Succes, de mededelingen waren altijd in het Pools en het engels, maar ik was blij dat ik het Pools verstond, want het Engels leek nergens opquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Vertrek is vanuit Den Haag. Daar hebben we namelijk nog steeds een puikend logeeradresje EIndpunt heb ik Gdansk gekozen, bij de kust, natuur, maar ook industrie, dus voor beide leuk, en neit al te gek ver polen in.
En de chauffeurs alelen Pools praten? ach, daar leer ik van. Poolslezen begin ik in ieder geval al aardig op te pikken, maar luisteren is weer iets heel anders.
Wat moet je in Den Haag met een rijbewijs? Alles is met tram en bus te bereiken, en als je verder moet is er de treion. En tegen de tijd dat ze naar Fryslân kwam was het geld opquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker biefstukje met aardappeltjes en sla gegeten!
En Alexxx, waarom heeft Sandra eigenlijk geen rijbewijs?
Dus als ze haar hele leven in Den Haag was blijven wonen had ze nooit haar rijbewijs gehaald?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je in Den Haag met een rijbewijs? Alles is met tram en bus te bereiken, en als je verder moet is er de treion. En tegen de tijd dat ze naar Fryslân kwam was het geld op
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoor net dat het een jaar oude zoontje van vrienden in coma ligt sinds vanmiddag, +/- 15min totdat hij reageerde op de reanimatie.
Ik heb geen idee hoe het openbaar vervoer is, ik had de luxe een rijke schoonvader te hebben toen, hij had een auto voor mij gekocht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Binnen Polen zlef is het openbaar vervoer toch ook OK? Want ik wel natuurlijk ook even in Warschu kijken
Het Pools vakantiewoordenboek ligt in ieder geval al naast me nu
hey, ik heb ook een rijke schoonvaderquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het openbaar vervoer is, ik had de luxe een rijke schoonvader te hebben toen, hij had een auto voor mij gekocht.
Moeder welke altijd HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL oplettend is. Liet zoontje (nog geen 1jr) in het stoeltje zitten, zijn broer (bijna 2jr) liep rond. Mama hoorde deurbel, in gesprek met Jehova's (ze vind het altijd nodig om ze respectvol aan te horen), kwam ze terug, was het jongeste zoontje onderuit geschoven en zonder zuurstof komen te zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat is heftig. Wat is er gebeurt dan?
dat word een ritje psych voor die moeder dan want die zal zich wel schuldig voelen nuquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Dat zie je zo maar weer ja, toch zou ik het bij hen als laatste verwachten, ze letten allebei zo goed op de kinderen dat ze bij wijze van spreken nog nooit een bult hebben gehad![]()
Ja en nee, aan de ene kant verbaast het me niet als dat gebeurt, aan de andere kant zeg ik dat zij er niks aan kon doen. Maar nu krijg je zo'n 'als dit.... dan dat....' verhaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat word een ritje psych voor die moeder dan want die zal zich wel schuldig voelen nu![]()
wacht er is dus 90% kans dat ie het niet red?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, aan de ene kant verbaast het me niet als dat gebeurt, aan de andere kant zeg ik dat zij er niks aan kon doen. Maar nu krijg je zo'n 'als dit.... dan dat....' verhaal.
Ik hoop dat hij weer wakker wordt (minder als 10% kans volgens een goede vriendin, wat nog kleiner wordt gezien de slechte gezondheid van de kleine) en dat het onoverkomenlijke hersenletsel meevalt.
Helaas is dat het geval jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
wacht er is dus 90% kans dat ie het niet red?![]()
Waarschijnlijk niet. In Den Haag heb je alles voorhanden. Op de fiets en met het OV kom je overal, het is er goed geregeld. Je hebt echt niets aan een auto in de stad. Stoplichten overal, openbrekingen, bah...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus als ze haar hele leven in Den Haag was blijven wonen had ze nooit haar rijbewijs gehaald?
openbaar vervoer goed geregeldquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. In Den Haag heb je alles voorhanden. Op de fiets en met het OV kom je overal, het is er goed geregeld. Je hebt echt niets aan een auto in de stad. Stoplichten overal, openbrekingen, bah...
Op de fiets ben je er echt sneller.
Ik vind het OV in Den Haag echt ruk geregeld maar goed, verder weet ik dondersgoed hoe het is om in een stad te wonen ja, woon zelf in R'dam enzo weet je welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. In Den Haag heb je alles voorhanden. Op de fiets en met het OV kom je overal, het is er goed geregeld. Je hebt echt niets aan een auto in de stad. Stoplichten overal, openbrekingen, bah...
Op de fiets ben je er echt sneller.
Maar 3 minuten...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
openbaar vervoer goed geregeld
Nou echt net he. Onder de halte tijden staat nu zelfs het volgende.
U dient ruim 3min op te tellen bij de genoemde tijden.
Zet er dan gewoon bij van. Niemand weet hoe laat de bus komt. Het leven is 1 grote gok![]()
Dat zijn nou de "charmes" van in een kutgat wonenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Maar 3 minuten...Man als je hier de bus mist, dan moet je minstens een uur wachten, (Als hij al rijdt! ) vind ik 3 minuten toch beter klinken.
Ga uit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
Pizzatje bellen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
Oude rukker...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef BoJo het volgende:
m'n handen zijn te lam, ik stop maar met spelen denk ik![]()
![]()
ik verveel me. Heb geen hongerquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pizzatje bellen?![]()
Maar over paar minuten Vliegende Panters op Ned3
Je kent Jiskefet niet dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik verveel me. Heb geen honger
En ik wil geen TV kijken
DOe mij maar de pizza met anjovis maar dan zonder de anjovis. Huh wat? NEE man mot geen pizza hawaiquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent Jiskefet niet dus.
Nog maar een biertje pakken en Vliegende Pantersch kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |