Jongen, het leven draait om connectiesquote:
CHiel MOntagne, de enige man wie een snor staat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:59 schreef Klonk het volgende:
en hoeveel mensen lopen er nu met een gat in het hoofd rond
en het gaat lekker Alex, je scanner loopt op volle toeren (Chiel Montange)
ja, heeft een goed lopend bedrijfquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:03 schreef Klonk het volgende:
leeft Chiel eigenlijk nog, hoor er niets meer van
heb ik niet, ben te slim om te trouwenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst maar even overleggen met je vrouw
je geliefde danquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik niet, ben te slim om te trouwen![]()
wie woont dan ook bij zn moederquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik ken geen asfaltboer, maar mn moeder wil ook geen asfalt in dr tuin denk ik![]()
dat zei je ook toen Sandra lid werdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg klonk, 1 gigantische debiel in de SC was wel genoeg hoor
Een aardig aantal SC's denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie woont dan ook bij zn moeder
Dat zei ik niet toen Sandra lid werdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei je ook toen Sandra lid werd![]()
dat impliceert dus dat je mijn liefje geen debiel vind
echt wel! kijk maar terug.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zei ik niet toen Sandra lid werd.
ik heb het gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
Murielle ging een kapotte spiegel weer bijelkaar plakken geloof ik![]()
yepquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:15 schreef M5 het volgende:
[..]
geeft wel een leuk effect, spiegel met allemaal barsten er in.
Is het een antiek ofzo dat je hem gaat repareren?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het gevonden
spiegellijm
Nu moet eerst het geverfde vlak opdrogen en dan kan ik morgen gaan puzzelen en plakken
nee, sorry, ben nuttiger dingen aan het doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij beweert onzin, zoek jij maar terug!
Oe die kennikquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, t was wel gezellig. Maar dit waren zogenaamde 'dubbele klinkers' gewoon een klinker dus, maar dan dubbel zo breed. Ze waren dus ook een stuk zwaarder. Het voordeel was wel, ze zijn erg sterk, dus lekker ermee gooien.
Heulemaal nietquote:
oeh, leuk, maar vertel eens waarom ben ik een gigantische debiel ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg klonk, 1 gigantische debiel in de SC was wel genoeg hoor
hihihi nee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het een antiek ofzo dat je hem gaat repareren?
Wat Mukie zegt!quote:
Ahhh oke, dat klinkt wel gaaf!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi nee hoor
Ik ga dr wat anders van maken!
Heb een vlak op de muur getekend en geverfd.
Dat moet nu even drogen en dan plak ik er strakkies een groot deel van de stukjes spiegel op.
Soort van mozaiek idee dus
Tis mn eigen huis, dus ik kan lekker doen wat ik wil
Je weet zelf ook dondersgoed dat je een afwijking hebt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeh, leuk, maar vertel eens waarom ben ik een gigantische debiel ?
Niet hetzelfde als hermandeperman = debiel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dondersgoed dat je een afwijking hebt...
Chiel MontagneAsfalt in je slaapkamer omdat het zo lekker ruikt
Je rijdt een Multipla [afbeelding] Je houdt van communistische barrels... moet ik nog even doorgaan?
contradictie?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat Mukie zegt!
[..]
Ahhh oke, dat klinkt wel gaaf!
En idd, je eigen huis is ideaaaaaal!
Alleen moet je er dan niet zo'n bende van maken als wij hier doen.
Neequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als hermandeperman = debiel?
Want? Huisgenoot en ik zijn goede vrienden enzoquote:
Oh, jullie wonen samen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Want? Huisgenoot en ik zijn goede vrienden enzo.
Als jij het zo wilt noemen moet je dat vooral zo doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, jullie wonen samen? [afbeelding]
oww, maar dat zie ik allemaal als een complimentquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dondersgoed dat je een afwijking hebt...
Chiel MontagneAsfalt in je slaapkamer omdat het zo lekker ruikt
Je rijdt een Multipla [afbeelding] Je houdt van communistische barrels... moet ik nog even doorgaan?
Ik ga er niet eens meer op in manquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
oww, maar dat zie ik allemaal als een compliment, en het zijn niet alleen communistische barrels, eigenlijk alles wat wielen heeft en anders is dan anders heeft bij voorbaat mijn aandacht
wie is hier nou de achterlijke debiel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in man.
moet je eens voorstellen, als er geen mensen zijn die een afwijking als alex en ik hebben, dan zou de wereld saai zijn en iedereen in een grijze astra rond rijden, en bovendien zou jij niets hebben om je aan te ergerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in man.
Gelukkig zijn die gasten schaars, probleem is nu alleen dat 2 van die knakkers in dezelfde SC rondhangen waar ik ook in rondhang...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens voorstellen, als er geen mensen zijn die een afwijking als alex en ik hebben, dan zou de wereld saai zijn en iedereen in een grijze astra rond rijden, en bovendien zou jij niets hebben om je aan te ergeren![]()
tjonge, je zal je er maar druk om makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die gasten schaars, probleem is nu alleen dat 2 van die knakkers in dezelfde SC rondhangen waar ik ook in rondhang...
Dat klopt, maar bij jou is gewoon het hele plaatje debiel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
tjonge, je zal je er maar druk om maken![]()
kijk, ik heb niets met boten, laat staan zeilboten, maar daarom vind ik mensen die zeilboten leuk vinden nog geen debiel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |