O echt?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:21 schreef -Marlii- het volgende:
Paardenpiet is iig Anne Rats die ook Otje speelde
Piet van der Pas zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef scrub_nurse het volgende:
wie is profpiet? hij komt me heel bekend voor maar ik kan m niet thuisbrengen..
Ik moet altijd aan Willem Nijholt denken als ik die zie. Het is hem niet, maar volgens mij komt ie wel uit hetzelfde 'buurtje' (qua leeftijd en bezigheden).quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef scrub_nurse het volgende:
wie is profpiet? hij komt me heel bekend voor maar ik kan m niet thuisbrengen..
Als je veel Otje hebt gekeken/kijkt dan kun je het wel een horen aan de stemquote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
O echt?Wat leuk, ik zal eens opletten.
Toch vreemd dat het zo ontzettend moeilijk is om door die donkerbruine schmink heen te kijken....
is dat die met die ontzettend rare stem/accent?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef Frey het volgende:
http://tc.test2.kolibrie.(...)sanne_peper_web_.jpg
Dit moet de hulppiet zijn (rechts)
Met die boerenstem jaquote:Op donderdag 1 december 2005 08:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat die met die ontzettend rare stem/accent?
was dat niet de omkeer Piet? die alles achterstevoren deed?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef StephanL het volgende:
Rob Kamphues of zoiets dergelijks speelt ook een piet, alleen weet zo niet welke.
gee ideequote:Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Bobo12 het volgende:
[..]
was dat niet de omkeer Piet? die alles achterstevoren deed?
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef kwanten het volgende:
die wegwijspiet is echt de ALLER aller vetste piet die er is!
Waar is die Harold Verwoert bekend van, die stem komt me altijd wel heel bekend voorquote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef Frey het volgende:
Hoge Hoogtepiet - Tim de Zwart (lijkt overigens verdacht veel op de directeur)
Coole Piet - Harold Verwoert
Testpiet - Beryl van Praag
Muziekpiet - Wim Schluter
Huispiet - Maarten van Wansink
Yup, precies dezelfde pukkelquote:Op zondag 4 december 2005 19:06 schreef Miss_liess het volgende:
en de hoge hoogte piet lijkt idd verdacht veel op de vader van Jacob (directeur) het moet um gewoon zijn:P een dubbelrol komt vaker voor tog![]()
Maarten Wansink speelde in een aantal NL series en comedy's volgens mij bv met silvia millecam.quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Waar is die Harold Verwoert bekend van, die stem komt me altijd wel heel bekend voor
en de rest, moeten we die ergens van kennen?
Ligt eraan welke je bedoelt..quote:Op zondag 4 december 2005 19:24 schreef boekenworm het volgende:
Wie is de Sint?
Die van de intocht op Nederland 3 (of 2 wat is het).quote:Op zondag 4 december 2005 22:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je bedoelt..
De "echte" Sinterklaas van de intocht is Bram van der Vlugt
Die andere weet ik niet...
Buiten dat gewoon zn stem is genoeg!! Heb hier toevallig cd's waar hij op staatquote:Op zondag 4 december 2005 19:04 schreef Miss_liess het volgende:
Harold verwoert - coole piet is vaak te zien bij telegames op sbs6 volgens mij.. let maar op die lach als ie je hints probeert te geven herken je uit duizenden![]()
![]()
Waar we welke gast van moeten kennen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Piet van der Pas is Prof. Piet weet verder niet waar we die gast van kennen moeten!
Nou het is dus wel gekker geworden want bij het Sinterklaasjournaal hebben ze nu al gekleurde pieten.quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Klonk het volgende:
ik zag net op tv een piet met een sik/baardje, het moet niet gekker worden....
Eh nergens van?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
jouw geliefde profmans bedoel ik roosje waar kennen we die verder van?
Wie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef Nevada92 het volgende:
Ik heb Sharon Wins ontdekt als pietje!
Volgens mij een Piet met een trompet. Dacht hem gister te herkennen in de pietenband.quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet ik dat stond op zn hyves dattie op de boot was en bij NPS looptie ook rond nu!
quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wim Schluter
[afbeelding]
Dit moet dus muziekpiet zijn?
Kan best want hij is werkzaam bij Bingo FM
quote:Op maandag 28 november 2005 14:10 schreef coltje87 het volgende:
Willem Nijholt? Ik moet steeds aan Joop Braakhekke denken![]()
Ja dat heb ik wel vaker.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef TJDoornbos het volgende:
lijkt wel een prive topic hier
Huh dat heb ik ook gedaan? Maar ik kreeg alleen een envelopje opgestuurd met een foto en een sticker er in?quote:Op maandag 18 december 2006 19:53 schreef NordicBlue het volgende:
Zijn er wel.
Als jeje opgaf voor de club van sinterklaas club opgaf kreeg je een poster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |