Idd, vandaag ook z'n wijf die jurken wil van 10.000 en dan nog het lef hebben om te zeggen het is mijn feest...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef PsyCha het volgende:
Idd een kut programma. Die kutjes zijn gewoon oververwend. Eentje vond dat het verdient had alleen omdat ze 16 was geworden.![]()
Ouders duhquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:03 schreef PsyCha het volgende:
Whahaha, haar feest en wie betaalde dat allemaal dan? Zij zeker.
Wat is er dan zo bijzonder aan 16 worden? Iedereeen wordt dat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
't is niet alleen in dat programma. 't is gewoon iets zwaar overdrevens wat ze in heel amerika doen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
Gelukkig kijk ik nooit TV. Alleen af en toe het nieuws en netwerk. Zembla / Andere tijden / de BBC. Scheelt een hoop ellende merk ik wel weer.
In amerika wordt je dan volgens mij al volwassenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan 16 worden? Iedereeen wordt dat.
"be-zjoooorrrn heeeeere!"quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig, die überverwende Amerikaanse pubertjes.
Vooral die self-proclaimed Divo Björn.
Uhm nee, das nog altijd 21 of 18.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In amerika wordt je dan volgens mij al volwassen
haha idd het is gewoon juist vermaak om te zien hoe zielig die koters eigenlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig, die überverwende Amerikaanse pubertjes.
Vooral die self-proclaimed Divo Björn.
Ze mogen dan autorijden enzo, hebben meer volwassenheid. Ze zien het als een enorme mijlpijl. Met zwaar overdreven aandacht ervoor dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef PsyCha het volgende:
Tsja, de Joodse gemeenschap heeft nogal invloed daar. Dan is de dertiende verjaardag van de man (jongen) de bar mitswa toch? En de niet-Joodse mensen waren denk jaloers en wilde ook zoietsquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
het leukste is als er iemand komt die niet op de gastenlijst staat en hoe al die kinders opeens helemaal van het 16 to be trutje of homo houden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Toenet even langsgezapt. Staat ze een jurk van 2520 dollar te passen. Zegt ze zo van: Die wil ik niet. Ik hou niet van rood.
Hoezo verwend.
Als je nog niet mag drinken ben je nog niet volwassen klaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze mogen dan autorijden enzo, hebben meer volwassenheid. Ze zien het als een enorme mijlpijl. Met zwaar overdreven aandacht ervoor dus.
21quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Uhm nee, das nog altijd 21 of 18.
Nog niet volledig volwassen uiteraard. Maar dat je ineens mag autorijden is toch wel een grote stap.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef Pakspul het volgende:
Als je nog niet mag drinken ben je nog niet volwassen klaar
whahaha en vinden mijn ouders mij verwendquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Toenet even langsgezapt. Staat ze een jurk van 2520 dollar te passen. Zegt ze zo van: Die wil ik niet. Ik hou niet van rood.
Hoezo verwend.
Ik dacht dat de leeftijd naar 18 jaar is geworden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze mogen dan autorijden enzo, hebben meer volwassenheid. Ze zien het als een enorme mijlpijl. Met zwaar overdreven aandacht ervoor dus.
Nope, nog altijd 21quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de leeftijd naar 18 jaar is geworden.
Coole auto! Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
Wie geeft zn dochter van 15 voor dr 16e nou een Rangerover uit 2005 cadeau??? Dan ben je volgens mij heel hard op je achterhoofd gevallen!!![]()
Ow okéquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik heb het over autorijden nu, lieverd.
Ford Mustang 2005 vind ik nog iets verder gaan maar okquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
Wie geeft zn dochter van 15 voor dr 16e nou een Rangerover uit 2005 cadeau??? Dan ben je volgens mij heel hard op je achterhoofd gevallen!!![]()
Het is wel een lekkere wagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ford Mustang 2005 vind ik nog iets verder gaan maar ok
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:52 schreef Koenholio het volgende:
Ik zou het niet erg vinden (*dus ik wens het niet*) als ze af worden geschoten.
Met de auto niet maar met zn achterhoofd welquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:28 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Coole auto! Daar is niets mis mee.![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Het_hupt het volgende:
Ik had iets anders verwacht, dan de TT deed vermoeden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |