topics van UZN niet in eentje?
Er wordt aan gewerkt!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:28:30 #125
19194 Oversight
◢◤
pi_34658940
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Heel de topic lag binnen de wet.

Het is namelijk niet verboden de fiscus te naaien

Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal.
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')