Het is misschien een beetje een ongebruikelijke tt voor WGR, en waarschijnlijk ook een ongebruikelijk topic, maar ik probeer het toch. Mocht het volgens een modje hier niet op zijn plek zijn, dan hoor ik dat wel.
Ik ben journalist en momenteel ben ik bezig met een opdracht voor een tijdschrift voor 40+-ers. Het is de bedoeling dat ik een artikel schrijf over mensen die na hun 40e met een goede vriend of vriendin een eigen bedrijf zijn gestart. Het maakt in principe niet uit wat voor bedrijf, vooral dat de oprichters bevriend en ouder dan 40/45 zijn. Het is de bedoeling dat in het artikel de ervaringen van enkele oudere starters naar voren komen.
Nou weet ik wel dat er op Fok! relatief weinig 40+-ers zitten, maar ik hoop dat iemand van jullie misschien een familielid of kennis heeft die aan mijn criteria voldoet en eventueel mee zou willen werken aan een interview.
Als je iemand weet, of zelf geschikt denkt te zijn, meldt het dan in dit topic of neem contact met me op via mail of msn, de adressen staan in mijn profiel.