Hmmmz, dan vraag ik me af of ík nu zo bijzonder ben, of jij zo kieskeurig...quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
Nee, ik bedoel "met kans hebben", dat ik iemand aantrekkelijk vind, uiterlijk en qua karakter, iemand die me aantrekt.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als jij jong, lekker, aantrekkelijk en kneedbaar bent, heeft hij nog geen vriendinnetje.![]()
Daar zijn het matches voor toch?quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmz, dan vraag ik me af of ík nu zo bijzonder ben, of jij zo kieskeurig...
Op 1 speeddate na vinden namelijk al mn matches me qua uiterlijk en karakter aantrekkelijk.
Sorry danaantje, maar je bent te dom en lelijk...quote:
Je hebt ooit laten blijken dat je me wel leuk vond TOEVALLIG !!quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry danaantje, maar je bent te dom en lelijk...
Kennelijk werkt het systeem dan alleen voor de vrouwenquote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Daar zijn het matches voor toch?
Kennelijk werkt het systeem prima.
Ik heb steeds een idee dat mensen op Paiq iets minder serieus op zoek zijn naar een echte relatie, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op 1 speeddate na vinden namelijk al mn matches me qua uiterlijk en karakter aantrekkelijk.
Ik zou het leuk vinden als je overreden wordt door een vrachtwagen, dat is heel wat andersquote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef danaantje het volgende:
[..]
Je hebt ooit laten blijken dat je me wel leuk vond TOEVALLIG !!
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb steeds een idee dat mensen op Paiq iets minder serieus op zoek zijn naar een echte relatie, waarom weet ik niet.
Alleen op fok al roept iedereen gewoon nieuwsgierig te zijn, puur om het foto's beoordelen en een eigen foto-score te krijgen.![]()
Dat ze jou aantrekkelijk vinden, hmm ja leuke foto en goeie ruggegraat is ook aantrekkelijk voor veel mensen, dus lijkt me niet zo gek.
Je bent gewoon hard to get.quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
Kom je me dan bezoeken in het ziekenhuis met bloemetjes en lieve woordjes ??quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je overreden wordt door een vrachtwagen, dat is heel wat anders [afbeelding]
Wat zeg je dan, wat direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is?quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
Ik huur en verkleed wel een paar opdringerige en stinkende zwervers als cliniclown voor je...quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef danaantje het volgende:
Kom je me dan bezoeken in het ziekenhuis met bloemetjes en lieve woordjes ??
Zie je nou wel dat je toch van me houd !!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik huur en verkleed wel een paar opdringerige en stinkende zwervers als cliniclown voor je...
quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Roellio het volgende:
Berichten uitgewisseld: 28 in
23 uit
Ik heb heel geen berichten uitgewisseld en gekregen volgens mij. Iemand enig idee wat dit zegt, op Paiq?
Kan het niet van chats zijn, de keren dat je iets verstuurd heb? (Kan niks anders bedenken eik als je echt geen berichten hebt verstuurd...)quote:
Ja maar vind jij hun ook allemaal aantrekkelijk?quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat heb ik van de week gedaan en die is gesloten omdat de mods vinden dat het best hier in datingsites kanquote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Godshand het volgende:
Overigens..zou het nog nuttig zijn hier een: het grote Paiq topic, te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |