abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:06:32 #76
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32595392
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Zo leuk, dat op Rp bijna niemand reageert?
Jij snapt 'm.
Alleen dat zei ik niet... heb daar ook veel berichtjes gehad, maar ik krijg op lexa meer reacties.
pi_32595402
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Christine het volgende:

Alleen dat zei ik niet... heb daar ook veel berichtjes gehad, maar ik krijg op lexa meer reacties.
Ja maar het aantal op Lexa is zo massaal, dat de berichtjes op RP niets lijken
Vandaar de "bijna niets"
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:10:11 #78
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32595462
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja maar het aantal op Lexa is zo massaal, dat de berichtjes op RP niets lijken
Vandaar de "bijna niets"
Oke, jij wint.
Heb je intussen al een leuke man op het oog trouwens?
pi_32595472
Ik heb een leuke jongen leren kennen, paar keer mee gechat en nu kreeg ik een berichtje, dat ik nooit reageerde, dus kennelijk geen zin meer in contact heb en bla bla bla.

Nou als ik toch wel ergens een gruwelijke hekel aan heb, is mensen die me nu al gaan claimen, verwachten dat ik elke dag mail of op msn kom chatten.
We hebben elkaar 2 keer gesproken en dan al gaan jammeren en zeiken en zeuren.
Alsof ik elke dag ga zitten mailen, please zeg
Sowieso, alsof je de enige bent met wie ik chat of mail

Wanhope types
And know what you want,
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:12:16 #80
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32595521
Sja, sommige mensen hebben nooit van "rustig aan" gehoord.
Ik had laatst ook als reactie op een afwijzing (ik had o.a. geschreven dat hij te ver weg woonde) dat hij wel voor me wilde verhuizen.
Daar krijg ik echt kriebels van he.
pi_32595660
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef Christine het volgende:
Ik had laatst ook als reactie op een afwijzing (ik had o.a. geschreven dat hij te ver weg woonde) dat hij wel voor me wilde verhuizen.
Dat is wel heel ernstig ja.
For great justice!
pi_32595711
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef Christine het volgende:
Lijkt wel of de meeste niet rustig aan willen doen, willen meteen chatten, 2 keer een berichtje naar elkaar schrijven is teveel werk en liefst aankomend weekend afspreken.
Jammer, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Ik hoef niet persee z.s.m. een nieuwe relatie of een beurt. (ja dat laatste draait het volgens mij bij een aantal enorm om ).

Ik krijg bij 80% de kriebels, van die cheape zinnetjes "hey schatje" of mensen die in hun profiel aankomen met "en als we matchen hebben we misschien wel een geweldige feestmaand".

Ik mail nog met een andere jongen, alleen denk ik dat ik hem toch te jong vind.
Wel jammer, want we mailen eindeloos over allerlei onderwerpen (de meest serieuze en ook de meest grappige, luchtige dingen), klikt wat dat betreft best wel goed.

Overigens iets waar ik ook gek van word, is dat er zoveel kerels van 35 tot 45 berichtjes sturen.
Alsof ik sowieso op iemand zit te wachten, die m'n vader had kunnen zijn, laat staan van die types die alleen maar op zoek zijn naar een zoveel jonger grietje.
Krijg er altijd een rare smaak van in m'n bek
And know what you want,
pi_32595909
Ik heb een berichtje gekregen van een stel dat op zoek is naar een trio
And know what you want,
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:29:22 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32595913
Uhuh, dat heb ik ook. Van die oude kerels die het gewoon proberen. Of ik met ze uit eten wil. Nee, ik wil niet met ze uit eten. Of ik dan wil chatten. Nee, ik wil ook niet chatten. Ik wil gewoon dat je me met rust laat
Ik heb nu ook weer zoiets leuks.. krijg een hele serie mailtjes van een kerel die zijn minderwaardigheidscomplex op mij aan het afreageren is. Gezellig
pi_32595981
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:29 schreef Christine het volgende:

Ik heb nu ook weer zoiets leuks.. krijg een hele serie mailtjes van een kerel die zijn minderwaardigheidscomplex op mij aan het afreageren is. Gezellig
Ik heb laatst iemand gehad die na 2 dagen zei, dat ik kennelijk niet zo leuk was, want ik was te beroerd om te reageren...
Ik wilde eik zeggen "oh jij bent zo'n type, dat duidelijk vrijgezel is, om z'n fijne karakter", maar heb me ingehouden en gezegd dat ik veel reacties heb gekregen en iedereen z'n profiel rustig doorlees...
"Oh fout gezien dus, opnieuw beginnen".
Wat denk je zelf
And know what you want,
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:32:40 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32595984
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef -Delta- het volgende:
Ik mail nog met een andere jongen, alleen denk ik dat ik hem toch te jong vind.
Wel jammer, want we mailen eindeloos over allerlei onderwerpen (de meest serieuze en ook de meest grappige, luchtige dingen), klikt wat dat betreft best wel goed.
Waarom zou je het niet een kans geven... leeftijd merk je uiteindelijk toch niet, als het echt klikt. Of is hij echt veel jonger?
pi_32595995
quote:
Uhuh, dat heb ik ook. Van die oude kerels die het gewoon proberen. Of ik met ze uit eten wil. Nee, ik wil niet met ze uit eten. Of ik dan wil chatten. Nee, ik wil ook niet chatten. Ik wil gewoon dat je me met rust laat
Wijs jij trouwens iedereen netjes af, dmv van dat geen-interesse berichtje?
Ik vind het soms voor sommige types zo lullig
And know what you want,
pi_32595997
Ik heb het juist omgekeerd .

Vrouwen die gaan piepen dat ik ze nooit aanspreek en tussen de regels door laten blijken het maar vreemd te vinden dat ik nog niet op een meet aandring .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:33:21 #89
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32595998
quote:
Doe eens hier posten
Namen mogen eventueel gefingeerd worden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:34:57 #90
109065 sungaMsunitraM
pi_32596034
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die gaan piepen dat ik ze nooit aanspreek en tussen de regels door laten blijken het maar vreemd te vinden dat ik nog niet op een meet aandring .
Je speelt hard-to-get dus, misschien zijn ze dat niet gewend op een datingsite
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:36:29 #91
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32596069
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb laatst iemand gehad die na 2 dagen zei, dat ik kennelijk niet zo leuk was, want ik was te beroerd om te reageren...
Ik wilde eik zeggen "oh jij bent zo'n type, dat duidelijk vrijgezel is, om z'n fijne karakter", maar heb me ingehouden en gezegd dat ik veel reacties heb gekregen en iedereen z'n profiel rustig doorlees...
"Oh fout gezien dus, opnieuw beginnen".
Wat denk je zelf
Hehe sommige types...
Ik had ook eentje, die vond na twee mailtjes dat ik maar niet een sexy truitje aan moest trekken naar Armin van Buuren, omdat ik dan te veel mannelijke aandacht zou krijgen. SO WHAT, je bent niet mijn vriend ofzo... en dat zal je nooit worden met zo'n instelling.
Oh, meneer met het minderwaardigheidscomplex vindt dat we zo gezellig mailen en dat ik maar even moet laten weten waar ik vanavond ga stappen... maar ik meen me te herinneren dat ik nauwelijks op zijn mailtjes heb gereageerd.
pi_32596108
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Je speelt hard-to-get dus, misschien zijn ze dat niet gewend op een datingsite
Inderdaad, helemaal als ik de verhalen hierboven lees..

Maar het is eigenlijk niet eens een spelletje wat ik speel, althans, dan speel ik gewoon mezelf .

Zie simpelweg niet in waarom ik persé initiatief moet tonen met betrekking tot het daten terwijl zíj me graag willen ontmoeten...

Ik bedoel; does 'emancipatie' ring a bell?
I was an atheist until I realized I was God
pi_32596109
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Christine het volgende:

maar ik meen me te herinneren dat ik nauwelijks op zijn mailtjes heb gereageerd.
Ja maar dat is toch hard-to-get-spelen, ja toch?

Sommige mensen voelen dingen gewoon niet aan
"Oh ik dacht dat je het druk had, maar we klikken toch heel goed verder, toch? niet dan?"
And know what you want,
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:38:31 #94
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32596113
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Wijs jij trouwens iedereen netjes af, dmv van dat geen-interesse berichtje?
Ik vind het soms voor sommige types zo lullig
Yep, ik stuur iedereen een berichtje terug.
Oh, op eentje heb ik niet gereageerd... dat was een ontzettend lange email, duidelijk speciaal voor mij getypt. Maar van echt een kansloos figuur... ik had het hard niet om op de "geen interesse"-knop te drukken, maar ik wist ook niet wat ik in een persoonlijke reactie moest schrijven...
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:39:20 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32596129
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Doe eens hier posten
Namen mogen eventueel gefingeerd worden
Nah, dat gaat me net iets te ver.
Heb je mail??
pi_32596148
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef kastanova het volgende:

Zie simpelweg niet in waarom ik persé initiatief moet tonen met betrekking tot het daten terwijl zíj me graag willen ontmoeten...

Misschien heb je daar een heel goed punt.
En heb ik geen interesse en toon ik geen initatief, omdat ik die mannen gewoon niet leuk genoeg vind.

Misschien dat als ik iemand echt super vind, dat ik dan wel aangeef, dat ik zin heb om iets leuks te gaan doen.
And know what you want,
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:40:39 #97
109065 sungaMsunitraM
pi_32596161
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
Hehe sommige types...
Ik had ook eentje, die vond na twee mailtjes dat ik maar niet een sexy truitje aan moest trekken naar Armin van Buuren, omdat ik dan te veel mannelijke aandacht zou krijgen.

zaterdag 26 november 2005 @ 15:41:24 #98
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32596179
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef kastanova het volgende:

Het moet m.i. van beide kanten komen. Soms heb ik wel zin om iemand te ontmoeten, en dan gebeurt het op mijn initiatief. En soms andersom.
pi_32596187
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet een kans geven... leeftijd merk je uiteindelijk toch niet, als het echt klikt. Of is hij echt veel jonger?
Leeftijd merk je uiteindelijk wel (althans ik iig wel), in het verleden 2 relaties gehad met jongens die jonger waren en dat was gewoon een drama. Altijd en bij alles kwam het naar voren.
Kinderachtig gedrag, als een klein kind gedragen, zoveel dingen nog niet meegemaakt, niet klaar voor bepaalde dingen in een relatie, vrij willen zijn, gewoon een groentje die nog niks heeft meegemaakt.
Hij is even oud, maar woont nog thuis en daar heb ik eik geen trek in.
Sorry, maar ik zie mezelf echt niet bij het hele gezin op bezoek gaan, om elkaar te zien, dat was leuk toen ik 17 was, nu zit ik daar niet op te wachten.
"Zullen we naar m'n kamer gaan"
Ik woon zelf al 9 jaar op mezelf, heb 7 jaar samengewoond, je merkt gewoon dat je met veel dingen op een andere golflengte zit.
(Daarom snap ik ook niet dat mannen van 45 geinteresseerd in mij zijn, aangezien die ook veel verder zijn, veel meer meegemaakt etc).
And know what you want,
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:42:44 #100
109065 sungaMsunitraM
pi_32596203
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Nah, dat gaat me net iets te ver.
Heb je mail??