Nee ik ook niet neequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
die was het snelste, ik snap het ook niet![]()
OUD dat is een van de engste plekken van Fok!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga dan lekker in OUD klooien ofzo, of op dat rare buzzybee gebeuren...
Ja is het ook, wees dus niet verbaast als je binnenkort een suicide-note van me vindquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij lastig om zo'n loser te zijn en dan slecht tegen je verlies te kunnen...
kan er ook weinig aan doen dat Alfa niet in NFS spellen voorkomtquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verrader![]()
* PeuRac link van dit topic kopieerd naar het ARTC 155 forum![]()
Hoef je volgende week zondag niet meer te komen
Het ergste is dat ik nog een fout gemaakt heb ookquote:
Moet je een spel kopen waar wel echte auto's in voorkomenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan er ook weinig aan doen dat Alfa niet in NFS spellen voorkomt![]()
in een hele oude NFS kwam een Italdesign Scighera voor. is een concept voor Alfa.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan er ook weinig aan doen dat Alfa niet in NFS spellen voorkomt![]()
bel fordquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn er al losse parts te bestellen van de GT
't lijkt me wel mooi om het stuur en de handrem en versnellingspoke met manchet in m'n autotje te zetten![]()
Daar ben ik nog nooit geweest. Wel in Wroclaw (keer of 6) en Warsawa (2x) en Poznan (1x).quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, PeuRac, jij bent toch ook vaak in Gdansk geweest? Is dat een beetje een leuke stad?
Die was niet eens echt mooi, is nooit gebouwt trouwens omdat het een concurrent voor Ferrari zou zijn. Ik heb de auto wel eens in het echt gezien (samen met BoJo en Xtreem).quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:27 schreef M5 het volgende:
[..]
in een hele oude NFS kwam een Italdesign Scighera voor. is een concept voor Alfa.
Die kom je overal wel tegen, meer naar het oosten is er meer armoe, als je helemaal tegen Wit-Rusland aanzit schijnt het ergste te zijn. Ik merkte wel dat het elke keer wat minder was, maar het is alweer een jaar geleden dat ik er was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
is het een beetje de moeite waard? En geld: hoe dichetr bij rusland, hoe meer communistenbakken, of kom ik die relatief dicht bij Duitsland ook wle tegen?
ohja?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was niet eens echt mooi, is nooit gebouwt trouwens omdat het een concurrent voor Ferrari zou zijn. Ik heb de auto wel eens in het echt gezien (samen met BoJo en Xtreem).
FF ter aanvulling, iedereen die eens wat totaal anders wil als: Spanje/Duitsland/Frankrijk/Italië zou ik zeker aanraden om naar Polen oid te gaan, niet naar Tsjechië, dat wordt al te westers. Polen, Wit-Rusland enz zijn geweldige landenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kom je overal wel tegen, meer naar het oosten is er meer armoe, als je helemaal tegen Wit-Rusland aanzit schijnt het ergste te zijn. Ik merkte wel dat het elke keer wat minder was, maar het is alweer een jaar geleden dat ik er was.
quote:
je vergeet de corrupte politie agentenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF ter aanvulling, iedereen die eens wat totaal anders wil als: Spanje/Duitsland/Frankrijk/Italië zou ik zeker aanraden om naar Polen oid te gaan, niet naar Tsjechië, dat wordt al te westers. Polen, Wit-Rusland enz zijn geweldige landenErg mooie steden, heel veel natuur en nog veel overblijselen van de koude oorlog.
Totaal geen last van gehad, maar dat kwam misschien omdat ik of met een Pools of met een diplomaten kenteken reed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
je vergeet de corrupte politie agenten
Is goed te doen, met de bus is was zo'n 120 euro voor een rourtje: www.eurolines.nlquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is dus precies wat ik van plan ben in februari of zo, PeuracIk heb nu zoveel contactenmet polen dat ik neit meer zo twijfel naar welk oost-europees land
Mogelijkheid 2 Euro (¤)quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed te doen, met de bus is was zo'n 120 euro voor een rourtje: www.eurolines.nl
Je moet alleen ff goed kijken van waar de bus vertrekt en waar je heen wil, plus dat de reistijd vrij lang kan zijn (de kortste tijd tussen NL en Polen was 9u, 100km werder was al 2u langer). Pomotie retour zitten veel voorwaarden aan, moet je even op lettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mogelijkheid 2 Euro (¤)
1 volwassene Promotie retour tickets ¤ 42.00
1 jongere Promotie retour tickets ¤ 42.00
Totaalbedrag ¤ 84.00
of:
Mogelijkheid 1 Euro (¤)
1 volwassene heenreis standaard tarief, terugreis standaard tarief ¤ 136.00
1 jongere heenreis standaard tarief, terugreis standaard tarief ¤ 123.00
Totaalbedrag ¤ 259.00dnak je voor de site iig
de bedragen zijn btw als we van 14-2 tot 22-2 gaan
| Forum Opties | |