Jongen, het leven draait om connectiesquote:
CHiel MOntagne, de enige man wie een snor staat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:59 schreef Klonk het volgende:
en hoeveel mensen lopen er nu met een gat in het hoofd rond
en het gaat lekker Alex, je scanner loopt op volle toeren (Chiel Montange)
ja, heeft een goed lopend bedrijfquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:03 schreef Klonk het volgende:
leeft Chiel eigenlijk nog, hoor er niets meer van
heb ik niet, ben te slim om te trouwenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst maar even overleggen met je vrouw
je geliefde danquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik niet, ben te slim om te trouwen![]()
wie woont dan ook bij zn moederquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik ken geen asfaltboer, maar mn moeder wil ook geen asfalt in dr tuin denk ik![]()
dat zei je ook toen Sandra lid werdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg klonk, 1 gigantische debiel in de SC was wel genoeg hoor
Een aardig aantal SC's denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie woont dan ook bij zn moeder
Dat zei ik niet toen Sandra lid werdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei je ook toen Sandra lid werd![]()
dat impliceert dus dat je mijn liefje geen debiel vind
echt wel! kijk maar terug.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zei ik niet toen Sandra lid werd.
ik heb het gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
Murielle ging een kapotte spiegel weer bijelkaar plakken geloof ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |