abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 23:58:11 #251
38287 SSID
Dat zeg ik toch!
pi_34106974
DD is nmm wel degelijk dood. Dat neemt nog niet weg dat hij wel "contact" kan houden met Harry en de anderen van de Order. Hij heeft namelijk een schilderij. Ik ga ervan uit dat Harry in 7 niet meer naar school gaat om te leren, maar om advies te vragen. Aan het schilderij van DD, aan McGonagal voor transfiguratie, bij Neville voor plantkunde, weet ik veel waarvoor allemaal.

Verder is Sirius dood. Regulus ook. Dat kan niet anders, Kreacher zou nooit naar harry luisteren als een van die twee nog zou leven. Het hoofdkwartier is dus veilig. Wat misschien wel zou kunnen, is dat er een schilderij van Sirius in het hoofdkwartier hangt. Er is daar niemand meer geweest, behalve Fletcher. Niemand weet dus of hij daar ergens hangt.

Harry gaat naar het huis van zn ouders, gaat daar misschien wel wonen, nadat hij het heeft opgeknapt. Ik weet niet wat er nog van over was na de dood van zn ouders, maar goed.

Andere dingen die in 7 zeker gaan gebeuren:
- Bill en Fleur gaat trouwen
- Remus en Tonks krijgen iets met elkaar, wellicht ook een bruiloft.
- Harry gaat niet meer naar school
- Snape blijft evil spelen, tot het laatste moment. (Ik zou het zelf wel mooi vinden als Snape Voldemort de laatste stoot uitdeelt. Dan heeft hij de meester en de student alebei vermoord)
- En verder zou het natuurlijk wel leuk zijn als Harry blijft leven, maar dat weet je maar nooit....
Onderzoek wijst uit: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails
  maandag 16 januari 2006 @ 11:17:32 #252
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_34114958
Het zou me niks verbazen dat harry dood gaat aan het einde... als het niet in het gevecht met voldemort is dan wel in het laatste hoofdstuk dat (waarschijnijk) gaat over de rest van de levens van de hoofdpersonen (heb ergens gelezen dat het laatste hoofdstuk daar over zou gaan)... Dit alles heeft natuurlijk een voordeel voor rowling dat niet al die fans gaan zeuren om nog meer boeken
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_34115481
Het is een kinderserie (oorspronkelijk), dus het lijkt me stug.
Plus dan is mevrouw Rowling haar belangrijkste broodwinning definitief kwijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 januari 2006 @ 12:09:29 #254
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_34116491
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Op een gegeven moment heb je meer brood dan je ooit nodig zal hebben... Je broodwinning verliezen lijkt me dan niet zo'n probleem...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_34116927
quote:
Ze heeft toch al aangegeven dat dit het laatste Potter-deel wordt ?
Kan hij net zo goed dood gaan

Ze gaat bovendien andere kinderboeken schrijven heeft ze al gemeld.
En betreffende die broodwinning... dat komt wel goed door de filmroyalties...
M'dam kan elke dag caviaar eten als ze wenst
  maandag 16 januari 2006 @ 16:15:07 #256
58060 Apoc2003
pi_34124795
quote:
Het was inderdaad oorspronkelijk een kinderserie... maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het dat nu niet meer is... verder zijn er wel eerder mensen doodgegaan in de boeken dus wat dat betreft is het eigenlijk geen argument

Maar we zullen over 1,5 jaar ( ) wel zien!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_34125581
quote:
Broodwinning?
Die had wat betreft financiën volgens mij na twee boeken al kunnen stoppen. Hier leeft ze nog wel eventjes van.
pi_34125971
Jaa..nog 1,5 jaar wachten en daarna als we het gelezen hebben is het helemaal voorbij nooit meer een nieuwe HP
pi_34128296
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef Smittend het volgende:
Jaa..nog 1,5 jaar wachten en daarna als we het gelezen hebben is het helemaal voorbij nooit meer een nieuwe HP
wie weet kan ze nog meer/veel (of beiden....kies maar) mooie boeken schrijven!
uit een aspergernest
pi_34129768
Misschien gaat ze nog wel een hele leuke/goede fantasy serie schrijven.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:09:01 #261
58060 Apoc2003
pi_34130814
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef The_Goaly het volgende:
Misschien gaat ze nog wel een hele leuke/goede fantasy serie schrijven.
Over een jonge heks die haar ouders op haar 1e verliest en dan 10 jaar later een uitnodiging krijgt voor een mysterieuze toverschool en daar 7 jaar lang allemaal avonturen beleeft.... zo iets zou een leuk idee zijn toch ?
-Rudyard Kipling
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:38:29 #262
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_34157611
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef SSID het volgende:
Verder is Sirius dood. Regulus ook. Dat kan niet anders, Kreacher zou nooit naar harry luisteren als een van die twee nog zou leven.
Tenzij ze Kreacher hebben bevolen om Harry in ALLES te gehoorzamen...
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_34508365
Heeft iemand hier ooit een audio book beluistert van Jim Dale??
Gezien ik door dit topic weer helemaal nieuwsgierig was geworden, ben ik hem in m'n auto gaan luisteren (de files worden opeens een stuk dragelijker).. Ik was namelijk heel erg nieuwsgierig hoe Jim Dale de laatste woorden van Dumbledore zou uitspreken.. Dit omdat er nog al een discussie was of het een smeekbede was.. of meer een 'dringend' verzoek aan Snape..
Gezien Jim Dale meer weet over de Potter serie (als vertrouweling van mevr. Rowling) hoopte ik een hint te kunnen vinden.. Helaas kon ik er niet veel wijs uit halen..

"Severus".. *korte pauze*.. "Please.."..

Iemand anders een ander idee hierover?
(Voor diegene die de audiobooks niet kennen... een aanrader!!! Hij laat de boeken echt tot leven komen ).
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:32:46 #264
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34508653
ik luister liever naar stephen fry, die de britse versie doet. jim dale geeft ze naar mijn smaak teveel verschillende stemmetjes mee...dat vind ik niet prettig als iemand me voorleest.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:47:44 #265
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_34519711
In het boek staat dit:
quote:
'Severus...'
The sound frightened Harry beyond anything he had experienced all evening. For the first time, Dumbledore was pleading.
Pleading, smeken dus.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:48:49 #266
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_34529591
De audiobook uitgaven van harry potter zijn wel ok.
Erg lekker om, onderuitgezakt op de bank met een jointje erbij, relaxed naar zitten te luisteren.

Wel in het engels natuurlijk.

Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_34671298
I guess your right then.. maar vond het echt niet passen bij Dumbledore.
Vooral omdat hij al zo vaak zei dat dood niet het ergste is.. dus waarom zou hij dan echt smeken?
Het past ook weer niet als hij smeekte om doodgemaakt te worden, I'm confused

Trouwens, kan iemand zich nog herinneren hoe de Avada Kadavra vloek werkte (in het boek) op Cedric Diggory? Omdat deze in de film ook weg werd gesmeten.. Had namelijk ook gelezen dat deze vloek er voor zorgt dat het leven je lichaam meteen verlaat. Dat het lichaam dus gewoon in elkaar zakt.
pi_34700034
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 08:53 schreef MerpatiPutih het volgende:

Trouwens, kan iemand zich nog herinneren hoe de Avada Kadavra vloek werkte (in het boek) op Cedric Diggory? Omdat deze in de film ook weg werd gesmeten.. Had namelijk ook gelezen dat deze vloek er voor zorgt dat het leven je lichaam meteen verlaat. Dat het lichaam dus gewoon in elkaar zakt.
Ja klopt, er wordt dan ook wel gezegd dat Snape waarschijnlijk tegelijkertijd een andere spreuk (non-verbaal) uitsprak.
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:47:44 #269
13250 Lod
Sapere aude!
pi_34706287
Ik denk niet dat je af moet gaan op de film. Daar willen ze het natuurlijk zo spectaculair mogelijk maken en iemand die weg wordt gesmeten spreekt meer aan dan iemand die als een zoutzak in elkaar zakt.
GNU Terry Pratchett
pi_34706330
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:47 schreef Lod het volgende:
Ik denk niet dat je af moet gaan op de film. Daar willen ze het natuurlijk zo spectaculair mogelijk maken en iemand die weg wordt gesmeten spreekt meer aan dan iemand die als een zoutzak in elkaar zakt.
Dat denk ik ook.
Ik denk gewoon dat Dumbledore dood is, maar dan wel voor een bepaald doel. Het is op de een of andere manier gepland (ook in overleg met Snape)......
pi_34710992
Denk dat Koningin idd gelijk heeft.. Het is ook niet te zeggen wat voor effect het vergif had op een persoon op langere termijn, wellicht dodelijk om de horcux te 'beschermen'.

Wat Green_eye zegt lijkt me ook zeer mogelijk, omdat er in de HFB al constant gepraat werd over de non-verbal curses/jinxes etc. Beetje stijl van J.K. Rowling om 'tips' dan wel hints te geven.
pi_35073578
De theorie dat Sneep slecht zou zijn klopt eigenlijk sowieso niet. Sneep had Perkamentus al 100en keren kunnen vermoorden als ie dat zou willen... dus dat hij dat dan nu in eens wel zou doen, is niet logisch.
Stel dat Sneep slecht zou zijn en hij de opdracht had om Malfidus Perkamentus te laten vermoorden, waarom kwam ie dan naar de toren; dan had hij namelijk een kant moeten kiezen, zoals ie nu deed. Dus dat was niet logisch, dat hij daar het probleem zou moeten gaan oplossen, aangezien hij het altijd al zelf had kunnen doen. Dan zou hij uiteraard gezocht worden door het ministerie enzo, maar das nu ook.
Hij moet dus idd wel goed zijn...toch..
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:05:19 #273
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_35145767
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef FireFoz het volgende:
De theorie dat Sneep slecht zou zijn klopt eigenlijk sowieso niet. Sneep had Perkamentus al 100en keren kunnen vermoorden als ie dat zou willen... dus dat hij dat dan nu in eens wel zou doen, is niet logisch.
Stel dat Sneep slecht zou zijn en hij de opdracht had om Malfidus Perkamentus te laten vermoorden, waarom kwam ie dan naar de toren; dan had hij namelijk een kant moeten kiezen, zoals ie nu deed. Dus dat was niet logisch, dat hij daar het probleem zou moeten gaan oplossen, aangezien hij het altijd al zelf had kunnen doen. Dan zou hij uiteraard gezocht worden door het ministerie enzo, maar das nu ook.
Hij moet dus idd wel goed zijn...toch..
Ik denk ook dat Snape nog bij de goede kant hoort, maar niet om deze reden.
Dumbledore is 'the only one he ever feared...' staat in The order. Als Voldemort al bang is voor Dumbledore, dan kan je niet van Snape verwachten dat hij hem op ieder moment zomaar even uit de weg zou ruimen (stel dat hij slecht was). Daar komt nog bij dat Snape (mocht hij slecht zijn) zijn baanje op Hogwarts niet op het spel zou willen zetten omdat hij juist daar alle informatie binnenkrijgt met betrekking tot de prophecy, Harry, en de order. Een prima plaats om voor Voldemort te spioneren, lijkt me.

Maar goed, Snape hoort naar mijn idee gewoon nog bij de goede kant!
pi_35147855
Iedereen wil natuurlijk dat Snape toch nog aan de goede kant blijkt te staan.
Net zoals dat iedereen wil dat Zwarts nog terug komt, of dat Perkamentus toch niet dood is.

Ik blijf ervoor pleiten dat Snape gewoon aan de kant van Voldemort staat, juist omdat hij vanaf het begin van boek 1 verdacht is en elke keer weer blijkt dat hij toch 'goed' zou zijn.
Vooral omdat Perkamentus hem dus vertrouwt. En dat is het hem juist, want al eerder is gebleken dat Perkamentus het niet altijd bij het juiste eind had, of verkeerde beslissingen heeft genomen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:35:33 #275
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35148405
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:18 schreef Biancavia het volgende:
Iedereen wil natuurlijk dat Snape toch nog aan de goede kant blijkt te staan.
Net zoals dat iedereen wil dat Zwarts nog terug komt, of dat Perkamentus toch niet dood is.

Ik blijf ervoor pleiten dat Snape gewoon aan de kant van Voldemort staat, juist omdat hij vanaf het begin van boek 1 verdacht is en elke keer weer blijkt dat hij toch 'goed' zou zijn.
Vooral omdat Perkamentus hem dus vertrouwt. En dat is het hem juist, want al eerder is gebleken dat Perkamentus het niet altijd bij het juiste eind had, of verkeerde beslissingen heeft genomen.
Iedereen wil natuurlijk dat Snape toch nog aan de slechte kant blijkt te staan.

Ik blijf ervoor pleiten dat Snape gewoon aan de kant van Dumbledore staat, juist omdat hij vanaf het begin van boek 1 verdacht is en elke keer weer blijkt dat hij toch 'goed' zou zijn.
Vooral omdat Perkamentus hem dus vertrouwt. En dat is het hem juist, want ook al is eerder gebleken dat Perkamentus het niet altijd bij het juiste eind had, of verkeerde beslissingen heeft genomen, die keren hadden geen betrekking op het karakter van mensen (voor zover ik me kan herinneren).
GNU Terry Pratchett
pi_35152065
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik blijf ervoor pleiten dat Snape gewoon aan de kant van Dumbledore staat, juist omdat hij vanaf het begin van boek 1 verdacht is en elke keer weer blijkt dat hij toch 'goed' zou zijn.
Vooral omdat Perkamentus hem dus vertrouwt. En dat is het hem juist, want ook al is eerder gebleken dat Perkamentus het niet altijd bij het juiste eind had, of verkeerde beslissingen heeft genomen, die keren hadden geen betrekking op het karakter van mensen (voor zover ik me kan herinneren).
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:48:13 #277
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_35181155
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Lod het volgende:

[..]

pi_35181561
Ik droomde vannacht dat ik deel 7 van Harry voor 1 euro kon kopen!
Hele stapels lagen er, de kaft was een soort donkerblauw met lichtblauwe strepen er doorheen.
pi_35181713
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik deel 7 van Harry voor 1 euro kon kopen!
Hele stapels lagen er, de kaft was een soort donkerblauw met lichtblauwe strepen er doorheen.
Het is een profetie!
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:42:51 #280
16874 creno
born this way
pi_35392096
Ik had nog wat aanvulling op de theorie dat perkamentus niet dood is !

- in het boek word veel gesproken over nonverbale spreuken, en daar is Sneep heel goed in.

- in het boek word ook duidelijk gemaakt dat Sneep zelf spreuken verzint (die staan in het toverdrankenboek gekriebeld)

Sneep heeft dus een spreuk verzonnen die het kan doen lijken op een Avada kedavra. Hier is ie heel druk mee bezig geweest en Perkamentus heeft hierop aangedrongen. Dit valt ook te herleiden uit de ruzie die Hagrid had gehoord (HBP blz 306) waarbij hij hoorde dat Sneep overwerkt klonk en dat ie perkamentus heeft beloofd om het te doen.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_35396385
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef creno het volgende:
Ik had nog wat aanvulling op de theorie dat perkamentus niet dood is !

- in het boek word veel gesproken over nonverbale spreuken, en daar is Sneep heel goed in.

- in het boek word ook duidelijk gemaakt dat Sneep zelf spreuken verzint (die staan in het toverdrankenboek gekriebeld)

Sneep heeft dus een spreuk verzonnen die het kan doen lijken op een Avada kedavra. Hier is ie heel druk mee bezig geweest en Perkamentus heeft hierop aangedrongen. Dit valt ook te herleiden uit de ruzie die Hagrid had gehoord (HBP blz 306) waarbij hij hoorde dat Sneep overwerkt klonk en dat ie perkamentus heeft beloofd om het te doen.
Daar zit ook nog wat in. Vind ik ook nog een redelijke mogelijkheid.
toch denk ik dat ie dood is
  zondag 26 februari 2006 @ 01:15:55 #282
38287 SSID
Dat zeg ik toch!
pi_35498898
Ik heb een foto gevonden van hoe Voldemort eruit gaat zien. SLECHT!!! Ik heb hem altijd voor me gezien als een oudere, statige man, maar wel een met veel kracht. Zwart haar, sluik, misschien een beetje grijs.

Dit hebben ze ervan gemaakt:

http://upload.wikimedia.o(...)fiennesvoldemort.JPG

Jammer dat het zo moet...
  zondag 26 februari 2006 @ 08:51:57 #283
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35502888
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef SSID het volgende:
Ik heb een foto gevonden van hoe Voldemort eruit gaat zien. SLECHT!!! Ik heb hem altijd voor me gezien als een oudere, statige man, maar wel een met veel kracht. Zwart haar, sluik, misschien een beetje grijs.

Dit hebben ze ervan gemaakt:

http://upload.wikimedia.o(...)fiennesvoldemort.JPG

Jammer dat het zo moet...
De film is al 3 maanden uit, ik denk dat de meeste hier ondertussen wel wisten hoe Voldemort er uit zag .
Ik persoonlijk vond hem niet slecht. Integendeel, ik kreeg van zijn karakter (de manier waarop hij gespeeld werd (dus niet het uiterlijk)) een heel ongemakkelijk gevoel. Precies het gevoel dat de echte Voldemort in de Wizzard-wereld moet oproepen volgens mij. Dumbledore daarentegen
En ik meende dat in de boeken zijn gezicht als slangachtig werd beschreven dus dat klopt ook wel.

Offtopic:
Dit topic is trouwens bedoeld voor het boek, voor zover ik weet. Deze onderstaande zijn specifiek voor de films:

Harry Potter and The Goblet of Fire #5 [SPOILERVRIJ]

Harry Potter 4 *SPOILER* (Voor degene die hem gezien hebben
GNU Terry Pratchett
  zondag 26 februari 2006 @ 10:49:12 #284
38287 SSID
Dat zeg ik toch!
pi_35503713
Oh, ja. Werkt toch wel een beetje op je logisch vermogen, die carnaval....:)
pi_35812822
Over Snape gesproken.. waar komt de naam Severus eigenlijk vandaan?
Ik kwam laatst het woord Cerberus tegen wat me aan het denken zette.
Cerberus, betekent: portier die als een waakhond een ingang bewaakt

Kan het misschien zo zijn dat Severus op één of andere, hoewel op dit moment een nog onduidelijk manier Harry misschien beschermt?? Of wellicht iets anders? Een geheim of zo?

Misschien ook wel een hint.. tenslotte is er in heel veel namen een betekenis gebonden binnen de boeken.
pi_35813053
Severus komt vanuit het latijn, severitas, dat ernst of strengheid betekent. In het Engels bestaat het woord severe ook, in de zin van ernstig (severe head injury, bijv).
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:24:17 #287
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35813189
Aangezien het uit het engels komt denk ik dat je meer moet gaan denken aan het woord severe
1. strikt, onverbiddelijk
2. zwaar, moeilijk, ernstig
3. sober.

edit: en Cerberus komt zelf ook al voor in het boek, maar daar heet hij Fluffy
GNU Terry Pratchett
pi_35813787
Rowling gebruikt wel meer namen en spreuken die afkomstig zijn uit het latijn. Bovendien betekent het in dit geval bijna hetzelfde in het Engels als in het Latijn, dus het maakt ook niet echt uit. =)
pi_35838832
Fluffy.. hahah.. helemaal vergeten.. da's idd een Cerberus.
Dacht eerder ook aan servere, maar dat cerberus zou ook kunnen (als in bewaker).

Streep door de theorie maar weeeer!
pi_35839599
Ik heb nog een 'Snape is evil' bewijsje denk ik.

Afgelopen maandag heb ik de film van Goblet of Fire weer gezien en daarin gaat Harry in de hersenpan terug naar naar zo'n rechtszaak. Ik weet niet meer wie er dan is, een dooddoener die gevangen zit in Azkaban in elk geval. ( Ik kan het nu niet terug zoeken want mijn oma heeft De Vuurbeker van me geleend.)

Nou ja, die figuur gaat in elk geval namen verraden van Dooddoeners. Bij elke spreekt hij de waarheid, zo verraadt hij ook Bartho Krenck junior.
Hij wil ook Snape verraden. Daarop staat Perkamentus op en zegt dat die zaak is afgedaan en dat Snape nu aan de goede kant staat, waarop die gevangene roept dat dat niet waar is en dat Snape daarna weer terug is gekeerd naar Voldemort ofzo iets.
Dat viel me dus op, omdat hij bij de andere namen in elk geval allemaal de waarheid heeft gesproken.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:59:25 #291
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35839721
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb nog een 'Snape is evil' bewijsje denk ik.
Snape was ook een Deatheater. Alleen is hij door Dumbledore omgeturned (toen de gekooide man al gevangen was (en het dus niet wist)), dit is geaccepteerd door de rechtbank. Dus de man in de kooi sprak over Snape wel de waarheid voor zover hij hem wist.
De man in de kooi is trouwens Karkarov, de hoofdmeester van Durmstrang.
GNU Terry Pratchett
pi_35846352
Wanneer komt die vuurbeker dvd eigemlijk uit? Was dat niet deze maand?
I had a signature once. It was awful.
pi_35846902
20 Maart komt ie.
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:34:12 #294
16874 creno
born this way
pi_35865846
ik dacht 4 april
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:36:25 #295
88233 Steve
Still the best.
pi_35865883
3 April in Nederland.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35866190
Oh ja, ik koop nooit in Nederland.

www.play.com kun je 'm 20 mrt al bestellen, geen verzendkosten, wel cc nodig.
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:43:33 #297
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_35876617
Ben hm voor de tweede keer aan t lezen sinds deze week.... Heel de serie voor de zoveelste keer gelezen vooraf...

HP
pi_36184870
R.A.Z. Is Regulus A. Zwarts.

Dit is 99% zeker. Wanneer Harry en Co. opruimen in Huize Zwarts * Check Boek 5* Vinden ze een Zwaar Medaillon. Dit is de Horcrux. Dit word gevonden in HUIZE ZWARTS. Knijster heeft het daar verstopt.

Je kan ook bedenken dat wanneer Regulus de Horcrux te pakken moest krijgen, hij iemand mee moest nemen die hem het drankje kon voeren. Maar er kon maar 1 iemand op de boot. Knijster vergezelde hem, omdat hij geen Tovenaars is en dus mee op de boot kon. Zo konden ze de Horcrux pakken.

Knijster ziet het als laatste '' Troffee '' Vooor zijn Meester Regulus, en verstopte het. Voldemort vernietigde daarom Regulus omdat hij wist van de Horcruxen.

VOor wie het nog niet duidelijk is, lees het nog maar 3x
pi_36185160
Lijkt me sterk. Regulus was tegen Voldy en Kreacher is toch duidelijk pro-Voldy.
pi_36185350
wie is kreacher? :$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')