Oequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Na de 2-0 van Lauth bij HSV krijgt een speler van HSV wat vanuit het uitvak in z'n gezicht. Helemaal onder het bloed.
Dan komt er ook ruimte vrij voor de counter. Ik geloof niet dat stuttgart het mooi kans uitspelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Geloof het of niet, maar Stuttgart speelt nu vol op de aanval.
Valdez maakt dan toch eindelijk de 1-0 voor Bremen.
Die lange spits van Jong Tsjechie, kan een bruikbare speler worden inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Leverkusen contracteert de jonge Tsjechische spits Michal Papadopoulos, goeie zet.
Puik, dan blijft Sverkos dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Leverkusen contracteert de jonge Tsjechische spits Michal Papadopoulos, goeie zet.
Van mij mogen ze bij Vitesse komen spelenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
En Amoah gaat Berts aanvallende problemen oplossen.
Amoah - Smolarek klinkt toch niet als een aanval voor een roemruchte Duitse topclub, meer als een goed Nederlands subtopduo.
10.12.05 15:30 Eintracht Frankfurt : Borussia Dortmundquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:14 schreef tong80 het volgende:
En het programma van dit weekend is ?
Gewisseld met een blessure, niet omdat hij zo slecht bezig isquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:45 schreef dndiek het volgende:
Van Burik heeft een slechte dag met een eigen goal en een gele kaart (omdat hij een penalty had veroorzaakt) na 7 minuten spelen en na 9 minuten was zijn wedstrijd voorbij... Hij werd gewisseld
2-0 voor HSV overigens
Frankfurt met 1-0 voor
Ik zeg ook niet dat hij gewisseld is omdat hij zo slecht bezig was... ik zei alleen dat hij een slechte dag hadquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Gewisseld met een blessure, niet omdat hij zo slecht bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |