Das fijn voor ze, hebben ze tenminste nog ergens om kunnen lachenquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Leuk verslag in de Volkskrant. Dat Rosenberg zo negatief door het Ajax-publiek werd bejegend dat Twente al snel "Ajax-publiek" zong tegen het Ajax-publiek
Wel typerend toch? In plaats van aangemoedigd wordt zo'n jongen uitgefloten.quote:Op maandag 21 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das fijn voor ze, hebben ze tenminste nog ergens om kunnen lachen.
Tja, ik snap je insteek wel. Ook snap ik dat "buitenstaanders" het niet snappen. Maar god wat is het een prutserquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel typerend toch? In plaats van aangemoedigd wordt zo'n jongen uitgefloten.
quote:Op maandag 21 november 2005 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ook snap ik dat "buitenstaanders" het niet snappen.
En dat op de maandagmorgenquote:
de Jong blijftquote:Op maandag 21 november 2005 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie gaan er nu allemaal weg in de winter of aan het einde van het seizoen?
Pienaar
de Jong
Trabelsi
Boukari
Juanfran (huur)
Heijtinga
SQD
Grygera
Maxwell
Galasek
Charisteas
Anastasiou
Wat zouden logische vervangers zijn voor deze spelers?
Ach dat klootjesvolk kom je toch nooit vanafquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Leuk verslag in de Volkskrant. Dat Rosenberg zo negatief door het Ajax-publiek werd bejegend dat Twente al snel "Ajax-publiek" zong tegen het Ajax-publiek
quote:Op maandag 21 november 2005 10:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Overigens vind ik Rick Kruys ook nog wel iets voor Ajax...
Jean Paul de Jong dan? Ik vind dat Ajax een schopper mist.. een Die hard op het middenveld... dus waarom niet zo iemand nemen? (Huub Stevens was gepolst voor de positie, maar had andere verplichtingenquote:
we kunnen wel een schopper gebruiken maar alsjeblieft zeg, geen JP De Jongquote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jean Paul de Jong dan? Ik vind dat Ajax een schopper mist.. een Die hard op het middenveld... dus waarom niet zo iemand nemen? (Huub Stevens was gepolst voor de positie, maar had andere verplichtingen)
Noem eens een speler die ook daadwerkelijk wil komen die de rol aan zou kunnen?quote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
we kunnen wel een schopper gebruiken maar alsjeblieft zeg, geen JP De Jong![]()
edit: en ook geen Kruys![]()
Denk je echt serieus dat De Jong en Escude bij ajax blijven of hoop je dat?quote:Op maandag 21 november 2005 10:31 schreef Robar het volgende:
[..]
de Jong blijft
Heijtinga blijft
Grygera blijft
Charisteas blijft
ik kan er zo ff snel geen bedenkenquote:Op maandag 21 november 2005 10:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Noem eens een speler die ook daadwerkelijk wil komen die de rol aan zou kunnen?
Bron?quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Maxwell gaat aan het einde vh seizoen weg, heeft hij zelf al gezegd..
Excude??????????quote:Op maandag 21 november 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je echt serieus dat De Jong en Escude bij ajax blijven of hoop je dat?
Lindenbergh zou het kunnen, maar ik zie hem liever in de "oude" Danny Blind positie.quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kan er zo ff snel geen bedenkenmaar er moet gewoon weer een goede onbekende buitenlander voor gescout worden.
dat is waar maar als ik kijk naar al het gezeur van hem dan denk ik dat ie er voor zichzelf al uit is.quote:Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Excude??????????
Laat ik het zo zeggen, ik zou het onverstandig vinden van de Jong om te vetrekken en hoop ook dat hij dat inziet. Hij heeft namelijk nou niet echt de pannen van het dak gespeeld de afgelopen tijd.
Bedoelde eigenlijk Grygeraquote:Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Excude??????????
Laat ik het zo zeggen, ik zou het onverstandig vinden van de Jong om te vetrekken en hoop ook dat hij dat inziet. Hij heeft namelijk nou niet echt de pannen van het dak gespeeld de afgelopen tijd.
Lindenbergh . . . . . ik weet het niet . . .quote:Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lindenbergh zou het kunnen, maar ik zie hem liever in de "oude" Danny Blind positie.
Lindenbergh heeft mij nog niet kunnen overtuigen. en als we weer met een 'Blind' willen spelen moeten we wel van onze vleugelbacks af denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lindenbergh zou het kunnen, maar ik zie hem liever in de "oude" Danny Blind positie.
Thnx...quote:
Ik zou het dom vinden van Ajax om hem te laten gaan, dus ik verwacht wel wat pogingen van Ajax om hem te behouden ja. Grygera heeft zich het afgelopen jaar wat mij betreft wel bewezen en verdient een contractverlenging.quote:
Van Links naar rechts:quote:Op maandag 21 november 2005 10:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Lindenbergh heeft mij nog niet kunnen overtuigen. en als we weer met een 'Blind' willen spelen moeten we wel van onze vleugelbacks af denk ik.
ze gingen deze week met hem rond te tafel als ik me niet vergisquote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou het dom vinden van Ajax om hem te laten gaan, dus ik verwacht wel wat pogingen van Ajax om hem te behouden ja. Grygera heeft zich het afgelopen jaar wat mij betreft wel bewezen en verdient een contractverlenging.
ik vind dat zonde van Grygera, en Emanuelson is eigenlijk een middenvelder.quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Van Links naar rechts:
Grygera - Heijtinga (Vlaar) - Lindenbergh - Urby
En dan lindenbergh als blind laten spelen, lijkt mij sterk genoeg zo achterin... Daarbij komt dat de blind rol een leidersrol was, een coaching rol. Ik denk dat hij dat wel aankan. Maduro is daar nog te rookie voor...
Zijn er op dit moment eigenlijk wel talentvolle/haalbare vleugelspelers te vinden?quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In mijn optiek moeten er dus nog bijkomen: Een linksback, een Rechtermiddenvelder, een linker middenvelder, een rechtervleugel en een linkervleugel (hoewel ik Mitea toch graag weer eens zou willen zien spelen)
Een rechtsback zou ook niet verkeerd zijnquote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In mijn optiek moeten er dus nog bijkomen: Een linksback, een Rechtermiddenvelder, een linker middenvelder, een rechtervleugel en een linkervleugel (hoewel ik Mitea toch graag weer eens zou willen zien spelen)
Die komt echt niet naar Ajax, die zal ook wel naar Heerenveen gaan. Misschien nog naar PSV als vervanger voor Alex maar def. niet ajax...quote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Robar het volgende:
Oeh, een leidersrol, laten we de Stam discussie weer eens oprakelen
Inderdaad een van de betere aan ajaxkant.quote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou het dom vinden van Ajax om hem te laten gaan, dus ik verwacht wel wat pogingen van Ajax om hem te behouden ja. Grygera heeft zich het afgelopen jaar wat mij betreft wel bewezen en verdient een contractverlenging.
Als je vlaar haalt, en Gry gaat weg dan kan Heijtinga naar rechts toe...quote:Op maandag 21 november 2005 11:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een rechtsback zou ook niet verkeerd zijn
Het is Heitinga.quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Van Links naar rechts:
Grygera - Heijtinga (Vlaar) - Lindenbergh - Urby
En dan lindenbergh als blind laten spelen, lijkt mij sterk genoeg zo achterin... Daarbij komt dat de blind rol een leidersrol was, een coaching rol. Ik denk dat hij dat wel aankan. Maduro is daar nog te rookie voor...
Die kans is er en daarom moet Ajax hem nu proberen te binden.quote:Op maandag 21 november 2005 11:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad een van de betere aan ajaxkant.
Doel meer op het feit dat hij dadelijk met Tsjechie op het WK speelt, en daarna misschien wel niet meer te behouden is voor ajax.
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...quote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als je vlaar haalt, en Gry gaat weg dan kan Heijtinga naar rechts toe...
Ik zie Heintinga op dit moment liever helemaal niet spelen . . . .quote:Op maandag 21 november 2005 11:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...
bron: http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=12903quote:Grygera deze week met Ajax om tafel
De zaakwaarnemer van Zdenek Grygera praat deze week met Ajax over het eventueel verlengen van het contract van de Tsjechische verdediger.
Het contract van Grygera loopt af op 1 juli 2007. Technisch directeur Martin van Geel liet van de week ontvallen dat hij de verdediger langer aan de club zou willen binden. De Tsjech behoort al weken tot de uitblinkers van het team.
Grygera kwalificeerde zich afgelopen week met Tsjechië voor het WK in Duitsland. Komende dinsdag probeert hij zich met Ajax ten koste van zijn oude club Sparta Praag te plaatsen voor de tweede ronde van de Champions League.
Je kan altijd nog in je jeugd gaan rommelen (Tismela bijvoorbeeld)quote:Op maandag 21 november 2005 11:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...
Timiselaquote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in je jeugd gaan rommelen (Tismela bijvoorbeeld)
Ook goed ..quote:
Dan zal het waarschijnlijk weer misgaan. Eerst voldoende routine in het team brengen, dan kijken we wel weer vedrer.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je kan half ajax aanvullen met jeugd, we hebben niet voor niets de beste jeugdopleiding van Nederland!
hoezo?quote:Op maandag 21 november 2005 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Die jongen weet niet wat hij leest als hij dit leest.
Daarom moeten er dus wat aankopen gedaan worden.quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk weer misgaan. Eerst voldoende routine in het team brengen, dan kijken we wel weer vedrer.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Grygera Heitinga Lindenbergh .... .. ... Sneijder Emanuelson .... Huntelaar (Rosenberg) Mitea |
Doet me een beetje denken aan jouw lobby tegen van Basten; hoe haalt hij het in zijn hoofd om wisselspelers te gaan selecteren?quote:Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
Is die Japanse spits van Heracles niet iets voor jullie?
Hij zal liever naar het buitenland gaan ja... Maar goed, wie dan ? (R. de Boer?? )quote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik wil graag Nigel De Jong behouden
Dan heb je op het middenveld De jong en Sneijder en dan moet er nog een routiier bij. Landzaat is natuurlijk ideaal, maar ik denk geen optie..
Als je hem in de basis zet is het geen wisselspeler meerquote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jouw lobby tegen van Basten; hoe haalt hij het in zijn hoofd om wisselspelers te gaan selecteren?
En nu vraag je of een wisselspeler van Heracles niet iets is voor Ajax!
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij zal liever naar het buitenland gaan ja... Maar goed, wie dan ? (R. de Boer?? )
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(R. de Boer?? )
quote:
+2 scherpquote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hem in de basis zet is het geen wisselspeler meer
Heb ik liever vd Borre... Hoezit het eigenlijk met de anderlecht spelertjes? Is de interesse er nog? hebben we in 1 klap nl . de rechtsvoor en rechtsback opgelostquote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij hebben anders nog wel een goeie rechtsback voor jullie, kost maar zo'n 3 miljoen eurootjes.
Dwight heet ie.
Tot zondag
ik weet het niet, ben geen scout.quote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ervaring
noem dan eens een reeële optie?
interesse was er dacht ik wel maar niet van hun kantquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb ik liever vd Borre... Hoezit het eigenlijk met de anderlecht spelertjes? Is de interesse er nog? hebben we in 1 klap nl . de rechtsvoor en rechtsback opgelost
Stekelenburgquote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
eerst kijken wat voor spelers we overhouden en dan kijken hoe we moeten spelen.
dan zou ik eerder Juanfran en Emanuelson omwisselen.quote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Stekelenburg
Grygera Lindenbergh Emanuelson
Maduro
De Jong JuanFran
Sneijder
Rosales Huntelaar (Rosenberg) Mitea
Dit lijkt mij wel iets voor komend seizoen..
Jammer idd, al was hij toen hij nog wel speelde heel er egoistisch vaak....quote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef Jajong het volgende:
Ontzettend jammer trouwens dat Mitea geblesseerd is, ik had echt het idee dat ie dit seizoen zou doorbreken![]()
Bij hem levert dat tenminste nog wat op af en toe, bij Babel alleen schoten in de 2e ring.quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer idd, al was hij toen hij nog wel speelde heel er egoistisch vaak....
Als het zo makkelijk wasquote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
De oplossing voor Ajax is natuurlijk om Heatwave in de spits te zetten. Hij weet immers precies hoe het moet![]()
volgens mij hebben ze beiden even weinig rendement.quote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij hem levert dat tenminste nog wat op af en toe, bij Babel alleen schoten in de 2e ring.
Ja, maar jij weet het ECHTquote:Op maandag 21 november 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was.
Iedereen weet toch altijd hoe het moet? Dat is de lol van het spelletje.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:
Zoek t op dan.quote:Op maandag 21 november 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze beiden even weinig rendement.
En Mitea is een aantal jaren jonger natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Mitea was een beetje type Rosales, erg snel en dreiging richting achterlijn en dan he-le-maal niets meer. Qua voorzet dan. Hij schiet er idd wel eens eentje in, daarom mag ik hem wel en Rosales niet.
omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:
doe dan toch maar liever op links.quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De Mul vind ik wel een goede optie voor de rechtsbuiten, dan moet hij wel een eerlijke kans krijgen.
zet t aantal minuten erbij en de positie waarop ze toen speelden erbij danquote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt.
Mitea: 10 doelpunten in 2 seizoenen
Babel: 11 doelpunten in 2 seizoen
Assists kan ik niet vinden maar beiden geven er niet veel.
ja dikke lulquote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
zet t aantal minuten erbij en de positie waarop ze toen speelden erbij dan
Het beste elftal is een combi tussen routine en jeugd.. Niet verwonderlijk dus. Zeker niet als half ajax dadelijk leegloopt.quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Kanonne zeg, we hebben routine nodig en er komen hier een paar mensen met totale jeugdelftallen op de proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |