Ja, och. Daar maak ik me nooit zulke zorgen over allemaal.quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Alles behalve contante betalingen kunnen geregisteerd worden
Klopt ook, ik betaal 70% belastingquote:Op dinsdag 27 december 2005 05:21 schreef Casema het volgende:
TS is waarschijnlijk een beetje paranoide en denkt dat de overheid achter hem aan zit...
Ja, waarom doe je dat dan ook, sul!quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:22 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Klopt ook, ik betaal 70% belasting
Tuurlijk joh..quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Klopt ook, ik betaal 70% belasting
Zijn nog alleen directe belastingenquote:
Ik betaal noch VPB noch dividendbelasting noch succesies. Waarom doe je dat dan toch ook, sul?quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:25 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zijn nog alleen directe belastingen
Tel maar eens wat er van je Euro overblijft als je VPB, Dividendbelasting en succesie hebt afgetikt.
Neequote:Op dinsdag 27 december 2005 05:27 schreef Casema het volgende:
Nou ik weet niet waar jij wiskunde hebt gehad, maar ik kom alsnog niet aan 70 % hoor en weet je Überhaubt zelf wel waar je het over hebt met je VPB, Dividend en succesie, of is het de bekende klepel, klok?
Je reactie geeft mij genoeg antwoord op mijn vraag...quote:
Bij 35,25,25% is het 63,5%. Jij je zinquote:Op dinsdag 27 december 2005 05:27 schreef Casema het volgende:
Nou ik weet niet waar jij wiskunde hebt gehad, maar ik kom alsnog niet aan 70 % hoor en weet je Überhaubt zelf wel waar je het over hebt met je VPB, Dividend en succesie, of is het de bekende klepel, klok?
Maar de overheid naai je er niet echt mee, met in het zwart betalen wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee.
Contant betalen is niet illegaal
Ze zitten alleen achter je geld aan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:21 schreef Casema het volgende:
TS is waarschijnlijk een beetje paranoide en denkt dat de overheid achter hem aan zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |