Moet je tegen mij gaan racen, win je gegarandeerd. Rij ik een keer een goed rondje, rij jij nog beterquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:40 schreef BoJo het volgende:
GVD, 1 klein kut foutje telkens zorgt ervoor dat ik net 2de word ggrrrr![]()
* BoJo krijgt deja vu van underground terug![]()
en ik heb weer een lamme klauw![]()
dat is duidelijk.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie is hier nou de achterlijke debiel?
JIJ
En dat dames en heren, is de reden waarom ik geen computerspelletjes speelquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
KUT WEER 2de![]()
![]()
kan toch niet kloppen dat als ik zo rijd:
eerste poging : 4:28
tweede: 4:18
derde: 4:10
en bij allemaal net aan 2de word, dat kAn toch niet![]()
![]()
Oh okquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is duidelijk.....
[afbeelding] JIJ [afbeelding]
TFje is er ook weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is duidelijk.....
[afbeelding] JIJ [afbeelding]
ik win altijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat dames en heren, is de reden waarom ik geen computerspelletjes speel!
dat was wel humor jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je tegen mij gaan racen, win je gegarandeerd. Rij ik een keer een goed rondje, rij jij nog beter![]()
ik heb het eindelijk gehaald met pijn en moeitequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat dames en heren, is de reden waarom ik geen computerspelletjes speel!
Vond jijquote:
Ah, dat hotel ligt in Gdansk?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef ThaFreak het volgende:
ben er altijd, post alleen wat minder![]()
Heb je Alexxxxx zijn vakantiebestemming al gezien???![]()
[afbeelding]
het wentquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij jou is gewoon het hele plaatje debiel.
Maar ik ga er niet meer op in, ga vooral lekker door met die rare praat [14.gif]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef ThaFreak het volgende:
ben er altijd, post alleen wat minder![]()
Heb je Alexxxxx zijn vakantiebestemming al gezien???![]()
[afbeelding]
Wie gaat er dan ook racen in een golfquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb het eindelijk gehaald met pijn en moeite
ligt aan die schijt golf, maar heb nog geen geld genoeg voor een andere
Zeg jij jaquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg jij ja.
Eindelijk was die rare Fries genokt met dat geouwehoer, maar nu jij er bij bent begint hij weer.
hij heeft gepraat met dat wijf in zijn emailquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook racen in een golf.
ghehehe... moet mega irritant geweest zijn, denk je een perfect rondje neer gezet te hebben haal ik er nog eens vet veel van afquote:
die was het snelste, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook racen in een golf.
Ja dat was het ook zeker, ik kan ook heel slecht tegen mn verlies, toch probeerde ik het elke keer weer opnieuwquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ghehehe... moet mega irritant geweest zijn, denk je een perfect rondje neer gezet te hebben haal ik er nog eens vet veel van af![]()
![]()
Ga dan lekker in OUD klooien ofzo, of op dat rare buzzybee gebeuren...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
alex en ik zijn denk ik zonder het te weten tweelingbroertjes![]()
Verraderquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
die was het snelste, ik snap het ook niet![]()
Lijkt me toch vrij lastig om zo'n loser te zijn en dan slecht tegen je verlies te kunnen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat was het ook zeker, ik kan ook heel slecht tegen mn verlies, toch probeerde ik het elke keer weer opnieuw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |