Wat een slechte journalistquote:Op woensdag 28 december 2005 15:00 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Nou weet ik wel dat er op Fok! relatief weinig 40+-ers zitten,
En jij hebt al gereageerd?quote:
Het liefst wel. Het moet namelijk vooral een ervaringsartikel worden waarin ouderen kunnen lezen hoe het is om op latere leeftijd een bedrijf op te zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
Moeten ze allebei boven de 40 zijn?
Ik zou om te beginnen 40-plussers geen ouderen noemen, gegarandeerd dat je tijdschrijftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:17 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Het liefst wel. Het moet namelijk vooral een ervaringsartikel worden waarin ouderen kunnen lezen hoe het is om op latere leeftijd een bedrijf op te zetten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:45 schreef Faat het volgende:
Ik zou om te beginnen 40-plussers geen ouderen noemen
Ik noem 40-plussers ook geen ouderen. Het liefst had ik de grens op 55-plus gelegd, wat meer bij het begrip 'ouderen' in de buurt komt, maar dan was het nog moeilijker om iemand te vinden. Het gaat erom dat mensen op latere leeftijd besluiten om een eigen bedrijf te starten met een vriend(in).quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inderdaad
Als het daarom gaat, kan ik je niet helpen.
Ja, iets meer algemeen publiek, in WGR liep het niet zo, wie weet hier beterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ah, dankje. Vind je het bij gc beter op zijn plaats?
Ja, al was het alleen maar vanwege het grotere publiekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ah, dankje. Vind je het bij gc beter op zijn plaats?
s p u i t e l fquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, al was het alleen maar vanwege het grotere publiek
Ik ook voor mezelfquote:Op maandag 23 januari 2006 14:12 schreef buzzer het volgende:
ik zie het somber in voor je...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |