Nou ja je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wat mij stoort is dat, en ik zie het ook_gek en herman hier doen, geloof en chrsietndom als 1 ding worden gezien.
ik geloof ook. maar niet in het christendom. Jezus was OK hoor, maar de rest van het geloof staat me totaal niet aan.
Als we rond de 900 zitten kunnen we weer beginnen met cc's, en niet met die grafbakken...quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik prefereer een mooie Liebherr, maar ik heb dit keer eerst op car 679 gegoogleden daar staan geen LIebherrs tussen
![]()
als we in de edeeltjes 900 ziten daarentegen...
oeh, inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als we rond de 900 zitten kunnen we weer beginnen met cc's, en niet met die grafbakken...
Haske mooi!quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh, inderdaad
maar auto's met zo rond de 900 cc weet ik meestal ook wel te waarderen hoor
* Alexxxxx heeft net het boek 'mircocars'uitgelezen
Heb het al een tijd niet meer geluisterd... Luister nu weer Breaking Benjamin...quote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mein herz brennt draait hier nu
Rein Raus is mn favoriet
jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
Nooit van gehoord....
Vergelijkbaar met Nightwish en Evanescence?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |