Die lange spits van Jong Tsjechie, kan een bruikbare speler worden inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Leverkusen contracteert de jonge Tsjechische spits Michal Papadopoulos, goeie zet.
Puik, dan blijft Sverkos dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Leverkusen contracteert de jonge Tsjechische spits Michal Papadopoulos, goeie zet.
Van mij mogen ze bij Vitesse komen spelenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
En Amoah gaat Berts aanvallende problemen oplossen.
Amoah - Smolarek klinkt toch niet als een aanval voor een roemruchte Duitse topclub, meer als een goed Nederlands subtopduo.
10.12.05 15:30 Eintracht Frankfurt : Borussia Dortmundquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:14 schreef tong80 het volgende:
En het programma van dit weekend is ?
Gewisseld met een blessure, niet omdat hij zo slecht bezig isquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:45 schreef dndiek het volgende:
Van Burik heeft een slechte dag met een eigen goal en een gele kaart (omdat hij een penalty had veroorzaakt) na 7 minuten spelen en na 9 minuten was zijn wedstrijd voorbij... Hij werd gewisseld
2-0 voor HSV overigens
Frankfurt met 1-0 voor
Ik zeg ook niet dat hij gewisseld is omdat hij zo slecht bezig was... ik zei alleen dat hij een slechte dag hadquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Gewisseld met een blessure, niet omdat hij zo slecht bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |