Ik heb nergens Van Gaal verdedigd om z'n beleid. Ik zei alleen dat je iemand (in dit geval stom toevallig Van Gaal) niet om z'n lange termijn plannen mag aanvallen, omdat hij zo kort zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef gras het volgende:
[..]
Ga toch heen met dat gezever. Het beleidsplan vormt nog steeds de leidraad. Niks geen andere visie. Onder die nieuwe verlosser, tevens huichelaar buitencatergorie, is geen klap veranderd. Die kerel voert het beleid van Louis uit, waarmee hij in de al bekende valkuilen valt. Hand op de knip, eigen jeugd eerst, etcetera, vast tactisch concept, etcetera. Het resultaat is te vinden op de ranglijst, ondanks alle mooie praatjes.
twente.net ofzoquote:Vermoedelijke opstelling
Ajax:
Stekelenburg, Vermaelen, Grygera, De Jong, Sneijder, Galasek, Maduro, Emanuelson, Boukhari, Rosales en Rosenberg.
Twente:
Boschker, Rahim, Majstro, Zomer, Heubach, Niemeyer, Brama, Kennedy, Afonso, N’Kufo, Touma.
Voorspelling
Twente lijkt weer redelijk in vorm, Ajax is uit vorm. Twente kan op de counter spelen, Ajax moet aanvallen en doelpunt(en) maken om het publiek enigszins tevreden te stellen. Ajax lijkt steeds verder af te glijden op de ranglijst, Twente heeft de stijgende lijn te pakken. Een overwinning voor Twente lijkt het logische gevolg, maar zoals zo vaak is gezegd: Voetbal is niet logisch! Het zegt dus niets, wellicht is Ajax ontketend en gooit het er een superwedstrijd uit tegen Twente. Het valt gewoon heel moeilijk te voorspellen deze wedstrijd. Toch gok ik op Twente. Een 1-2 net als vorig seizoen zou het weekend wederom legendarisch maken. Laten we het hopen.
van een site van twentequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is toch niet jou proza mag ik hopen?
Wie nog meer naast Co dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Roi het volgende:
Ik hoorde dat de afgelopen 3x de coach van Ajax opstapte na een wedstrijd tegen Twente?
Wat een kansloos stukje inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is toch niet jou proza mag ik hopen?
Wouters en Koeman?quote:
Op zich best wel mee eens. Zou Urby graag eens op het middenveld willen zien bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Juanfran linksback zetten en Urby doorschuiven naar het middenveld.
Idd, dan hebben we zeker een aanvallende instelling.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Op zich best wel mee eens. Zou Urby graag eens op het middenveld willen zien bij Ajax.
quote:Zoals in vele kettingmails wellicht duidelijk is geworden is de tegenstander
van aankomend weekend voor de laatste vier coaches scherprechter geweest.
Ja, Olsen, Wouters, Adriaanse èn Koeman konden vertrekken na een wedstrijd
tegen de tukkers. Toeval of niet, het lijkt mij toch niet relevant dit
seizoen. Blind geniet nog voldoende vertrouwen van de achterban. Iets wat
het bestuur niet kan zeggen. Zij kunnen het zich simpelweg niet veroorloven
om Blind te ontslaan. Dan staat er meer dan alleen hun leuke baantje op het
spel, dan kan het weleens echt link gaan worden.
Intussen wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:49 schreef Messenga het volgende:
TT klopt ook niet helemaal qua spelling zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |