quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
Ik had ook eentje, die vond na twee mailtjes dat ik maar niet een sexy truitje aan moest trekken naar Armin van Buuren, omdat ik dan te veel mannelijke aandacht zou krijgen. SO WHAT, je bent niet mijn vriend ofzo... en dat zal je nooit worden met zo'n instelling.
Nu je het zegt: ik vind t erg opvallend dat thuis / zelfstandig wonen geen vraag is bij PaiQ...... toch wel aardig belangrijk om te weten namelijk....quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:42 schreef -Delta- het volgende:
Hij is even oud, maar woont nog thuis en daar heb ik eik geen trek in.![]()
Je hebt het vooral dus over een andere levensfase en niet echt over leeftijd.quote:
Ja heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt het vooral dus over een andere levensfase en niet echt over leeftijd.
Ik snap verder trouwens helemaal wat je bedoelt, heb zelf ook drie jaar samen gewoond. Dat is inderdaad heel anders dan iemand die nog nooit op zichzelf heeft gewoond.
you've got mailquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]![]()
niks mis met een beetje rondkijken...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat ik maar eens zelf ga zoeken naar profiels.
Heb tot nu toe een maandje op RP gezeten en alleen maar naar de profiels gekeken, van wie ik een berichtje heb ontvangen. Dat waren er al genoeg om me bezig te houden...
Nu wel leuk om zelf eens te gaan zoeken volgens mij eigen criteria en misschien wat berichtjes te gaan sturen. Spannend![]()
Omdat een vrouw zich maar aan dient te passen aan mijn wensenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:59 schreef Christine het volgende:
trouwens, waarom lezen mannen niet waar een vrouw naar op zoek is???
Jij zoekt een nestje kwijlende puppies die alles doen wat jij hun opdraagt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat een vrouw zich maar aan dient te passen aan mijn wensen.
Tuurlijk niet... Puppies kunnen niet afwassenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij zoekt een nestje kwijlende puppies die alles doen wat jij hun opdraagt?
Sorry hoor, maar ik zie wel erg veel vooroordelen bij jou.. Leeftijd niet goed, alleen wonen die goed, thuis wonen niet goed..quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in.
Maar helaas zitten de jongens die jonger bijna altijd in een andere levensfase.
Er zijn maar weinig jongere jongens die al jaren zelfstandig wonen en een beetje op hetzelfde level zitten.
Maar mocht het nou blijven klikken, wie weet spreek ik toch nog nooit met die jongen af, om iig te zien dat het niks is, ipv altijd te denken hoe hij nou irl geweest zou zijn.![]()
Veel vooroordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:22 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie wel erg veel vooroordelen bij jou.. Leeftijd niet goed, alleen wonen die goed, thuis wonen niet goed..
Kasta woon jij trouwens op jezelf/kamers of thuis?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Puppies kunnen niet afwassen.
Dus jij bent ook geinteresseerd in een meisje van 15?quote:Op zondag 27 november 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
Een kitten of pup is toch ook veel leuker dan een vastgeroeste ouwe hond die precies doet wat jij verwacht?
ik neem aan dat je hier op mij doelt..quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leg daar eens uit wat daar "veel" aan is.
Zijn altijd jongens die nog thuis wonen, die dat punt niet begrijpen.
het komt in mijn ogen vooral ook door het feit dat internet een redelijk vluchtig medium is. als je mensen in de kroeg of op je werk ontmoet, dan heb je gelijk meer kans om een indruk te maken dan op internet. bij een IRL ontmoeting heeft iemand de kans om bepaalde vooroordelen die over hem/haar zouden kunnen bestaan, direct te weerleggen. op internet moet je jezelf dan extra bewijzen, terwijl je die kans vaak niet eens krijgt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:57 schreef BarBaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hier op mij doelt..
if yes, dan heb je zojuist je vooroordeel bevestigt
anyway, hij lijkt mij nogal "onverstandig" om vooraf punten te nemen die je persee niet wilt.. sowieso nogal een negatieve instelling, maar ik denk ook dat je daardoor het jezelf vooal heel moeilijk maakt..
Neuh... Die zijn dood irritant met hun gegiebelquote:Op zondag 27 november 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus jij bent ook geinteresseerd in een meisje van 15?
Waar heb je het nou over?quote:Op zondag 27 november 2005 00:57 schreef BarBaar het volgende:
maar ik denk ook dat je daardoor het jezelf vooal heel moeilijk maakt..
Preciesquote:Op zondag 27 november 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
en ja, soms heb ik ook wel eens leuk contact met iemand die totaal niet aan mijn "eisen" voldoet, omdat er soms best wel eens iemand tussendoor sluipt die het toch lukt om de bestaande vooroordelen te weerleggen. maar waarom zou je veel tijd en moeite steken in iemand, waarvan je van te voren al weet dat er bepaalde dingen zijn aan hem/haar waar je op afknapt, of waardoor de kans groot is dat je niet met elkaar matcht...???
quote:Op zondag 27 november 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over?![]()
Op Rp kan ik uit duizenden mannen kiezen, die al jaren op zichzelf wonen.
Dus ik denk dat jij er een probleem in ziet, ik iig niet.
Zal ik doenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 09:13 schreef Nike1st het volgende:
Oke, mijn ervaring met datingsites:
Mijn eerste bericht naar een user hou ik altijd erg kort liefst 1 of 2 zinnen,wel iets persoonlijks.
Als ze niet gelijk reageren ben je al kansloos.
De dames krijgen zoveel berichten dat het een simpele ja/nee aktie word dan.
Ze kijken toch eerst naar je foto,en daarna je profiel, en als dat beval krijg je wel wat terug.
Zelf vind ik het wel vervelend als de dames geen intrresse hebben en niks terugsturen.
Stuur op ze minst een geen intresse, weten we ook waar we aan toe zijn.
En mensen doen zich hellaas wel eens anders voor dan dat ze in real life zijn, dan zijn ze ineens verlegen enzo,of super bitchy, dus ik wil persoonlijk altijd wel zo gauw mogelijk iets afspreken.
Valt het tegen of is er geen klik, ken je verder gaan zonder eerst weken eindeloos te msn-en.
En tsja mannen krijgen nu eenmaal weinig berichten, dus je zal altijd zelf moeten reageren.
Sja... ik had via een oneliner een match met een leuke jongen uit groningen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
Wat ik overigens een groot nadeel vind van paiq: Het programa kijkt niet echt naar waar je vandaan komt. Mijn eerste speeddate poging had ik met iemand uit friesland![]()
Dat is de andere kant van nederland voor mij (400km rijden ofzo)
Dat is bij voorbaat al kansloos.
jawel...alleen heb al vaak mensen gehad die ver weg woonde...net iemand uit Texel..quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Metro2005 het volgende:
Dat speeddaten is best lachen trouwens![]()
Ik heb nu iemand via dat speeddaten in mijn msn lijst uit omgeving goudaquote:Op zondag 27 november 2005 15:22 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jawel...alleen heb al vaak mensen gehad die ver weg woonde...net iemand uit Texel..![]()
![]()
Valt wel mee hoor, ik reageer ook soms pas na een week.quote:Op zondag 27 november 2005 09:13 schreef Nike1st het volgende:
Als ze niet gelijk reageren ben je al kansloos.
Waarom pas na een weekquote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik reageer ook soms pas na een week.
Mannen weten dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen en toch gaan ze zeiken als je niet in 2 dagen antwoord![]()
![]()
Een post in z'n geheel lezen wil wel eens helpen.quote:
Ik heb de post gelezen, maar je bent toch geen week bezig om al je berichten door te lezenquote:Op zondag 27 november 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een post in z'n geheel lezen wil wel eens helpen.
Ik zei net, waarom snappen mannen het niet dat als ze weten dat vrouwen belachelijk veel berichtjes krijgen, dat je niet dezelfde dag antwoord.quote:
Hoe kunnen de dames dan nog uitkomen uit al die mails/reakties?quote:Op zondag 27 november 2005 19:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zei net, waarom snappen mannen het niet dat als ze weten dat vrouwen belachelijk veel berichtjes krijgen, dat je niet dezelfde dag antwoord.
Hoe moet ik in 2 dagen 200 berichtjes beantwoorden en profiels bekijken en chatten?
Gaat niet nee, dus dan duurt het ff.
En waarom denk je, dat ik er een week over doe om een berichtje terug te sturen?quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef Nike1st het volgende:
Je zal net die leuke man laten schieten in al die mails....
Verstuurdquote:Op zondag 27 november 2005 21:37 schreef dutchmage het volgende:
iemand nog een paiq invite over.? ben wel benieuwd
thnxquote:
Nee, moet ik iemand heel erg interessant vinden, wil ik echt een keer afspreken.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Christine het volgende:
heb je al gedate eigenlijk, delta?
Ik vind dat zelf helemaal niet moeilijk, misschien ben ik wat te gemakkelijk wat dat betreft. Kan ook snel met een heleboel mensen opschieten, waardoor ik het al snel gezellig vind. En zo niet, dan ben ik na een paar minuten weer weg. Maar met afspreken heb ik altijd weinig problemen. Vind het ook wel leuk, impulsieve acties.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Nike1st het volgende:
Eigelijk ook zonde "Delta" dat je met al die reakties en mails niet 1 keer nog gedate heb.
Wel raar eigelijk, komt dat doordat iedereen wel iets heeft, de drempel naar daten moeilijk lijkt, i.p.v. achter het scherm?
Nee ik ben gewoon heel nuchter, wil pas echt afspreken, als ik denk dat het echt kans heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Nike1st het volgende:
Eigelijk ook zonde "Delta" dat je met al die reakties en mails niet 1 keer nog gedate heb.
Wel raar eigelijk, komt dat doordat iedereen wel iets heeft, de drempel naar daten moeilijk lijkt, i.p.v. achter het scherm?
Dat is wel leukquote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
Hoewel er naar mijn idee maar eentje tussen zit waar misschien méér in zit en dat is die jongen waar ik het eerder al over had, uit de andere kant van 't land.
Neuh, daar zoek ik niet echt naar.quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef Nike1st het volgende:
Maar Christine, zoveel dates maar ook nog niet de ware?
We zoeken allemaal wel dat gevoel in je maag als je elkaar ziet.
Op lexa kan je zien wie er het laatst heeft ingelogd. Zijn ook altijd dezelfden die bovenaan staan. In mijn ogen zijn dat trouwens vaak ook de wat kanslozere profielen...quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Nike1st het volgende:
Wat me wel opval met die dating sites....ik ben er een poos tussenuit geweest, en toen ik besloten had om het nog eens te proberen zag ik vaak weer een hoop dezelfde.
Ben ik ook benieuwd of die groep mensen gewoon kieskeurig/voorzichtigzijn/ of wat dan ook.
Ik heb teveel vrienden en kennissen die ik allemaal al te weinig zie, dus ik zit (lullig maar waar) niet op allemaal extra vrienden te wachten.quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Misschien ben ik gewoon een sociaal konijn, die het leuk vindt om mensen te ontmoeten.
Soms is dat impulsieve juist ook wel weer leuk hoor... ik heb eens na 1 week mailen al met iemand gedate en dat is nu een van mijn beste vrienden. En ik heb twee weken terug een date gehad met iemand, vier uur na het eerste mailtje. Hele leuke avond mee gehadquote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel nuchter, wil pas echt afspreken, als ik denk dat het echt kans heeft.
Sommige mensen zijn ook erg opdringerig, willen na een half uur chatten meteen aankomend weekend afspreken (vertellen ook dat ze vaak gedate hebben, altijd met foute types, dan denk ik "raar he, als je na 10 minuutjes al een afspraak voor een date maakt, je weet totaal niks van die persoon") en daar heb ik gewoon geen zin in.
Jammer is het wel, maar ik had geen verwachting of wens, dat er echt iets uit zou komen.
Dat gevoel begint mij nu ook een beetje te bekruipen...quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb teveel vrienden en kennissen die ik allemaal al te weinig zie, dus ik zit (lullig maar waar) niet op allemaal extra vrienden te wachten.![]()
![]()
Ik kreeg eergister een berichtje van iemand "ik zie je nu al zo lang voorbij komen, nog steeds geen succes?"quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Nike1st het volgende:
Wat me wel opval met die dating sites....ik ben er een poos tussenuit geweest, en toen ik besloten had om het nog eens te proberen zag ik vaak weer een hoop dezelfde.
Ik denk ook dat je iemand eerder in het echte leven tegenkomt, of op internet op een forum (zoals fok, waar je niet komt voor daten, maar gewoon post over van alles en nog wat).quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Nike1st het volgende:
Nou ik geloof wel in de ware..of althans, iemand die in de buurt komt
Maar ik wil eigelijk gewoon iemand spontaan gewoon in real life ontmoeten want diep in me hart vind ik die datingsites niks om zo elkaar te ontmoeten,maar met dat drukke leven, en vaak een vast patroon van mensen kom je soms gewoon geen nieuwe mensen tegen, en zijn dan die dating sites wel handig om nieuwe mensen te ontmoeten.
En bedanktquote:Op zondag 27 november 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Op lexa kan je zien wie er het laatst heeft ingelogd. Zijn ook altijd dezelfden die bovenaan staan. In mijn ogen zijn dat trouwens vaak ook de wat kanslozere profielen...
Het is net of er een soort druk bij komt kijken, zo ervaarde ik het iig.quote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef Nike1st het volgende:
"Delta"
Dat gevoel heb ik ook.
Ik heb nu zoveel profielen gelezen en op meerdere datingsites, dat het gewoon niet meer leuk is, en zeker het spannende verloren is gegaan.
Tis nu vaak een kwestie van selecteren je we worden er steeds makkelijker door.
Ik ben nu wel aan het chatten met meerdere, maar ik overweeg om heel binnenkort te stoppen met die sites.Iedereen mankeer wel wat, en in real life is het toch anders.
Tja, daarmee leg je echter weer teveel druk op de date en zullen je verwachtingen waarschijnlijk te hoog gespannen zijn; schiet ook niet echt op natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
Nee ik ben gewoon heel nuchter, wil pas echt afspreken, als ik denk dat het echt kans heeft.
Klopt, maar ik heb wel met een aantal mensen gechat, allemaal leuk en aardig...paar dagen later mail en chat je over meer dingen en komen er ineens dingen aan het licht, waarvan ik dacht, oke ben ik ff blij dat ik niet afgesproken heb.quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Metro2005 het volgende:
Met snel afspreken heb ik persoonlijk helemaal geen moeite. Je leert elkaar toch pas in het echt kennen, niet over internet vind ik.
Nee, ik bedoel "met kans hebben", dat ik iemand aantrekkelijk vind, uiterlijk en qua karakter, iemand die me aantrekt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daarmee leg je echter weer teveel druk op de date en zullen je verwachtingen waarschijnlijk te hoog gespannen zijn; schiet ook niet echt op natuurlijk.
Heb jij al een vriendinnetje ??quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daarmee leg je echter weer teveel druk op de date en zullen je verwachtingen waarschijnlijk te hoog gespannen zijn; schiet ook niet echt op natuurlijk.
Als jij jong, lekker, aantrekkelijk en kneedbaar bent, heeft hij nog geen vriendinnetje.quote:
Hmmmz, dan vraag ik me af of ík nu zo bijzonder ben, of jij zo kieskeurig...quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
Nee, ik bedoel "met kans hebben", dat ik iemand aantrekkelijk vind, uiterlijk en qua karakter, iemand die me aantrekt.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als jij jong, lekker, aantrekkelijk en kneedbaar bent, heeft hij nog geen vriendinnetje.![]()
Daar zijn het matches voor toch?quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmz, dan vraag ik me af of ík nu zo bijzonder ben, of jij zo kieskeurig...
Op 1 speeddate na vinden namelijk al mn matches me qua uiterlijk en karakter aantrekkelijk.
Sorry danaantje, maar je bent te dom en lelijk...quote:
Je hebt ooit laten blijken dat je me wel leuk vond TOEVALLIG !!quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry danaantje, maar je bent te dom en lelijk...
Kennelijk werkt het systeem dan alleen voor de vrouwenquote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Daar zijn het matches voor toch?
Kennelijk werkt het systeem prima.
Ik heb steeds een idee dat mensen op Paiq iets minder serieus op zoek zijn naar een echte relatie, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op 1 speeddate na vinden namelijk al mn matches me qua uiterlijk en karakter aantrekkelijk.
Ik zou het leuk vinden als je overreden wordt door een vrachtwagen, dat is heel wat andersquote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef danaantje het volgende:
[..]
Je hebt ooit laten blijken dat je me wel leuk vond TOEVALLIG !!
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb steeds een idee dat mensen op Paiq iets minder serieus op zoek zijn naar een echte relatie, waarom weet ik niet.
Alleen op fok al roept iedereen gewoon nieuwsgierig te zijn, puur om het foto's beoordelen en een eigen foto-score te krijgen.![]()
Dat ze jou aantrekkelijk vinden, hmm ja leuke foto en goeie ruggegraat is ook aantrekkelijk voor veel mensen, dus lijkt me niet zo gek.
Je bent gewoon hard to get.quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
Kom je me dan bezoeken in het ziekenhuis met bloemetjes en lieve woordjes ??quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je overreden wordt door een vrachtwagen, dat is heel wat anders [afbeelding]
Wat zeg je dan, wat direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is?quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
Ik huur en verkleed wel een paar opdringerige en stinkende zwervers als cliniclown voor je...quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef danaantje het volgende:
Kom je me dan bezoeken in het ziekenhuis met bloemetjes en lieve woordjes ??
Zie je nou wel dat je toch van me houd !!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik huur en verkleed wel een paar opdringerige en stinkende zwervers als cliniclown voor je...
quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Roellio het volgende:
Berichten uitgewisseld: 28 in
23 uit
Ik heb heel geen berichten uitgewisseld en gekregen volgens mij. Iemand enig idee wat dit zegt, op Paiq?
Kan het niet van chats zijn, de keren dat je iets verstuurd heb? (Kan niks anders bedenken eik als je echt geen berichten hebt verstuurd...)quote:
Ja maar vind jij hun ook allemaal aantrekkelijk?quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat heb ik van de week gedaan en die is gesloten omdat de mods vinden dat het best hier in datingsites kanquote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Godshand het volgende:
Overigens..zou het nog nuttig zijn hier een: het grote Paiq topic, te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |