abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:28:27 #276
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38901060
Nou,heel graag. Want het gaat echt werkelijk nergens meer over Ik wil het over die auto hebben.Niet over roodstaan oid. Als ik het daar over had willen hebben had ik daarover wel een topic geopend.

thx voor het kijken alvast
pi_38901242
Je hoeft daar niet te reageren hè?
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:33:34 #278
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38901332
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef k_man het volgende:
Je hoeft daar niet te reageren hè?
ik heb het topic geopend. Dus dan wil ik er natuurlijk ook graag reageren. En mbt de auto vindt ik het geen probleem. Maar het is geen topic wat gaat over roodstaan en wel of geen inspraak hebben
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 juni 2006 @ 22:37:07 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38901500
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ik heb het topic geopend. Dus dan wil ik er natuurlijk ook graag reageren. En mbt de auto vindt ik het geen probleem. Maar het is geen topic wat gaat over roodstaan en wel of geen inspraak hebben
Er is een hele simpele oplossing, namelijk gewoon puur reageren op posts die over de auto gaan. Ik heb elke post gelezen en ze zijn vrijwel allemaal ontopic omdat het reacties zijn op jouw posts. Dus als jij ontopic blijft (in elk geval dan wat jij als ontopic beschouwd) dan hoeft het toch verder gaan probleem te zijn. Ik ga in elk geval niet editten in het topic...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:47:59 #280
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38902110
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Zwaffel het volgende:
Nou,heel graag. Want het gaat echt werkelijk nergens meer over Ik wil het over die auto hebben.Niet over roodstaan oid. Als ik het daar over had willen hebben had ik daarover wel een topic geopend.

't is een aloude internet/usenet-traditie dat topics of threads ontsporen in heel andere discussies. Omdat forums helaas niet de mogelijkheid hebben om binnen hetzelfde topic meerdere threads te herbergen, krijg je het verschijnsel dat de discussie ergens heel anders over kan gaan dan de oorspronkelijke topictitel aangeeft. In nieuwsgroepen willen mensen nog wel eens het onderwerp wijzigen in hun nieuwslezer voordat ze hun posting de deur uit doen, en is er verder weinig aan de hand. Soms doen mensen dat niet, en dan krijg je net zo'n situatie als hier.

Het is alleen wel zo dat in alle gevallen het onzinnig (en eigenlijk zelfs ronduit lomp) is om een topic 'op slot' te gooien omdat de topicstarter vindt dat het nu wel genoeg is geweest, of 'omdat z'n vraag is beantwoord', of 'omdat het niet meer nodig is'. Om de cafe-analogie maar weer eens van stal te halen, stel je voor dat je iets roept in een cafe, waarop je antwoord krijgt van je buren en de buren daarnaast, dat die mensen een discussie aangaan met elkaar en hun overburen, en dat je na twee minuten zat bent en vraagt of alle mensen hun mond willen houden en gewoon verder gaan met hun biertje en waar ze vijf minuten eerder mee bezig waren.

D'r zullen ongetwijfeld users en moderators zijn die vinden dat 'ordnung muss sein', en dat alle subforums netjes aangeharkt moeten zijn, met topics waarvan de inhoud 100% overeenkomt met de topictitel. Helaas gaan die mensen voorbij aan 't feit dat internet een sociaal ding is, en dat forumsoftware een middel is om die sociale interacties tot stand te laten komen. En geen doel op zich.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38952035
Even een tip he, want je bakt er vrij weinig van zo, zo'n topic moet je gewoon op slot doen, vijf minuutjes aan je piemel gaan friemelen, en dan weer open doen met de nodige edits en/of verwijderingen. Dit werkt niet echt, behalve averechts.

Succes in de toekomst!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38952083
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Jarno het volgende:
Even een tip he, want je bakt er vrij weinig van zo, zo'n topic moet je gewoon op slot doen, vijf minuutjes aan je piemel gaan friemelen, en dan weer open doen met de nodige edits en/of verwijderingen. Dit werkt niet echt, behalve averechts.

Succes in de toekomst!
Nee, hoor. Als ik vraag om op te houden, dan is dat volgens mij niet zo'n moeilijk verzoek. Voor sommigen blijkbaar wel.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_38952112
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, hoor. Als ik vraag om op te houden, dan is dat volgens mij niet zo'n moeilijk verzoek. Voor sommigen blijkbaar wel.
Jawohl.

Maar wat denk je, was het topic beter of slechter af geweest zonder die belachelijke ingreep van je? Uw tijd gaat nu in!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_38952150
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jawohl.

Maar wat denk je, was het topic beter of slechter af geweest zonder die belachelijke ingreep van je? Uw tijd gaat nu in!
DIe posts waren belachelijk. Toch apart dat er ná mijn ingreep inmiddels wél serieus gereageerd is, aangezien het hele topic al was volgebaggerd.
pi_38952223
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

DIe posts waren belachelijk. Toch apart dat er ná mijn ingreep inmiddels wél serieus gereageerd is, aangezien het hele topic al was volgebaggerd.
"Volgebaggerd". Kom toch op.

. Allee manne wat zulle we daaro hebben, een grapje?! In WGR?! .

Met alleen je verzoek tot kappen met grapjes en zónder die (absurde) edits was je veel verder gekomen, nu is het topic voer voor baggeraars. Feli! .
pi_38952247
Als je nog meer tips wilt, mag je mailen hoor.
pi_38952283
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

"Volgebaggerd". Kom toch op.

. Allee manne wat zulle we daaro hebben, een grapje?! In WGR?! .

Met alleen je verzoek tot kappen met grapjes en zónder die (absurde) edits was je veel verder gekomen, nu is het topic voer voor baggeraars. Feli! .
Gezien je post-history snap ik dat je anders gewend bent (dat reken ik je niet aan), maar goed. Dit werkt normaal gesproken prima in [WGR].
Dat er kneuzen bij zijn die dan alsnog blijven doorgaan, daar kan ik niets aan doen.
pi_38952302
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef Five_Horizons het volgende:

daar kan ik niets aan doen.
Nou, wel dus.
pi_38952350
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou, wel dus.
Klopt. Die mogen even uitrusten
pi_38952372
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Klopt. Die mogen even uitrusten
Als dat jouw definitie is van modereren, tsja.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:01:39 #291
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_38953541
Wellicht is het leuk om de echte vragen een betere topic titel te geven, en bij duidelijkehid een echt antwoord in de topictitel... Dan kun je nog es wat juridische hulp opdoen
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_38953759
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:01 schreef Masta-t het volgende:
Wellicht is het leuk om de echte vragen een betere topic titel te geven, en bij duidelijkehid een echt antwoord in de topictitel... Dan kun je nog es wat juridische hulp opdoen
Voor wat betreft de aanpassing van de TT: af en toe lopen we de lijst eens langs, omdat een TT zoals "Wat kan ik hier nu mee?" niet handig is.

Dat laatste volg ik niet helemaal, overigens? Antwoord in de TT?
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:12:36 #293
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_39083775
Zou iemand dvdk met zijn opmerkingen de mond kunnen snoeren:
Zwanger, uitkering?
quote:
dvdk dvdk - woensdag 21 juni 2006 @ 17:12
My bird of paradise

abortus.
D'r zijn in dit land al genoeg luie mensen die niet willen werken.

--------------------------------------------------------------------------------
Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round
Ik HAAT mijn toetsenbord.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:16:47 #294
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39394879
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef Patsy_Stone het volgende:
(...)
Die vraag is inmiddels beantwoord. Al dat geneuzel over of dat salaris al dan niet te laag is, is eigenlijk off topic. Wat mij betreft kan het topic wel op slot ja.
(....)

Dank aan u allen voor de adviezen, sommige zijn inmiddels opgevolgd: end of story.
Slotje
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:36:02 #295
46794 Berkery
Fat bastard
pi_39544719
Dit topic mag ook wel centraal, IMO:

Werk vinden is op dit moment lastig (deel 8)

Hij zakt telkens weg
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juli 2006 @ 17:07:35 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39545710
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef Berkery het volgende:
Dit topic mag ook wel centraal, IMO:

Werk vinden is op dit moment lastig (deel 8)

Hij zakt telkens weg
Your wish is my command... uhm, soms dan hè wil geen ruzie met Rottdog
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:46:12 #297
46794 Berkery
Fat bastard
pi_39566076
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

uhm, soms dan hè wil geen ruzie met Rottdog
Ik ook niet

Merci
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_39747852
kan er iemand een slotje zetten op mijn topic "discriminatie bij afrijden", want de topic is fout gestart en bijna niemand kan serieus antwoorden.
pi_39784453
Is F_H ongesteld vandaag?
pi_39784816
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Paul_NL het volgende:
Is F_H ongesteld vandaag?
Erm

Een topic kicken van 3 jaar oud is zinvol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: