Idd, vandaag ook z'n wijf die jurken wil van 10.000 en dan nog het lef hebben om te zeggen het is mijn feest...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef PsyCha het volgende:
Idd een kut programma. Die kutjes zijn gewoon oververwend. Eentje vond dat het verdient had alleen omdat ze 16 was geworden.![]()
Ouders duhquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:03 schreef PsyCha het volgende:
Whahaha, haar feest en wie betaalde dat allemaal dan? Zij zeker.
Wat is er dan zo bijzonder aan 16 worden? Iedereeen wordt dat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
't is niet alleen in dat programma. 't is gewoon iets zwaar overdrevens wat ze in heel amerika doen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
Gelukkig kijk ik nooit TV. Alleen af en toe het nieuws en netwerk. Zembla / Andere tijden / de BBC. Scheelt een hoop ellende merk ik wel weer.
In amerika wordt je dan volgens mij al volwassenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan 16 worden? Iedereeen wordt dat.
"be-zjoooorrrn heeeeere!"quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig, die überverwende Amerikaanse pubertjes.
Vooral die self-proclaimed Divo Björn.
Uhm nee, das nog altijd 21 of 18.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In amerika wordt je dan volgens mij al volwassen
haha idd het is gewoon juist vermaak om te zien hoe zielig die koters eigenlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Ze mogen dan autorijden enzo, hebben meer volwassenheid. Ze zien het als een enorme mijlpijl. Met zwaar overdreven aandacht ervoor dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef PsyCha het volgende:
Tsja, de Joodse gemeenschap heeft nogal invloed daar. Dan is de dertiende verjaardag van de man (jongen) de bar mitswa toch? En de niet-Joodse mensen waren denk jaloers en wilde ook zoietsquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
het leukste is als er iemand komt die niet op de gastenlijst staat en hoe al die kinders opeens helemaal van het 16 to be trutje of homo houden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Toenet even langsgezapt. Staat ze een jurk van 2520 dollar te passen. Zegt ze zo van: Die wil ik niet. Ik hou niet van rood.
Hoezo verwend.
Als je nog niet mag drinken ben je nog niet volwassen klaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze mogen dan autorijden enzo, hebben meer volwassenheid. Ze zien het als een enorme mijlpijl. Met zwaar overdreven aandacht ervoor dus.
21quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Uhm nee, das nog altijd 21 of 18.
Nog niet volledig volwassen uiteraard. Maar dat je ineens mag autorijden is toch wel een grote stap.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef Pakspul het volgende:
Als je nog niet mag drinken ben je nog niet volwassen klaar
whahaha en vinden mijn ouders mij verwendquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Toenet even langsgezapt. Staat ze een jurk van 2520 dollar te passen. Zegt ze zo van: Die wil ik niet. Ik hou niet van rood.
Hoezo verwend.
Ik dacht dat de leeftijd naar 18 jaar is geworden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze mogen dan autorijden enzo, hebben meer volwassenheid. Ze zien het als een enorme mijlpijl. Met zwaar overdreven aandacht ervoor dus.
Nope, nog altijd 21quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de leeftijd naar 18 jaar is geworden.
Coole auto! Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
Wie geeft zn dochter van 15 voor dr 16e nou een Rangerover uit 2005 cadeau??? Dan ben je volgens mij heel hard op je achterhoofd gevallen!!![]()
Ow okéquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik heb het over autorijden nu, lieverd.
Ford Mustang 2005 vind ik nog iets verder gaan maar okquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
Wie geeft zn dochter van 15 voor dr 16e nou een Rangerover uit 2005 cadeau??? Dan ben je volgens mij heel hard op je achterhoofd gevallen!!![]()
Het is wel een lekkere wagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ford Mustang 2005 vind ik nog iets verder gaan maar ok
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:52 schreef Koenholio het volgende:
Ik zou het niet erg vinden (*dus ik wens het niet*) als ze af worden geschoten.
Met de auto niet maar met zn achterhoofd welquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:28 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Coole auto! Daar is niets mis mee.![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Het_hupt het volgende:
Ik had iets anders verwacht, dan de TT deed vermoeden![]()
Soms moet je wat moeite doen om vrouwen erin te doen geloven dat jij DE/the man bentquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:11 schreef PsyCha het volgende:
Whahaha hij moet chickies omkopen met kleren zodat ze op zijn feestje komen.![]()
Die aflevering was idd lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:11 schreef PsyCha het volgende:
Whahaha hij moet chickies omkopen met kleren zodat ze op zijn feestje komen.![]()
Was dat die zwoele neger? Daar heb ik ook flink om moeten lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Meer Chuck Berry neem ik aan, Sweet Little Sixteen, Chess, 1958?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef DeRCT14 het volgende:![]()
* DeRCT14 dacht dat dit topic over Elvis ging?
Join the club. Ik had de progamma's al klaargezetquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Het_hupt het volgende:
Ik had iets anders verwacht, dan de TT deed vermoeden![]()
ik ook niet..houden zo lijkt mequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:13 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik ken het programma niet, maar het was op mtv?
Pleur anders ff een lading uit je "Sweet 16" prOn folder in dit topiquequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Join the club. Ik had de progamma's al klaargezet
OT: Ik erger me groen en geel aan dat progamma. Vooral als ze vrienden uit het gebied laten komen waar ze eerst arm waren
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
ik ook niet..houden zo lijkt me
Je hebt mailquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Pleur anders ff een lading uit je "Sweet 16" prOn folder in dit topique![]()
Wordt het ook nog spannend![]()
Idd geen druppel, dan was mij sweet sixteen minder intressant er was tenminste wel alcoholquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef icebliss het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat iedereen zegt:
'Dit is het beste feest ooit!', of zelfs 'Dit is de mooiste dag van mijn leven!'. Elk feest heeft een modeshow en ze hebben niet eens alcohol. Hoe kan dat nou een leuk feest zijn, serieus![]()
Dan maak even een SC-topic in TV aan. Dit moet geen SC gaan wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef tonks het volgende:
21:00 is het weer
Doe jij dat ff King of the Sweet 16 prOnquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan maak even een SC-topic in TV aan. Dit moet geen SC gaan worden
Eens met bovenstaande user. Vooral in het gedeelte van geld over de bank gooienquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef KreKkeR het volgende:
'Geld over de bank gooien'![]()
![]()
![]()
Verder wel met topicstarter eens.
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan maak even een SC-topic in TV aan. Dit moet geen SC gaan worden
Ook die dikke vuige met dr Moulin Rouge thema?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een lekkere sletjes zitten er in dat programma zeg.
Die heb ik niet gezien, heb het vandaag voor het eerst serieus gekeken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ook die dikke vuige met dr Moulin Rouge thema?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, heb het vandaag voor het eerst serieus gekeken.
Hmmkay, dan ga ik er vanuit dat je die niet bedoelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, heb het vandaag voor het eerst serieus gekeken.
Die foute broers en nevenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hmmkay, dan ga ik er vanuit dat je die niet bedoelt.
Dat ene meisje was wel mooi, met d'r assepoester thema. D'r prince charming.
En die lieve broers en nevenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hmmkay, dan ga ik er vanuit dat je die niet bedoelt.
Dat ene meisje was wel mooi, met d'r assepoester thema. D'r prince charming.
Steeds dat foute maffia muziekje erbij!quote:
Allemaal dezelfde tattoo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Steeds dat foute maffia muziekje erbij!
Jaaaa, zij was leuk! Mits zwart haar en minder gewelddadig.quote:
Ja, maar aan d'r accent hoorde je al hoe trailer trash ze is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef tonks het volgende:
Ik vond haar niet leuk hoor! met der ik ga iemand slaan enzo!
Ja dat wijf was eng, ik vroeg me echt af waar die rijk van geworden zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef Kebab het volgende:
Die moeder van dat mokkeltje was zo'n verlepte fillipijn ofzo. Die verlepte aziatische vrouwen geven mij altijd heel sterk de indruk dat ze elk moment: "sucky sucky 5 dollah" gaan roepen.
Hoe the fuck heeft zij dan zo een grote feest kunnen geven? Of was het geen grote feest? Die heb ik niet gezien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, maar aan d'r accent hoorde je al hoe trailer trash ze is.
Omdat pappie natuurlijk wel veel geld heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Hoe the fuck heeft zij dan zo een grote feest kunnen geven? Of was het geen grote feest? Die heb ik niet gezien!
Oki, ik dacht dat ze trailer trash was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat pappie natuurlijk wel veel geld heeft.
Lekkere 15 jarige verse tieten!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Kebab het volgende:
Die verwende schlett van vandaag had wel enorm lekkere pappers in die oranje jurk. Maar mocht ze niet kopen van mamma.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:25 schreef Kebab het volgende:
[..]
Lekkere 15 jarige verse tieten!
[afbeelding]
Idem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
Gelukkig kijk ik nooit TV. Alleen af en toe het nieuws en netwerk. Scheelt een hoop ellende merk ik wel weer.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:25 schreef Kebab het volgende:
[..]
Lekkere 15 jarige verse tieten!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:32 schreef Jossos het volgende:
Alsof er ook maar iets van dat programma niet in scene is gezet zeg.. Ik bedoel het blijft MTV, het Talpa van de muziekzenders.. nog erger als dan TMF.
Ik vind van niet, mtv heeft best leuke programma's.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:32 schreef Jossos het volgende:
Alsof er ook maar iets van dat programma niet in scene is gezet zeg.. Ik bedoel het blijft MTV, het Talpa van de muziekzenders.. nog erger als TMF.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind van niet, mtv heeft best leuke programma's.
Erger DANquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:32 schreef Jossos het volgende:
Alsof er ook maar iets van dat programma niet in scene is gezet zeg.. Ik bedoel het blijft MTV, het Talpa van de muziekzenders.. nog erger als TMF.
Hier in Nederland moet je al een josti zijn als je dat niet wil halen, ik wil niet weten hoe erg dat in de US of A is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:34 schreef PsyCha het volgende:
In een van die afleveringen kreeg zo een verwende slet een auto voor dr verjaardag terwijl ze geeneens een rijbewijs had. Ze had een paar dagen ervoor dr theorie niet gehaald.
Punk'dquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Is dat erger als erger dan erger dan?quote:
Als ze niet verkracht wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:35 schreef Chriz2k het volgende:
Wat kan er ooit slecht zijn aan een programma met geile tienersletjes erin?
Programma's met geile tienermeisjes waar geen tieten, kutjes of neuken in voorkomen is bij voorbaat al klote.quote:
Wat ik laatst zag is dat je 12 multiple choice vragen moet beantwoorden voor je theoriequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier in Nederland moet je al een josti zijn als je dat niet wil halen, ik wil niet weten hoe erg dat in de US of A is.
Bron?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
In Amerika mag je op je 16de toch al auto-rijden? Welke malloot heeft die regel ingevoerd. En dan vinden ze het raar dat daar zoveel auto-ongelukken gebeuren.
En daarom hebben ze die naar 18 verhoogd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
In Amerika mag je op je 16de toch al auto-rijden? Welke malloot heeft die regel ingevoerd. En dan vinden ze het raar dat daar zoveel auto-ongelukken gebeuren.
Mwah, sommige zijn inderdaad wel vermakkelijker als de standaard TMF bagger, maar het is een muziekzender.. Rot op met je kut programma's.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind beter als beter klinken als beter danquote:
Learner's Permitquote:
Voor vrouwen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
En daarom hebben ze die naar 18 verhoogd.
Het is meer een aanname dan dat ik echt een exacte bron kan geven. Het is toch ook vrij logisch? Hoe jonger, hoe roekelozer je bent in jouw rijgedrag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
[..]
ging mij meer om de bron over de ongelukken.
Neen. Het klinkt dommer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef Jossos het volgende:
Ik vind beter als beter klinken als beter dan![]()
(Taalpuristje-klieren.. of mag dat ook niet?![]()
![]()
)
quote:
Holy shit, ze zullen wel blij zijn dat er geen hond in South_dakota woont, met je 14e al rijles, ik zie hier de scooter-josti's al rond scheuren met hun Golf-jes..quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarheid als een koe me dunktquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Programma's met geile tienermeisjes waar geen tieten, kutjes of neuken in voorkomen is bij voorbaat al klote.![]()
Jij mag nog niet eensch rijden mutsquote:
Weet ik, maar zometeen wel. Ik word een hele goede weggebruikster.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eensch rijden muts
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:52 schreef Jossos het volgende:
[..]
En neen klinkt ronduit intelligent!![]()
Ik heb niets te maken met wat jij vindt, regels zijn regels. Ik vind ook dat ik 200 mag rijden, maar gelukkig mag dat niet van De Regelsch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik vind beter als beter klinken als beter dan![]()
(Taalpuristje-klieren.. of mag dat ook niet?![]()
![]()
)
Kunnen we ook over jou zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
ze zijn nou eenmaal zo opgevoed.
kunnen ze niks aan doen.
nah 60, maar dn wel met 6 keuzes, daar is het theorie gedeelte veel beter geregeld dan hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat ik laatst zag is dat je 12 multiple choice vragen moet beantwoorden voor je theorie
Zit telkens weer met me verbazing te kijken dat programma
Heeft wellicht ook wat te maken met de afstanden daar. In veel gebieden daar heb je gewoon een auto nodig omdat je anders niet eens even naar de winkel kan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
In Amerika mag je op je 16de toch al auto-rijden? Welke malloot heeft die regel ingevoerd.
Veeeeeeel beter? Och, hier heb je geloof ik 60 vragen met 4 keuzes. Zo'n extreem verschil is dat niet.quote:Op zondag 20 november 2005 08:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nah 60, maar dn wel met 6 keuzes, daar is het theorie gedeelte veel beter geregeld dan hier
50 schat, en dan nog 50x4 is 200 mogelijke antwoordenquote:Op zondag 20 november 2005 12:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Veeeeeeel beter? Och, hier heb je geloof ik 60 vragen met 4 keuzes. Zo'n extreem verschil is dat niet.
Haha, die zag ik gister ook. Zo ontzettend lelijk, niet te geloven wat een kloteprogramma. dat mens inderdaad compleet overstuur toen er bleek dat er iemand was die ze niet mochtquote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Brentmeister het volgende:
Idd, ik had de aflevering gezien met dat meisje die in zo'n Assepoesterkoets aan kwam zetten met 2 witte paarden. Die was vervolgens helemaal overstuur toen bleek dat er ergens iemand op haar feestje was die zij niet mocht, wat een drama was dat.
Aangezien ze uit zo een krottenwijk komt zou je wel denken dat ze nog normaal is. Wat dus niet zo is. Arrrg ik kots alvast op het einde.quote:Op zondag 20 november 2005 14:37 schreef HeyFreak het volgende:
wat een trieste bedoeling
zij heeft echt een reality check nodig, even weer terug naar die krottenwijk sturen, misschien dat ze dan weer beide pedicure-voetjes weer op de grond krijgt...
Een paar afleveringen geleden kreeg zo'n kerel even een stretched Lincoln Navigator limo van 410 duizend dollar cadeau.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ford Mustang 2005 vind ik nog iets verder gaan maar ok
oh, wat zou ik het toch graag zien dat zo'n kutwijf kei- en keihard op haar bek gaat. Geen bescheiden botje in hun lijf..quote:Op zondag 20 november 2005 14:46 schreef tonks het volgende:
Zit ze die vriendin te negeren, vieze hoer
Tja als ik die 'vriendin' was zou ik geeneens naar dr feest gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 14:46 schreef tonks het volgende:
Zit ze die vriendin te negeren, vieze hoer
quote:Op zondag 20 november 2005 14:53 schreef j0rrit het volgende:
Wil die Jazmin een Z4, krijgt ze een Z3...
...vraag me af of ze überhaupt het verschil ziet...
Jij gaat er dan bij voorbaat vanuit dat iemand gokt, terwijl iemand die het merendeel v/d vragen gokt sowieso extreem weinig kans heeft ooit te slagen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
50 schat, en dan nog 50x4 is 200 mogelijke antwoorden
60 maal 6 is 360 mogelijke antwoorden. ach, scheelt maar 55 procent
En bedankt, nog meer scheldwoorden die je wil gebruiken ?quote:
Maak deze zin af : "Step right up..."quote:Op zondag 20 november 2005 15:11 schreef ioko het volgende:
[..]
En bedankt, nog meer scheldwoorden die je wil gebruiken ?
hehe als ik dat programma zie ben ik toch wel heel blij dat ik niet rijk ben.quote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef DaMook het volgende:
Wat is iedereen toch weer lekker jaloers
Waarom zou een man een lekker tienersletje in huis nemen.. hmm.quote:Op zondag 20 november 2005 15:25 schreef K.V. het volgende:
Dat mens net behandelde haar "vriendin" Brittanny wel erg onbeschoft zeg.
"She can't afford the dress anyway"
Halloo, jij ook niet een jaartje geleden
Wat ik me dan weer afvraag is de reden waarom die man en die vrouw hun in huis genomen hebben...
Ja joh, kritiek op bepaald gedrag kan natuurlijk alleen maar betekenen dat je jaloers bentquote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef DaMook het volgende:
Wat is iedereen toch weer lekker jaloers
Hij heeft een prachtige vrouw!quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zou een man een lekker tienersletje in huis nemen.. hmm.
Nou, ik zou het er anders best op kunnen...quote:Op zondag 20 november 2005 18:42 schreef K.V. het volgende:
[..]
Hij heeft een prachtige vrouw!
Wat moet hij dan met een "tienersletje"![]()
Ik heb dit ook ooit eens gezien. Pappie gaf een kwart miljoen dollar uit aan het verjaardagsfeestje van zoonlief. Die tyfusgozer was op een gegeven moment zo chagrijnig omdat ie niet genoeg mooie, dure cadeau's kreeg. Wat een vies vuil verwent kutjoch was dat. En "daddy" spoorde ook voor geen meter. Verwende kutlui zijn het. Ik kijk er principieël niet meer na.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef Pakspul het volgende:
Wat een KUT programma zeg, over 15 jarige kinderen die een feest geven... Als mijn vader me geen auto geeft praat ik nooit meer met hem. Daar stoor ik me echt het meeste aan van die kinderen met een IQ van gemiddelde TMF kijker die dan maar met asociaal veel geld over de bank gaan gooien aangezien hun vader dat toch moet doen voor hun verjaardag:R
Elke deelnemer die er aan meedoet moeten eigenlijk opgespoord worden en een realitie-slap krijgen.. of meerdere
ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
Gelukkig kijk ik nooit TV. Alleen af en toe het nieuws en netwerk. Scheelt een hoop ellende merk ik wel weer.
Same herequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
Zo'n wijf vind het denk ik erger dat je naam niet op het gastenlijstje staat dan dat je publiekelijk in haar smoel sproeit. En al gorgelend en morsend met uitlopende mascara schreeuwt ze dan dat je niet uitgenodigd bent en moet vertrekken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:14 schreef Koenholio het volgende:
Je hebt stijl als je dat feest binnenstormt en dat wijf keihard in haar mond begint te neuken.
wtf gek ik zou ook nooit in een 2ehandse auto gaan rijden hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik krijg altijd zo ontzettende zin om die kinders gewoon eens te meppen. Laatst ook zo een ondankbaar kreng helemaal beledigd omdat ze van dr opa en oma voor dr verjaardag een tweedehands auto kreeg. Auto was nog geen 3 jaar oud en was redelijk luxe wagen. Wees blij dat je uberhaupt wat krijgt kreng! Toen bleek dat het een geintje was en kreeg ze inderdaad een gloednieuwe auto, maar als ik die oma was geweest had ik toch echt zoiets gehad van wat ondankbaar kreng zo zitten zeiken, ga jij maar lekker gewoon lopen!
Die heb ik ook gezien ja. Dat aristocratisch geldverbrassen is echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef Little_Meanie het volgende:
Net gezien, was zo'n dik wijf. Ze dacht dat Eminem ging komen zingen op haar feest, bleek het een onbekende plaatselijke zanger te zijn. Nu ja de BMW X5 maakte veel goed op het einde voor het dikke verwende nest.
Gast voor iemand die niet wist of kleuren vroeger bestonden zou ik er maar niet teveel van uit gaan dat jij ooit auto gaat rijden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
wtf gek ik zou ook nooit in een 2ehandse auto gaan rijden hoorjah behalve dan in de auto die ik van mn broer krijg maar dat is van mn broer weet je niet van een vreemde ofzo
![]()
ik weet niet hoor maar ik heb al meer dan een jaar mn rijbewijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gast voor iemand die niet wist of kleuren vroeger bestonden zou ik er maar niet teveel van uit gaan dat jij ooit auto gaat rijden.
5 serie, geen X5.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef Little_Meanie het volgende:
Net gezien, was zo'n dik wijf. Ze dacht dat Eminem ging komen zingen op haar feest, bleek het een onbekende plaatselijke zanger te zijn. Nu ja de BMW X5 maakte veel goed op het einde voor het dikke verwende nest.
Klopt.quote:
domme reactiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |