quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef Frutsel het volgende:whatever.... tis gewoon weer triest 'machtsgedrag'... tis immers makkelijker een slot te geven dan een topic te verzetten of de inhoud of gewoon een link naar "een topic waar het mogelijk thuis zou kunnen horen"...
Machtsgedrag
![]()
Ik plaats liever geen slotjes, maar goed. Het maakt niet uit, maar we blijven bezig met links plaatsen naar de juiste topics. Het moet nu wel een beetje duidelijk zijn dat er voldoende topics over zijn.
quote:
ik heb wel degelijk in de lijst gekeken van de WGR net zoals ik dat nu doe en er staat EEN topic waarin de titel het woord 'zorgtoeslag' bevat... als je bijv. Zorgtoeslag DUBBEL hebt ontvangen en dat is hier niet echt van toepassing.. Verander dan die topictitel naar " Centraal Zorgtoeslag Topic".... Het enige topic wat er zou passen was "centraal : het nieuwe zorgstelsel"... maar dat vond ik meer iets inhoudelijks over het stelsel, dan over zorgtoeslag.
Ja, we blijven bezig met centrale zorgtoeslagtopics. Daarnaast zijn er over het zorgstelsel (waar dit sowieso een onderdeel van is) al meerdere topics.
quote:
Wees blij dat er nog mensen in WGR posten...
![]()
quote:
als ut om nieuwsberichten gaat, maar zet um dan maar naar NWS als je toch bezig bent...
Het was van mijn kant meer een steek naar de belastingdienst over de zorgtoeslag. Misschien had ik er bij moeten vragen of er al meer mensen gezeik mee hadden over het terug te krijgen bedrag. Had um anders naar ut klaagbaak gezet...
Weet je wat: dan open je toch een eigen topic in [NWS] of [KLB], als je zelf vindt dat het daar thuishoort.
quote:
Feit is gewoon dat er jammer genoeg teveel modjes zijn die gewoon hun macht misbruiken van het 'ow we doen er een slotje op...' wat geeft ut dat er een TS misschien wel moeite deed om een stuk tekst te typen of te kijken of het ergens anders moest.
Misschien moeten users eens wat meer moeite doen om te zien of hun post niet in een al bestaand topic kan.
Ik probeer de AT van [WGR] gewoon overzichtelijk te houden in plaats van al die zorgstelsel/zorgtoeslag-topics die her en der geopend worden.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]