ik heb het topic geopend. Dus dan wil ik er natuurlijk ook graag reageren. En mbt de auto vindt ik het geen probleem. Maar het is geen topic wat gaat over roodstaan en wel of geen inspraak hebbenquote:
Er is een hele simpele oplossing, namelijk gewoon puur reageren op posts die over de auto gaan. Ik heb elke post gelezen en ze zijn vrijwel allemaal ontopic omdat het reacties zijn op jouw posts. Dus als jij ontopic blijft (in elk geval dan wat jij als ontopic beschouwd) dan hoeft het toch verder gaan probleem te zijn. Ik ga in elk geval niet editten in het topic...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb het topic geopend. Dus dan wil ik er natuurlijk ook graag reageren. En mbt de auto vindt ik het geen probleem. Maar het is geen topic wat gaat over roodstaan en wel of geen inspraak hebben
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Zwaffel het volgende:
Nou,heel graag. Want het gaat echt werkelijk nergens meer overIk wil het over die auto hebben.Niet over roodstaan oid. Als ik het daar over had willen hebben had ik daarover wel een topic geopend.
Nee, hoor. Als ik vraag om op te houden, dan is dat volgens mij niet zo'n moeilijk verzoek. Voor sommigen blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Jarno het volgende:
Even een tip he, want je bakt er vrij weinig van zo, zo'n topic moet je gewoon op slot doen, vijf minuutjes aan je piemel gaan friemelen, en dan weer open doen met de nodige edits en/of verwijderingen. Dit werkt niet echt, behalve averechts.
Succes in de toekomst!
Jawohl.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als ik vraag om op te houden, dan is dat volgens mij niet zo'n moeilijk verzoek. Voor sommigen blijkbaar wel.
DIe posts waren belachelijk. Toch apart dat er ná mijn ingreep inmiddels wél serieus gereageerd is, aangezien het hele topic al was volgebaggerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jawohl.
Maar wat denk je, was het topic beter of slechter af geweest zonder die belachelijke ingreep van je? Uw tijd gaat nu in!
"Volgebaggerd".quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
DIe posts waren belachelijk. Toch apart dat er ná mijn ingreep inmiddels wél serieus gereageerd is, aangezien het hele topic al was volgebaggerd.
Gezien je post-history snap ik dat je anders gewend bent (dat reken ik je niet aan), maar goed. Dit werkt normaal gesproken prima in [WGR].quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Volgebaggerd".Kom toch op.
. Allee manne wat zulle we daaro hebben, een grapje?! In WGR?!
.
Met alleen je verzoek tot kappen met grapjes en zónder die (absurde) edits was je veel verder gekomen, nu is het topic voer voor baggeraars. Feli!.
Nou, wel dus.quote:
Klopt. Die mogen even uitrustenquote:
Als dat jouw definitie is van modereren, tsja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Klopt. Die mogen even uitrusten![]()
Voor wat betreft de aanpassing van de TT: af en toe lopen we de lijst eens langs, omdat een TT zoals "Wat kan ik hier nu mee?" niet handig is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:01 schreef Masta-t het volgende:
Wellicht is het leuk om de echte vragen een betere topic titel te geven, en bij duidelijkehid een echt antwoord in de topictitel... Dan kun je nog es wat juridische hulp opdoen
quote:dvdk dvdk - woensdag 21 juni 2006 @ 17:12
My bird of paradise
abortus.
D'r zijn in dit land al genoeg luie mensen die niet willen werken.
--------------------------------------------------------------------------------
Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round
Slotjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef Patsy_Stone het volgende:
(...)
Die vraag is inmiddels beantwoord. Al dat geneuzel over of dat salaris al dan niet te laag is, is eigenlijk off topic. Wat mij betreft kan het topic wel op slot ja.
(....)
Dank aan u allen voor de adviezen, sommige zijn inmiddels opgevolgd: end of story.
Your wish is my command... uhm, soms dan hè wil geen ruzie met Rottdogquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef Berkery het volgende:
Dit topic mag ook wel centraal, IMO:
Werk vinden is op dit moment lastig (deel 8)
Hij zakt telkens weg![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
uhm, soms dan hè wil geen ruzie met Rottdog![]()
Ermquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Paul_NL het volgende:
Is F_H ongesteld vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |