Idd. Met overmacht kampioen worden en daarnaast ook nog eens psv wegvegen met 5-0 in de bekerfinalequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook, was een super trainer en een super vent. Echt schandalig hoe hij is weggegaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Een handvol uitgaande transfers die een waslijst aan binnenkomende transfers net niet kunnen bekostigen zeker?
Ik vind het wel vreemd dat een krant als de Volkskrant niet even hun geschatte cijfers checkt aan de cijfers uit de jaarverslagen van Ajax. Daardoor zitten ze toch behoorlijk mis met hun saldo. Erg slordig voor zo'n grote krant. Het verhaal dat er bij stond was wel aardig om te lezen. De vingers van Ajacieden wijzen vele kanten op voor het probleem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
vandaag staat in de Volkskrant een groot stuk over Ajax, met darbij een overzicht van de opbrengsten en kosten van de transfers sinds 1999. Best interessant stuk.
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef Roeni3 het volgende:
Het Grote AFC - Ajax Topic #222: Vanavond Twente verslaan
Noem me een zeikerd, maar dat streepje in de TT na AFC stoort me.![]()
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajaxquote:
Iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajax
Zonder streepje
Nja... Dan maar vragen of 1 v/d mods et veranderd..quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajax
Zonder streepje
Zo te zien schopte je mis, probeer het nog eensquote:
Ik dacht even dat ik 0-0 lasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Ik heb er 0,0 vertrouwen in, maar hé hup Ajax![]()
Nu danquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo te zien schopte je mis, probeer het nog eens![]()
Eindelijk, het duurde al even, die reactiequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Jullie schijnen een record te hebben gepakt vanavond, gefeliciteerd
Bedankt dat je het FF met ons wou delen, en nou ophoeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Jullie schijnen een record te hebben gepakt vanavond, gefeliciteerd
Ach, die gast is inmiddels in de 40..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef twi het volgende:
Simpel: Zet Stefan in de spits en hij mikt er zo 3 in!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, die gast is inmiddels in de 40..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |