Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Bevalt heel erg goed, wil nooit meer naar windows.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt een MAC?
Bevalt dat nou een beetje, want zoveel spellen kan je eigenlijk niet op spelen toch?
Je hebt natuurlijk ook nog de Black Editionquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Verpakking
Hieronder kan je zien hoe je Need For Speed Most Wanted kan vinden in de winkelsZe zien er allemaal hetzelfde uit. Echter, voor de PSP versie is er nog een getal erbij toegevoegd.
[afbeelding]
[...]
Bedankt, ik heb de afbeelding toegevoegd in de OPquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog de Black Edition![]()
[afbeelding]
Nu ik de Black Edition besteld heb, hoop ik dat ik hem snel in huis heb. Kan niet wachten op het echte spel te spelen in plaats van die demo, daar ben ik al een beetje op uitgekeken (met uitzondering van de online-mode dan)![]()
Hier op FOK! is het verboden om over warez te praten. Zie ook de FAQ van FOK aubquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:37 schreef ZigoSOS het volgende:
-edit-
Huh? is dat warez?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hier op FOK! is het verboden om over warez te praten. Zie ook de FAQ van FOK aub
Ik zag het ook niet hoor!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef ZigoSOS het volgende:
Warez? Wie zegt dat ik het over warez heb?
vergeet niet : er is na Porsche ook nog een NFS Motorcity uitgebracht, maar die was alleen maar online te spelen en is hier, naar mijn weten, niet beschikbaar geweest. Was vooral racen in van die hotrodes...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit is inderdaad nr 9
1. NFS
2. NFS II -> NFS II SE
3. NFS III Hot Pursuit
4. NFS IV High Stakes / Road Challenge
5. NFS V Porsche Unleashed 2000
6. NFS VI Hot Pursuit II
7. NFS VII Underground
8. NFS VIII Underground II
9. NFS IX Most Wanted
Behalve dat het spel nog helemaal niet uit is?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef ZigoSOS het volgende:![]()
Waarom was dat nou warez peristilius?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef DarkManta het volgende:
Zelf heb ik de black edition En de gewone versie. Ik raad jullie aan om de Black edition te nemen omdat je in die versie je auto meer kan pimpem.
Dus meer stickers, meer vleugels, meer bodyworks. etc.
Ja, ik hoop echt dat ie de 22ste binnen komt, en mn videokaart ook volgende week ben ik weer blijquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik blij dat ik hem heb besteld
hier staan er een paar mirror'squote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef speedfreakssj het volgende:
waar kan je dec demo downloaden?
Gewoon de looks van je wagen veranderen zodat je heat omlaag gaat. Dan zijn de cops wat makkelijker te verslaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef Tom-my het volgende:
wers?
Fuck de neten, ik kom er net pas achter dat je een soort bullet time hebt :S dat had focking eerder handig geweest om te weten
btw, die challenges worden rond de 25 erg pittig, 6 roadblocks omzeilen in een blackbird (oid ik ken deze auto niet) maar met politie rating 4. .au? Na 8x nog niet gelukt :S de rest ging in 1x
Standaard is dat de rechter control toets.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef tonks het volgende:
Hoe doe je die bullet time dan?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
#10 defeated. Nu op weg naar #09. Helaas heb ik de pink slip niet kunnen hebben van de #10. Anders had ik een vette Porsche 911 in mijn garage.
Kan je niet uit kiezenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef truSteh het volgende:
Als je na het defeaten van iemand op de blacklist zo uit die dingen kan kiezen, bijv. performance upgrade (voor noppes toch?) hoe kies ik dan wat ik wil upgraden.. kan dat niet vinden
Porsche heb ik helaas niet gewonnenMe Lancer trekt hem er toch uit dus boeie
Word het dan gelijk geupgrade? Merk er nooit veel van, na het kiezen van die twee kaartjes gebeurt er namelijk ook niks bijzondersquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je niet uit kiezen. Je kan een unique upgrade of een unique part kiezen.
En ja, het is gratis.
nee, je kunt dan naar een shop en dan kan je naar een speciale sectie (geloof door op 2 te drukken) waar je de upgrade erop kan zetten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef truSteh het volgende:
[..]
Word het dan gelijk geupgrade? Merk er nooit veel van, na het kiezen van die twee kaartjes gebeurt er namelijk ook niks bijzonders
Nope. Door naar je tuning garage te gaan, moet je op '1' drukken. Dan ga je naar je backroom. Daar kan je ze dan laten installeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef truSteh het volgende:
[..]
Word het dan gelijk geupgrade? Merk er nooit veel van, na het kiezen van die twee kaartjes gebeurt er namelijk ook niks bijzonders
Ik had die Porsche ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef truSteh het volgende:
Als je na het defeaten van iemand op de blacklist zo uit die dingen kan kiezen, bijv. performance upgrade (voor noppes toch?) hoe kies ik dan wat ik wil upgraden.. kan dat niet vinden
Porsche heb ik helaas niet gewonnenMe Lancer trekt hem er toch uit dus boeie
Dubbelquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Koenz0r het volgende:
Hoe verander je van M/PH naar KM/H ? :/ ik kan dat nergens bij de options terug vinden
Moet je beter zoekenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Koenz0r het volgende:
Hoe verander je van M/PH naar KM/H ? :/ ik kan dat nergens bij de options terug vinden
Options -> en dan iets op metric zettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Koenz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Moet je beter zoeken![]()
Opties => Gameplay => Imperial naar Metric
Lexus of de Puntoquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef Koenz0r het volgende:
[..]en ik zat maar naar KM/H of M/PH te zoeken.
Maargoed, wat is nou een goede eerste auto?
Vanuit de OP. Er staat Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug. Maar je raced tegen die gozer als hij op blacklist nummer 15 staat toch? Dan moet je je auto inleveren, en met JOU auto racet hij zichzelf pas naar de 1ste plek. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef truSteh het volgende:
#9 Earl ook verslagen, punkKheb ze pink slip en een extra impound strike (das de tweede al)
Wat moet er aangepast worden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:22 schreef Koenz0r het volgende:
_Moder8or_ Kun je nog je OP aanpassen?
Dit word trouwens een latertje. (Deze avond)
Ik heb hem al 8). Ben nu op weg naar Jewelsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:27 schreef truSteh het volgende:
Pfff die bounty voor #8 is echt ziekelijk, dat word ff 20 minuutjes op de rijksweg rondrijden, dan heb je het wel zo bij elkaar
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat moet er aangepast worden?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef Koenz0r het volgende:
Hmm
[..]
Vanuit de OP. Er staat Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug. Maar je raced tegen die gozer als hij op blacklist nummer 15 staat toch? Dan moet je je auto inleveren, en met JOU auto racet hij zichzelf pas naar de 1ste plek. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Kheb de bounty ook ja, en die milestones, nu de races nogquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem al 8). Ben nu op weg naar Jewels
Kom maar op met je Mustang
Goodluckquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef truSteh het volgende:
[..]
Kheb de bounty ook ja, en die milestones, nu de races nog
Klopt hoor. Je hoorde ook als je met Mia meerijdt in d'r RX-8, dat hij met je auto (BMW M3 GTR) heeft geknoeid en naar de Nr1 positie is belandquote:
je begint opnieuw?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef Koenz0r het volgende:Nu maar #15, Aka Sonny kontschoppen
Net begonnenquote:
ohquote:
ik dacht eerst dat het m'n handrem was en omdat je dan zo'n vette actie aan het maken was met die handrem kreeg je zo'n slowmotion effect (netzoiets als bij burnout ofzo)quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:21 schreef Koenz0r het volgende:
Hehe, de AI is wel behoorlijk goed inderdaad.
Ik gebruik de racebreaker eigelijk nooit in een race.. Denk er nieteens bij na dat ik die nog heb...
Die quote kan ik wel editen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Koenz0r het volgende:
Zowiezo is het spel niet echt moeilijk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef truSteh het volgende:
nou wat is dit godverdomme zeg, die jewels zie ik er een keer voorbij gaan, maar dat verftyde kut busje staat gewoon elke godverdomde keer midden op de weg.. hoe zit dat zeg, me auto wil de stoep niet over iig.. of ik ben te snel en moet iets langzamer rijden, totdat ie voorbij is
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:34 schreef truSteh het volgende:
nou eindelijk, die mustang is voor mij.
nu eerst ff een pis en drink pauze, stond op het punt me xbox weer uit het raam te gooien
Rustig opbouwenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:35 schreef truSteh het volgende:
muismat.. pff watjegooi dan gelijk je monitor..
ik heb nog niet echt functioneel gebruikt, alleen maar beetje mee lopen kloten...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:41 schreef washandje het volgende:
Wie van jullie gebruikt dat speedbreaker nou vaak? Ik vind het wel handig bij echt scherpe bochten, maar in normale bochten ga je er echt alleen maar langzamer van (net als elke bocht met de handrem nemen enzo)
Same herequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt functioneel gebruikt, alleen maar beetje mee lopen kloten...![]()
Had toestraks ook 1 van 8 minuten, toen werd ik het zatquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/rewards.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even een 15 minuten achtervolging gehadBijna alles in 1 keer done
Nu staat mijn bounty op 2.1 miljoen
Heerlijk trouwens die achtervolgingenquote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Had toestraks ook 1 van 8 minuten, toen werd ik het zat
Ja, is soms alleen lastig als je rijdt en dan ineens blijkt dat je niet verder kuntquote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk trouwens die achtervolgingen
Ik ben daar ook en geef ook maar op voor vandaag. Tot 75% lig ik iedere keer iets van 10 seconden voor en dan komt die Earl ineens met een rotgang dichterbij en haalt hij me zomaar in met 250mph ofzo. Zelfs met Nitro kan ik hem dan niet bijhoudenquote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
gvd, wat is die sprint tegen Earl klote zegheb em nou al 100x gedaan, iedere keer blijf ik wel ergens achter haken of vergeet ik voor de heuvel te remmen bij die *****haarspeldbocht
ja, op 1x na.. maar die gast was ondertussen aardig dicht bij, en in de lucht na het laatste heuveltje voor de finish botste ik iets verkeerd tegen die gast aan waardoor ik met 0.07 seconden verloor
gezien de frustratie heb ik het maar ff opgegevennu moet ik natuurlijk die speedtrap tegen die gast ook weer opniew doen - fijn!!
Dus jij wordt gepakt?quote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, is soms alleen lastig als je rijdt en dan ineens blijkt dat je niet verder kunt
Heb ik nooit problemen mee, wat ik dan doe (tijdens een missie) om de tempo van de politie aante passenquote:Op zondag 20 november 2005 00:34 schreef LoggedIn het volgende:
wat wel irritant is soms, is dat je aan het begin van de achtervolging voorzichtig moet zijn dat je de politie niet per ongeluk kwijtraakt, maar op het moment dat je je bounties binnen gesleept hebt en je verder wil moet je de meest godsonmogelijke dingen uithalen om ze af te schudden
Catch-up is inderdaad nog weleens kut.quote:Op zondag 20 november 2005 00:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben daar ook en geef ook maar op voor vandaag. Tot 75% lig ik iedere keer iets van 10 seconden voor en dan komt die Earl ineens met een rotgang dichterbij en haalt hij me zomaar in met 250mph ofzo. Zelfs met Nitro kan ik hem dan niet bijhouden![]()
.
Ik heb dus een tyfushekel aan die catch-up. Blijkt dus dat de AI weer brak is.
Zozo, jij gaat rapquote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Catch-up is inderdaad nog weleens kut.Die warpengines hadden ze van mij thuis mogen laten.
Heb net die gozer van #13 verslagen met m'n Punto. Nu op naar de RX-8
Catch Up kan je in de carrière niet uitzettenquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef speedfreakssj het volgende:
dan zet je dat catch up toch gewoon uit?
he ik meteen al gedaan toen ik het voor et eerst startte omdat ik et gewoon klote vond in deel 1.
beetje mij inhalen terwijl ik e eerlijk voor bleef.
maar hij is dus t ekoop ofzo ergens?
aangezien veel mensen het hier spelen?
of is het de demo? die challenges tegen die kerels en zo kan ik niet doen, moet ik full version hebben maar voor zover ik weet is die nog helemaal niet ui.
en ed enige XBox versie die ik te pakken kan krijgen is die voor de XBox 360 bij freerecordshop.
alleen, dat ding is dus ook nog helemaal niet uit.
Hoe kan het dan dat jullie hem wel spelen of hebben jullie hem gedownoad?
Dan kar ik nog even doorquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef truSteh het volgende:
Pfff die #7 maak ik morgen wel af, krijg zere handen om eerlijk te zijn![]()
Ja,en eerlijk gezegt erger ik me er dood aan, had gewoon een keer een 2 mile voorsprong na een crash van een ander, 5 seconden later zie ik hem weer achter me zitten, slaat echt nergens op.quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Catch Up kan je in de carrière niet uitzettenDus dat is jammer.
Zijn jullie het ook al opgevallen hoe snel ze bij je zijn als ze vol tegen iets zijn geramd?
Die had ik ook al tig keer over gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
gvd, wat is die sprint tegen Earl klote zegheb em nou al 100x gedaan, iedere keer blijf ik wel ergens achter haken of vergeet ik voor de heuvel te remmen bij die *****haarspeldbocht
ja, op 1x na.. maar die gast was ondertussen aardig dicht bij, en in de lucht na het laatste heuveltje voor de finish botste ik iets verkeerd tegen die gast aan waardoor ik met 0.07 seconden verloor
gezien de frustratie heb ik het maar ff opgegevennu moet ik natuurlijk die speedtrap tegen die gast ook weer opniew doen - fijn!!
vooral dat laaste begint me behoorlijk tegen te vallenquote:Op zondag 20 november 2005 00:34 schreef LoggedIn het volgende:
wat wel irritant is soms, is dat je aan het begin van de achtervolging voorzichtig moet zijn dat je de politie niet per ongeluk kwijtraakt, maar op het moment dat je je bounties binnen gesleept hebt en je verder wil moet je de meest godsonmogelijke dingen uithalen om ze af te schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Moet zeker lukken jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik kar ook nog wel even door. Mijn doel is iig Blacklist #13 te ownen. Heb net 15 verslagen. Moet nog een paar races afmaken.
Moet lukken toch?
Is dat een bug? Volgens mij niet meerquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ja,en eerlijk gezegt erger ik me er dood aan, had gewoon een keer een 2 mile voorsprong na een crash van een ander, 5 seconden later zie ik hem weer achter me zitten, slaat echt nergens op.
Kijken of dat later ook zo isquote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Koenz0r het volgende:
Hmm, één sprint gedaan, nu de andere nog...
Sprints heb ik eik geen problemen mee gehad![]()
jezus manquote:Op zondag 20 november 2005 08:59 schreef truSteh het volgende:
Zo het is weer 's morgens, ik ga er weer tegenaan![]()
vreeeselijk irritant, ik snap wel waarom het erin zit want zo blijf je een close call spannende race houden en niet voor de pro's onderons zo'n met 2 vingers in je neus uit rij partijtje. (hoor ik niet bij hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Catch Up kan je in de carrière niet uitzettenDus dat is jammer.
Zijn jullie het ook al opgevallen hoe snel ze bij je zijn als ze vol tegen iets zijn geramd?
Ik heb een fout gemaakt aan het begin met die auto's nu heb ik niet al te veel te makken en maar 1 autoquote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef Klonk het volgende:
nummer 13 af kunnen strepen op naar nummer 12 en ik heb net een nieuwe wagen gekocht, van m'n punto naar een clio, ik hou van kleine bommetjes
Mjah dat ze je auto in beslag kunnen nemen drong ook tot me door en toen kwam de paniek omdat ik m'n andere auto's verkocht hadquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef Klonk het volgende:
ik had iets van 52.000, heb de punto gewoon gehouden en de clio alleen motorisch aangepast, puur als back up auto, ze kunnen je auto namelijk in beslag nemen (begreep ik in het spel) en als je dan geen back up hebt is het game over.
en idd voor de bounty krijg je geen geld nee, racen en milestones en de bonuscards na een overwinning zijn de enige manieren om aan cash te komen (of je verkoopt je auto)
idd jaquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef truSteh het volgende:
echt lol net gewoon, realisme is soms wel ver te zoekeneen golf die een lambo, corvette en benz clk inhaalt
beetje ver gezocht
Ik heb wel een keer iets van 30 minuten rondgereden al (ook 5 milestones ofzo gehaaldquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/rewards.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even een 15 minuten achtervolging gehadBijna alles in 1 keer done
Nu staat mijn bounty op 2.1 miljoen
Ik ben al #6quote:Op zondag 20 november 2005 08:59 schreef truSteh het volgende:
Zo het is weer 's morgens, ik ga er weer tegenaan![]()
oh?quote:Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef truSteh het volgende:
spikestrips zijn er, helikopters zijn er, komt alleen pas later met meer bountys.. carbon is het, en ja die onderdelen zijn er (hood, roofscoop, vleugel, misschien nog meer, ik ben ook pas op 41%)
Wat doet een helikopter eigenlijk? Niets tochquote:Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer iets van 30 minuten rondgereden al (ook 5 milestones ofzo gehaald)
Vooral achtervolgingen met helikopter zijn vet (heb ik met een challenge gedaan), als die politie je de "box-in" techniek gaat gebruiken. Daar is soms echt niet aan te ontkomen
Ik heb haast alles al getunedquote:Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
oh?naja dan heb ik te snel conclusies getrokken.
Ik ook, die milestones zijn te klote. Politie is echt te verdomde dom, moet gewoon moeite doen om ze in het centrum niet kwijt te raken.. of ze rijden zelf ergens tegenaan, of rijden ineens de verkeerde weg in.. dombo'squote:
Nummer 13 ga ik nu even kontschoppenquote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb haast alles al getuned
Ben nu op weg naar #6.
Misschien doen ze dat express. Soms hoor je over de scanner "It is too dangerous, we are quiting this pursuit"quote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik ook, die milestones zijn te klote. Politie is echt te verdomde dom, moet gewoon moeite doen om ze in het centrum niet kwijt te raken.. of ze rijden zelf ergens tegenaan, of rijden ineens de verkeerde weg in.. dombo's
Performance tuning helptquote:Op zondag 20 november 2005 10:47 schreef Retuobak het volgende:
Zo, heb eindelijk mijn Golf GTI vervangen
Ik ga nu verder in de wagen van de #13, zo'n toyota supra meen ik dat het is. Maar ik vind hem eigenlijk best kut sturen.
zeker wetenquote:Op zondag 20 november 2005 11:51 schreef BoJo het volgende:
catch up eat your heart out
same herequote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef truSteh het volgende:
#6 Ming defeated. En ze Lambo is van mij
Hij heeft een lekker geluidje hè...quote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef truSteh het volgende:
#6 Ming defeated. En ze Lambo is van mij
quote:Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef truSteh het volgende:
hijs mooi. kheb hem helemaal zwart gemaakt, wel de standaard velgen erop laten zitten, staan gewoon goed en ook zwart gemaakt. Verder carbon hood en roofscoop en vleugel, en dan bodykit #4. Verder wat stickertjes erop en die twee dunne streepjes over de auto.. dat is em wel zo'n beetje..
Gruwelijke bak die gallardo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Zoals die van mij?quote:Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef truSteh het volgende:
hijs mooi. kheb hem helemaal zwart gemaakt, wel de standaard velgen erop laten zitten, staan gewoon goed en ook zwart gemaakt. Verder carbon hood en roofscoop en vleugel, en dan bodykit #4. Verder wat stickertjes erop en die twee dunne streepjes over de auto.. dat is em wel zo'n beetje..
Gruwelijke bak die gallardo
Ik heb een keer gehoord over de politie scanner "This guy is driving a speed i can't record it"quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef truSteh het volgende:
Zooo met een beetje lachas gaat die lambo gewoon ruim over de 200mp/hKrijg ook berichtje van die politie agent Cross, dies een beetje boos
Dan ben ik ook wel benieuws hoe snel die Mercedes McLaren gaatquote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef truSteh het volgende:
Zooo met een beetje lachas gaat die lambo gewoon ruim over de 200mp/hKrijg ook berichtje van die politie agent Cross, dies een beetje boos
Hardquote:Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wel benieuws hoe snel die Mercedes McLaren gaat
ik vond NFS UG2 heel slecht alle anderen heb ik veel plezier aan gehadquote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef JohanV. het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik echt het oude need for speed gevoel?
Sinds de need for speed 2 serie hou ik er helemaal niet meer van![]()
Ik had een stille hoop dat het nu beter zou worden, maar ook dit deel kan me maar niet bekoren![]()
dat is kutquote:Op zondag 20 november 2005 13:24 schreef Koenz0r het volgende:
... Windows Critical Error ..
Do I need to say more?![]()
![]()
is het trouwens mogelijk je auto terug te krijgen wanneer die is meegenomen door de politie ?quote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef truSteh het volgende:
Damn spikestripsBusted
Nog maar 2 impound strikes over
Heb die ook net verslagen in mijn ouwe trouwe Supra. Be gewoon achter hem blijven rijden tot de laatste scherpe bocht. Vol met nitro op hem ingebeukt en ik lag ineens voor hem, toen nog even simpel naar de finish gesprintquote:Op zondag 20 november 2005 13:54 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
(finish sprint bij Earl)
een boterham met hagelslag heeft nog een hoger iq manquote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Klonk het volgende:
dragraces:, daar had ik in de beide underground delen ook al zo'n hekel aan
ligt het nou aan mezelf of heb ik het gevoel dat de agenten in camden beach het iq hebben van een boterham met hagelslag, om een achtervolging een beetje leuk te houden moet je die gasten soms gewoon weer op zoeken, want je rijd ze met een simpele move compleet zoek
Die dragraces waren bij NFSU (1 en 2) altijd erg tof, maar ik vind het nu wel weer erg wennen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Klonk het volgende:
dragraces:, daar had ik in de beide underground delen ook al zo'n hekel aan
ligt het nou aan mezelf of heb ik het gevoel dat de agenten in camden beach het iq hebben van een boterham met hagelslag, om een achtervolging een beetje leuk te houden moet je die gasten soms gewoon weer op zoeken, want je rijd ze met een simpele move compleet zoek
Die moet je vrij spelenquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Hoe win je die auto's eigenlijk?
Door de pink slip te winnenquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Hoe win je die auto's eigenlijk?
Ik versla met een max van 148 nummer 12 alquote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Snelste snelheid ooit gereden
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/quickie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
De burgers liggen op je te wachten?quote:Op zondag 20 november 2005 15:25 schreef truSteh het volgende:
Moet naar me werk verdommeMaak het vanavond wel af.
quote:Op zondag 20 november 2005 15:27 schreef truSteh het volgende:
Jup, lekker hamburgertjes en mcchickens bakken
Dan moet je roadblocks, spike strips, politie rammen/uitschakelen, en verf wisselen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan moet je roadblocks, spike strips, politie rammen/uitschakelen, en verf wisselen.
Zijn dus soort opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |