wat ben je scherpquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ben je nou ook al met je zak aan het spelen?
Nou dan, toen was het eerst, "verveel me" "heh" "heh" "wat?" "heh" "verveel me" "heh" "wat" "Pizzatje bellen"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DOe mij maar de pizza met anjovis maar dan zonder de anjovis. Huh wat? NEE man mot geen pizza hawai
He weet je hoe ze zo een helm testen bij TNO
TUURLIJK ken ik jiskefet
Like d'oh... De zeven provinciën vond ik niets aan, maar de 1 na laatste serie vond ik ook geweldig. En natuurlijk het alom geroemde "Debiteuren Crediteuren"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef lipje het volgende:
en dat zijn alleen de lullo'sJiskefet is meer. Op die zeven provinciën of in die tv studio
vond alleen dat "vaders" stukje leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, dat laatst liedje was wel OK
De opvolgers van de KNRM-vadersquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
vond alleen dat "vaders" stukje leuk![]()
stapzequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef Mukie het volgende:
hello en goodnight
Deze dame is stappen
Die was idd minder flitsend, maar er zaten nog steeds heerlijk grove grappen in. En Debiteuren Crediteurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou dan, toen was het eerst, "verveel me" "heh" "heh" "wat?" "heh" "verveel me" "heh" "wat" "Pizzatje bellen"
[..]
Like d'oh... De zeven provinciën vond ik niets aan, maar de 1 na laatste serie vond ik ook geweldig. En natuurlijk het alom geroemde "Debiteuren Crediteuren"!
Ik heb deel 1 ook, vind ik persoonlijk nog leuker ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Debiteuren Crediteuren, alweer een DVD die hier in de kast staat(deel 2 wle te verstaan)
Deel 1 komt nog wel eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 ook, vind ik persoonlijk nog leuker ook!
Niet meer dan logisch...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deel 1 komt nog wel eensje moet er even tegen aan lopen he
Fok!poster top 25 van mensen die uitsluitend in Planes, Trains & Automobiles hebben gepost (t/m 21-11-2004)
--knip--
weinig bekende namen in t lijstje
Reetejongh!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Die was idd minder flitsend, maar er zaten nog steeds heerlijk grove grappen in. En Debiteuren Crediteuren![]()
![]()
Sandra kan de veren zo weer eruit lopen zoeken ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
potverdikke ik krijg ineens een compliment via de mail van de crew![]()
en weer unbanned btw
Waarom krijg jij in godsnaam een compiment van de crew?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
potverdikke ik krijg ineens een compliment via de mail van de crew![]()
en weer unbanned btw
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sandra kan de veren zo weer eruit lopen zoeken ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |