abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33431393
Gaat deze stelling op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:17:12 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33431412
Dat 'betaal contant' doet er niet zoveel toe. Voor de rest...three thumbs up, kid.

, , .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_33431417
Alles behalve contante betalingen kunnen geregisteerd worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:20:22 #4
37950 JAM
pi_33431423
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Alles behalve contante betalingen kunnen geregisteerd worden
Ja, och. Daar maak ik me nooit zulke zorgen over allemaal.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:21:43 #5
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_33431427
TS is waarschijnlijk een beetje paranoide en denkt dat de overheid achter hem aan zit...
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_33431428
Helaas de fiscus wel. Gewoon alles contant doen, daar wordt iedereen beter van
pi_33431429
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:21 schreef Casema het volgende:
TS is waarschijnlijk een beetje paranoide en denkt dat de overheid achter hem aan zit...
Klopt ook, ik betaal 70% belasting
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:23:37 #8
37950 JAM
pi_33431433
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:22 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Ja, waarom doe je dat dan ook, sul!
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:23:53 #9
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_33431434
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:22 schreef fernando_redondo het volgende:

Tuurlijk joh..
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_33431436
Daarom wil ik ook meer contant gaan betalen. Moet alleen de rest van Nederland ook nog een beetje meehelpen
pi_33431437
boyvot de pinautomaat
pi_33431441
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:23 schreef Casema het volgende:

[..]

Tuurlijk joh..
Zijn nog alleen directe belastingen

Tel maar eens wat er van je Euro overblijft als je VPB, Dividendbelasting en succesie hebt afgetikt.
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:27:43 #13
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_33431451
Nou ik weet niet waar jij wiskunde hebt gehad, maar ik kom alsnog niet aan 70 % hoor en weet je Überhaubt zelf wel waar je het over hebt met je VPB, Dividend en succesie, of is het de bekende klepel, klok?
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:27:48 #14
37950 JAM
pi_33431452
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:25 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Zijn nog alleen directe belastingen

Tel maar eens wat er van je Euro overblijft als je VPB, Dividendbelasting en succesie hebt afgetikt.
Ik betaal noch VPB noch dividendbelasting noch succesies. Waarom doe je dat dan toch ook, sul?
pi_33431455
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:27 schreef Casema het volgende:
Nou ik weet niet waar jij wiskunde hebt gehad, maar ik kom alsnog niet aan 70 % hoor en weet je Überhaubt zelf wel waar je het over hebt met je VPB, Dividend en succesie, of is het de bekende klepel, klok?
Nee
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:31:40 #16
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_33431462
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:28 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Nee
Je reactie geeft mij genoeg antwoord op mijn vraag...

Ik blijf daarom ook uit dit topic en als jij nou van de alcohol afblijft..
pi_33431466
Betaal in het zwart bedoel je?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33431467
Nee.

Contant betalen is niet illegaal
pi_33431472
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:27 schreef Casema het volgende:
Bij 35,25,25% is het 63,5%. Jij je zin
pi_33431488
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee.

Contant betalen is niet illegaal
Maar de overheid naai je er niet echt mee, met in het zwart betalen wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33431496
Dat zijn synoniemen.
pi_33431527
IB
OZB
Rioolbelasting
Kijk- en luistergeld
Wegenbelasting
Vermogensbelasting
Successie
Divident
BTW
Accijnzen....

Hoeveel % zou er naar de graaiende overheid gaan?
pi_33431567
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:21 schreef Casema het volgende:
Ze zitten alleen achter je geld aan.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_33432000
Waarom wordt er gedacht dat contant betalen de overheid op enige wijze financieel benadeelt?
pi_33432054
Verwacht dat je meer dan 70% belasting betaald. In bovenstaande lijst ontbreken, details, zaken zoals de kl*te bijtelling van een leaseauto, BPM, en voor de gein moet je eens kijken naar de nota van de stroomboeren zoals NUON. Daar zit ook nog eens een leuk bedrag aan belasting op. Iets simpels als toeristenbelasting als je in NL op vakantie gaat. En vergeet even niet alle importheffingen die door de overheid/EU zijn ingesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')