ik heb het ook opgegeven maar ik baal niet.. ik gaquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:16 schreef lmjdemeijer het volgende:
Denk dat iedereen het opgegeven heeft en zit te balenNet als ik
Een topic uit 2001?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:17 schreef maniack28 het volgende:
Mn ouders hebben toch kaartjes.... via postkantoor, 2e rang ofzo, weer op 75 meter.... moet je weer een verrekijker meenemen om iets te zienEn dat voor bedragen waarvoor ik een heel weekend allerlei vette bands zie.... maar goed.. tis hun keuze....
Trouwens, ik wil een actie op poten zetten, help even mee aub:
Het stuur een mail naar kaartjesafzetters op marktplaats
Eerste link was fout, sorryquote:
quote:We are currently working on your request.
If you refresh this page or hit the back button, you will lose your place in line!
We'll continue to update the page to let you know approximately how much time you have to wait and
we'll tell you if we're able to find tickets.
© 2005 Ticketmaster. All rights reserved.
Over enkele tellen verbreken ze vast de verbinding...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:41 schreef RedRoses het volgende:
ben er door bij de ticketlijn. Sta nu in de wacht
Ik dacht dat concertkaarten enkel bij de Postkantoor verkocht worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:43 schreef Toewan het volgende:
Mensen woonachtig in (de omgeving van) Wageningen moeten even naar de Free Record Shop aldaar gaan, staat namelijk geen rij meer (en volgens mij is zondag nog niet uitverkocht) !! Daar heeft mijn zus namelijk ook onze kaartjes gekocht.
VVV, GWK, Postkantoor, Free Record Shopquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat concertkaarten enkel bij de Postkantoor verkocht worden.
Volgens mij gaat dat zo snel omdat iedereen die kaarten voor staanplaatsen hebben weten te bemachtigen altijd de maximaal toegestane 4 kaarten haalt in plaats van maar 2 kaarten ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik was er om 7:15 en was nummer 27 bij de VVV in Haarlem.
10:00 begin kaartverkoop
10:10 alle staanplaatsen uitverkocht
10:25 aankondiging extra concert (24/06)
10:35 staanplaatsen extra concert uitverkocht
Ik was de éénnalaatste met staanplaatsen voor de 24e. Yes!!!
Dat dachten de mensen in Wageningen blijkbaar ook, mijn zus was rond 9:15 daar bij de FRS en ze had nummer 34. Bij het postkantoor was het drukker. Maar ze belde dus net dat er bij de FRS geen rij meer was en er nog wel kaartjes te koop waren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat concertkaarten enkel bij de Postkantoor verkocht worden.
Mijn zus de eerste, de vrouw voor haar kreeg 4 zitplaatsen die niet naast elkaar waren voor de 22e. Dan voel je je ook genaaid zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik was er om 7:15 en was nummer 27 bij de VVV in Haarlem.
10:00 begin kaartverkoop
10:10 alle staanplaatsen uitverkocht
10:25 aankondiging extra concert (24/06)
10:35 staanplaatsen extra concert uitverkocht
Ik was de éénnalaatste met staanplaatsen voor de 24e. Yes!!!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef RedRoses het volgende:
Balen man.. In juli 2003 was het me wel gelukt
Ik vind die hetze rond die concert van Robbie Williams maar onzin. Je krijgt nooit de beleving en de ambiènce als de concert op Slane Castle/Knebworth, 400.000 man op een open veld. Tel daarbij op dat de Amsterdam ArenA een kutplek is om een concert te houden en het geluid daar absoluut bagger is. Tevens vind ik zo'n ronde podium op de 'middenstip' van het stadion niet werken. Dan zit altijd het halve publiek naar een rug te kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dat dachten de mensen in Wageningen blijkbaar ook, mijn zus was rond 9:15 daar bij de FRS en ze had nummer 34. Bij het postkantoor was het drukker.
Rond podium? het podium staat gewoon aan de kant van het doel hoor..quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind die hetze rond die concert van Robbie Williams maar onzin. Je krijgt nooit de beleving en de ambiènce als de concert op Slane Castle, 400.000 man op een open veld. Tel daarbij op dat de Amsterdam ArenA een kutplek is om een concert te houden en het geluid daar absoluut bagger is. Tevens vind ik zo'n ronde podium op de 'middenstip' van het stadion niet werken. Dan zit altijd het halve publiek naar een rug te kijken.![]()
Weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Mauro het volgende:
in 2003 Arena en Knebworth gedaan.
Nu dus niks![]()
Inderdaad, het is geen Rene Frogerquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef RedRoses het volgende:
Rond podium? het podium staat gewoon aan de kant van het doel hoor..
Of BackstreetBoysquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Inderdaad, het is geen Rene Froger.
Hihi "and friendsquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Inderdaad, het is geen Rene Froger.
Tsja, liever er wel naar toe dan het alleen maar op een dvd'tje kunnen bekijken heb ik dan. Dan is de beleving misschien iets minder dan het concert op Slane Castle, het is altijd nog VEEL hoger dan kijkend naar een dvd'tje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind die hetze rond die concert van Robbie Williams maar onzin. Je krijgt nooit de beleving en de ambiènce als de concert op Slane Castle/Knebworth, 400.000 man op een open veld. Tel daarbij op dat de Amsterdam ArenA een kutplek is om een concert te houden en het geluid daar absoluut bagger is. Tevens vind ik zo'n ronde podium op de 'middenstip' van het stadion niet werken. Dan zit altijd het halve publiek naar een rug te kijken.![]()
Welke plaats?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef Sonja27 het volgende:
Ben maar naar het postkantoor gegaan, maar daar was het een gekkenhuis. Gewoon iets van 200 mensen voor me! Toen door naar de FRS en had ik 50 mensen voor me. Na een uurtje wachten heb ik 4 veldkaarten voor zondag 25 juni!
Zullen we van die 400.000 man overigens even 125.000 maken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind die hetze rond die concert van Robbie Williams maar onzin. Je krijgt nooit de beleving en de ambiènce als de concert op Slane Castle/Knebworth, 400.000 man op een open veld. Tel daarbij op dat de Amsterdam ArenA een kutplek is om een concert te houden en het geluid daar absoluut bagger is. Tevens vind ik zo'n ronde podium op de 'middenstip' van het stadion niet werken. Dan zit altijd het halve publiek naar een rug te kijken.![]()
Vijf over 10 waren staanplaatsen nog niet uiverkocht, dus het zal wel veldkaarten zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef Syrena het volgende:
Oja ze had via Ticketservice trouwens.
Bij mij stond iemand vanaf 12 uur.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef StephanL het volgende:
Uiteindelijk meer dan handerhalve uur staan wachten
Het scheelt inderdaad per plaats, ik was in Eindhoven (in Winkelcentrum Woensel) en daar waren ze om half 10 al boven de 100 en bij de FRS in het centrum waren ze al bij nummer 74. Achteraf had ik het dan ook gehaald, ware het niet dat mijn zus nummer 34 had (FRS Wageningen) en ik toen niet wist dat er 2 extra concerten zouden komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn zus is vanochtend rond 10:30 langs de Postkantoor in Roermond geweest en daar stond helemaal NIEMAND. Terwijl ze daar toch ook kaarten verkopen.
Ik denk dat hij dee laatste dag in Nederland bedoeld.quote:
hier is een link naar de site van ajax: http://www.ajax.nl/show/id=153191quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Cosworth het volgende:
Heeft trouwens iemand een seatplan van de ArenA? Dan kan ik ff zien waar ik zit.
edit: verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben blij dat ik bij het 2e concert ben.. heel veel RW fans die via Inner Sanctum kaarten hebben gekocht. Denk dat dat concert toch leuker is
Als je heel goed had gelezen had je gezien dat ik het niet over de traagheid van de site had maar over het feit dat om 10 over 10 nog steeds stond dat er geen kaartjes in de verkoop waren. Dat is iets heel anders als helemaal geen melding omdat de site vastloopt of het bericht dat er teveel gebruikers zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Als 1 miljoen mensen op Fok! zitten te refreshen doet Fok! ook zo... en nu is het niet alleen die 1 miljoen refreshers.... nee ook nog die 1 miljoen bij het postkantoor + 1 miljoen via de telefoon..... dit werkt niet
Inner Sanctum is Robbie's eigen fanshop laat maar zeggen. Daar kon je al kaarten kopen maar moest je wel lid worden voor 25 pond per jaar.quote:
*zucht*quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het Inner Sanctum concert? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Een aparte concert naast de ArenA concerten voor een besloten publiek ofzo?
En daar is dus niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dee laatste dag in Nederland bedoeld.![]()
Och.. dat was het wel waard..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:15 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Inner Sanctum is Robbie's eigen fanshop laat maar zeggen. Daar kon je al kaarten kopen maar moest je wel lid worden voor 25 pond per jaar.
Moet je nog wel weten of het podium op de Noord-zijde of Zuid-zijde staat. Volgens mij Noord...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Cosworth het volgende:
Heeft trouwens iemand een seatplan van de ArenA? Dan kan ik ff zien waar ik zit.
Inderdaad, aan de noord-zijde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef Juichtoon het volgende:
Moet je nog wel weten of het podium op de Noord-zijde of Zuid-zijde staat. Volgens mij Noord...
Veld en staplaatsen zijn bij mijn weten hetzelfde. In 2003 waren er in ieder geval geen zitplaatsen op het veldquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Vijf over 10 waren staanplaatsen nog niet uiverkocht, dus het zal wel veldkaarten zijn.
Ook benieuwd. Wie waren dat de vorige keer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef linebear het volgende:
de vraag is nu wie staan er in het voorprogramma !?
Als je goed leest zie je dat ik dat ook bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef erikh het volgende:
Veld en staplaatsen zijn bij mijn weten hetzelfde. In 2003 waren er in ieder geval geen zitplaatsen op het veld
TRUE daar heb ik ze ook gekochtquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef MCH het volgende:
Mensen, er zijn nog kaarten via www.eventim.de
Via welke site?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef cynnie het volgende:
Voor degene die geen kaarten hebben kunnen bemachtigen in belgie zijn er nog een aantal staanplaatsen beschikbaar.
Zijn wij Nederlanders zulke grote fans dan? In ons kleine landje al 4 concerten uitverkocht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef Coconut het volgende:
Alleen Nederland en Schotland zijn tot nu toe volledig uitverkocht.
Volgens mij wel.. en Robbie komt (als het geen acteerwerk is) volgens mij ook best graag naar NL. Daarom lijkt me een concert in NL ook beter dan in bijv. Brussel (waar het geluid wel beter is)quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zijn wij Nederlanders zulke grote fans dan? In ons kleine landje al 4 concerten uitverkocht.
Weet iemand trouwens of je ergens de indeling per vak kunt zien? Wij hebben in ons vak rijnummer 3; wordt er van boven naar beneden geteld of andersom?
En ze zijn in 2006quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:36 schreef MCH het volgende:
Ik stoor mij een beetje aan de topictitel, want er zijn ook nog Robbie concerten in juli/aug/sept
eventim.de of kartenhaus.dequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:57 schreef Glatze het volgende:
Als tickets.de de juiste site moet zijn dan is daar ook geen doorkomen aan...Iemand nog tips?
Hare. De Robbie-fan. Wie had dat verwacht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:59 schreef Hare het volgende:
Yesssss, eindelijk!
Wat een gedoe zeg, 4 kaartjes kunnen regelen via de gewone verkoop, maar we hadden er nog meer nodig. Nu nog 2 staankaartjes voor 100 euro p/s kunnen aanschaffen via internet. Mooie prijs!!!!
Robbie! Here we come!!!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef muisje26 het volgende:
Oh ja op deze site kun je ook het vak aanklikken waar je zit, en dan kun je zien hoe je het podium ziet.
http://www.amsterdamarena(...)1-2-383-395-425-1136
niels.suzanne@planet.nlquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:15 schreef moemoe het volgende:
Als iemand kaartjes verkoopt let me know! Bellen en via de website is niet gelukt![]()
Dus eh Suuz_ wat is je e-mailadres![]()
Welk vak zit je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Thanks! Had niet door dat je ook op de vakjes afzonderlijk kon klikken. Hmm, 2e ring, is wat hoog maar valt best mee. Ik bekijk 't doel en tel er een paar meter voor 't podium bij op en op die afstand staat meneer Williams dus straks.
Heb tot nu toe alleen nog in 't veld gestaan bij z'n concerten maar het lijkt me ook wel machtig om 'van boven' te zien hoe dat hele publiek (inclusief jezelf natuurlijk) en masse uit z'n dak gaat. Lekker springen!
Het is maar net wat je leuk vindquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef TarrelErik het volgende:
Hey ik heb 4 staplaatsen, maar ik vraag me af of je eigenlijk wel wat ziet op het veld? Iemand daar ervaring mee? Wat zie je er dan van? En is het lastig om een beetje dichtbij te komen, zonder dat je je eigen lever uitkotst?
Oh dat is best een mooi vak, wel hoog, maar toch goed uitzicht.quote:
Zo jij bent wakker........quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Kan TT niet aangepast worden in "Robbie Williams Concerten 2006" ?
mij ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:55 schreef erikh het volgende:
Je kunt mij de 22e op dat groene gedeelte vinden
nee ga gewoon op de dag zelf, `s morgens vroeg. Wel heel vroeg trouwens, moet vanuit Zuid Limburg met de autoquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef MaLo het volgende:
Vraagje aan de mensen die veldkaarten hebben: gaan jullie nu op de dag van het concert ook heel vroeg aanwezig zijn zodat je hard naar voren kunt rennen? En zijn jullie niet bang voor gedrang enzo?
Ik zou echt geen staanplaatsen willen, ben blij dat ik kan zitten.
Knap dat je binnen 2 uur 207 km weet te overbruggen met de auto.quote:Op zondag 20 november 2005 04:57 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb net 2 staanplaatsen voor Keulen gehaald. Is maar 2 uur rijden van hier dus niet erg om
Oh ik weet van meiden vorige keer met Robbie dat ze 's nachts niet op het terrein mochten liggen, maar mssn is dat in de tussentijd wel veranderd...........Beterrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef Sonja27 het volgende:
Mag wel hoor Muisje. Bij U2 mocht je ook de avond van te voren al gaan camperen!
Dan heb je echt mazzel gehad. En ik vind het trouwens bizar dat Robbie Williams zo gek is op Nederland dat hij hier de meeste concerten geeft dan in welk ander Europees land dan ook (Engeland uiteraard daargelaten).quote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef Cosworth het volgende:
Ik heb vannacht om 04.00 uur nog ff op ticketmaster.nl gekeken of er toevallig nog een verdwaald kaartje te koop was. En ja hoor! Ik heb nog 2 extra kaarten weten te bemachtigen voor vak 129. Betere kaarten dan ik had (425)!!!! Overigens zijn ze nu wel echt op.
Ik denk dat hij hier de meeste centjes binnenhaaltquote:Op zondag 20 november 2005 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan heb je echt mazzel gehad. En ik vind het trouwens bizar dat Robbie Williams zo gek is op Nederland dat hij hier de meeste concerten geeft dan in welk ander Europees land dan ook (Engeland uiteraard daargelaten).
Bij zijn vorige concert was ik er om 4 uur 's middags en had ik perfecte plaatsen in het voorste vak, daarvoor hoef je echt niet al dagen van te voren bij het stadion te zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef MaLo het volgende:
Vraagje aan de mensen die veldkaarten hebben: gaan jullie nu op de dag van het concert ook heel vroeg aanwezig zijn zodat je hard naar voren kunt rennen? En zijn jullie niet bang voor gedrang enzo?
Ik zou echt geen staanplaatsen willen, ben blij dat ik kan zitten.
De snelste route van Breda naar Keulen (Duitsland) over 211,6 km in ongeveer 2 uur en 9 minuten:quote:Op zondag 20 november 2005 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Knap dat je binnen 2 uur 207 km weet te overbruggen met de auto.![]()
Bovenste ring, derde rij van onderen.quote:Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef Typmuts het volgende:
Ik zit vak 426 rij 3. Is dit bovenaan!? Of is dit juist "onderaan".... ??
Me too!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:55 schreef erikh het volgende:
Je kunt mij de 22e op dat groene gedeelte vinden
Stuur je Robbie op zondag even door naar vak 407 dan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef muisje26 het volgende:
Je kunt mij bij het podium vinden en als ik geluk heb er nog een keer op ook............ Zal een keer heel hard fok roepen.....![]()
en waar komt dat licht vandaan?quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef Sonja27 het volgende:
Er schijnt een 5e concert te komen!
Dat gerucht gaat al heel lang en werd vanmorgen bij Edwin Evers gemeld. Ze noemden zelfs 20 juni al als datum!quote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
en waar komt dat licht vandaan?
Ik kan er nergens iets over vinden. Zou wel gaaf zijn voor de mensen die nog geen kaartjes hebben kunnen kopen voor de overige concerten.quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al heel lang en werd vanmorgen bij Edwin Evers gemeld. Ze noemden zelfs 20 juni al als datum!
quote:Op maandag 21 november 2005 22:44 schreef muisje26 het volgende:
Ja, is goedhoor, zeg ik kijk in vak 407 zit Malo.....
Dat gerucht heb ik idd ook al gehoort!quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al heel lang en werd vanmorgen bij Edwin Evers gemeld. Ze noemden zelfs 20 juni al als datum!
Het is derde rang. Je zit redelijk ver van het podium maar volgens mij heb je wel goed zicht.quote:Op maandag 21 november 2005 20:19 schreef Frenkel het volgende:
Ik kan nergens vinden of Vak 404 rij 10 een goeie plaats is, of toch 'best ver weg' ?
Mooi dat vroeg ik mij ook af, zit in vak 428.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:48 schreef MCH het volgende:
Nee, je kunt Robbie mooi bekijken op grote schermen.
Ik mag toch hopen dat dat niet waar is, overhypt figuur vind ik dat.quote:Op zondag 27 november 2005 18:45 schreef mark_03 het volgende:
Ik hoorde gisteravond dat James Blunt in het voorprogramma zou staan. Is hier officieel al iets over bekend?
Keep on dreamingquote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef Mauro het volgende:
Zag vandaag dat ze bij de FRS in Haarlem nog kaarten hebben van RW![]()
Nee, de HMH niet.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef Hare het volgende:
En je wou zeggen dat Skin niet makkelijk uitverkoopt
Ja, dat staat er niet voor niets op hequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef HuubTuub het volgende:
zijn er meerdere ingangen voor de veldkaarten? oftewel, als ik een veldkaartje bij moet kopen en wel gezamenlijk naar binnen wil, moet ik dan letten op een bepaalde ingang op het kaartje?
Op robbiewilliams.com staan er vooralsnog 4... denk zelf niet dat er zo laat nog bij zullen komen, maar je weet nooit natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 02:12 schreef superhaagie het volgende:
[...]
p.s. klopt t nou dat er een 5e concert bij is gekomen?
Ja.. toen ik in 2003 ben geweest met m'n vader werd hij wel strenger gefouilleerd dan ikzelf (meisje van 18 toen). We hadden toen zo'n wegwerpcameraatje meegenomen wat ingepakt in een soort etui zat, daar werd verder niet naar gekeken.quote:Op zondag 4 december 2005 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Wordt je gefouileerd bij dit soort concerten? Ik wil graag mijn digitale videocamera meenemen.
Je kunt je mobiel toch wel naar binnen krijgen ... als daar nou ook een camera in zit ... probleem opgelostquote:Op zondag 4 december 2005 18:49 schreef PV het volgende:
[..]
Ja.. toen ik in 2003 ben geweest met m'n vader werd hij wel strenger gefouilleerd dan ikzelf (meisje van 18 toen). We hadden toen zo'n wegwerpcameraatje meegenomen wat ingepakt in een soort etui zat, daar werd verder niet naar gekeken.
Van wat ik heb gelezen kun je misschien proberen je camera in je bh mee te smokkelen, maar hoe je dat dan precies het beste kunt doen weet ik ook nietOm je nou in de Arena helemaal uit te kleden is ook weer zo... onhandig.
4.4 Het is verboden foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Joesse het volgende:
over het algemeen laten ze de 'gewone' fotocamera's (digitaal en eh non-digitaal) gewoon binnen, pas als het wat professionelere apparatuur is dan mag het niet, maar ja het is altijd maar weer afwachten..
ja zo staat het in de regels, maar het is mij nog nooit gebeurd dat ik mn digitale camera moest afgeven.. ze vragen meestal alleen of je geen blikjes ofzo meehebt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
4.4 Het is verboden foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.
Zo staat het op mojo.nl in de algemene voorwaarden. Soms word je wel toegelaten idd met kleine cameraatjes (de niet profesionele dus)
Twee jaar geleden bij het concert van Robbie williams stond ik in de rij en diegene voor me had zijn digitale camera mee maar die moest hij toch ECHT inleveren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:55 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja zo staat het in de regels, maar het is mij nog nooit gebeurd dat ik mn digitale camera moest afgeven.. ze vragen meestal alleen of je geen blikjes ofzo meehebt.
Dat gebeurt toch nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:18 schreef Boomlaars het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert?
Want als NL 1e wordt in de poule spelen ze zaterdag de 24e om 21.00 voor de achtste finale.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar het voorprogramma!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef Frenkel het volgende:
Wanneer zou het voorprogramma bekend worden?
Eerst het voorprogramma van 18:30 tot 20:30 ongeveer, om 21:00 begint Robbie en dat duurt tot 23:00. Zo was het in 2003 iig, ik ga ervanuit dat het dit jaar niet veel anders zal zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:18 schreef Boomlaars het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert?
Want als NL 1e wordt in de poule spelen ze zaterdag de 24e om 21.00 voor de achtste finale.
Een voorprogramma van TWEE UUR???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef PV het volgende:
[..]
Eerst het voorprogramma van 18:30 tot 20:30 ongeveer, om 21:00 begint Robbie en dat duurt tot 23:00. Zo was het in 2003 iig, ik ga ervanuit dat het dit jaar niet veel anders zal zijn.
Als je d'r niks aan vindt kun je altijd besluiten wat later te komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een voorprogramma van TWEE UUR???Wat lang
Wij hebben zitplaatsenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef PV het volgende:
[..]
Als je d'r niks aan vindt kun je altijd besluiten wat later te komenAls je zitplaatsen hebt tenminste. Bij staanplaatsen sta je dan ws wel érg achteraan
![]()
Beetje kansloos: wat boeit het nou dat Nederland eerste in de poule wordt? Verliezen ze, zijn ze 16e geworden en heb je een kutwedstrijd gezien...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
maar ik heb het probleem al opgelost.. als NL toch 1e wordt in de poule laat ik mijn moeder wel met haar gaan![]()
ik wil alles volgen. Je gaat toch ook niet als supporter van bijv. PSV alleen naar de laatste 5 wedstrijden omdat ze dan kampioen kunnen worden..quote:Op maandag 23 januari 2006 13:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beetje kansloos: wat boeit het nou dat Nederland eerste in de poule wordt? Verliezen ze, zijn ze 16e geworden en heb je een kutwedstrijd gezien...
Winnen ze, dan kan je mooi de volgende wedstrijd kijken, boeit dus geen ruk die wedstrijd....![]()
Vind EK's en WK's alleen maar interessant als de kans om kampioen te worden er nog in zit. En dat zal geen 8e finale wedstrijd zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Boomlaars het volgende:
ik wil alles volgen. Je gaat toch ook niet als supporter van bijv. PSV alleen naar de laatste 5 wedstrijden omdat ze dan kampioen kunnen worden..![]()
En anders is er altijd nog een samenvattingquote:Op maandag 23 januari 2006 14:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vind EK's en WK's alleen maar interessant als de kans om kampioen te worden er nog in zit. En dat zal geen 8e finale wedstrijd zijn![]()
Als ze er dan uitvliegen zijn het wmb losers en heb je weinig aan zo'n wedstrijd gemist. Als ze doorgaan was dat geheel volgens verwachting![]()
RW zal wel ff wat voetbalupdates geven tussendoor als het meezit![]()
Jij bent dus zo'n chauvinist die het ook 'prachtig' vond dat 'snelle jelle' het darten won en spannend naar de finale keekquote:Op maandag 23 januari 2006 14:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vind EK's en WK's alleen maar interessant als de kans om kampioen te worden er nog in zit. En dat zal geen 8e finale wedstrijd zijn![]()
Als ze er dan uitvliegen zijn het wmb losers en heb je weinig aan zo'n wedstrijd gemist. Als ze doorgaan was dat geheel volgens verwachting![]()
RW zal wel ff wat voetbalupdates geven tussendoor als het meezit![]()
Nee, elke wedstrijd, aangezien bij Jelle alles al mooi was... 16e plek op een WK is mij te minquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Boomlaars het volgende:
Jij bent dus zo'n chauvinist die het ook 'prachtig' vond dat 'snelle jelle' het darten won en spannend naar de finale keek![]()
Je spreekt jezelf wel tegen zeg, jij wist dus al vantevoren dat "Jelle" (ken je hem persoonlijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, elke wedstrijd, aangezien bij Jelle alles al mooi was... 16e plek op een WK is mij te min![]()
Maar waar maar ik me druk om; ik ga op donderdag, dan speelt nederland niet![]()
Hem persoonlijk kennen omdat je iemand bij de voornaam noemt? Wat is dat de laatste tijd voor gejank op Fok, hebben ze in Belgie eindelijk ook het internet ontdekt ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Boomlaars het volgende:
Je spreekt jezelf wel tegen zeg, jij wist dus al vantevoren dat "Jelle" (ken je hem persoonlijk?jij noemde Pim Fortuyn zeker ook "Pim"
) 'mooi' zou gaan spelen? Als "Jelle" in de 2e ronde had verloren die jij had gekeken was hij ook 64 ofzo geworden. Maar dat is jou niet te min natuurlijk bij de TOPSPORT darten
.
Ironie is jou vreemd zie ik al wel, uit de toon en mijn aanhalingstekens bij de woorden 'prachtig', 'snelle jelle' en op het laatst nog dequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hem persoonlijk kennen omdat je iemand bij de voornaam noemt? Wat is dat de laatste tijd voor gejank op Fok, hebben ze in Belgie eindelijk ook het internet ontdekt ofzo![]()
Volgens jouw vage redenering: jij noemt hem 'snelle' jelle, da's een koosnaampje, dus jij was zeker zijn holmaatje?
Over dat winnen: ben je nou echt zo'nBij Jelle was alles al mooi: fantastisch dat een qualifier van 21 ueberhaupt een wedstrijd staat te spelen op de Lakeside. Elke wedstrijd was dus al interessant...
Voor het Nederlands elftal heb ik wel wat hogere vewachtingen dan 'ueberhaupt' meedoen...
Sjongejonge.![]()
Nope, ik reageerde op jouw "snelle jelle", wat ik debiel vind klinken, dus maar "Jelle" van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:05 schreef Boomlaars het volgende:
Jij praat zeker ook over Gerrit, Jan-Peter, Rita en Marco?
quote:De komende jaren zullen dit soort jeugdige winnaars geen uitzondering op de regel vormen, maar zich steeds meer gaan manifesteren. Niets wonderlijks aan dus, die overwinning van 'snelle jelle'.
Overtuigingskracht heb je ook al niet. Alle factoren die je opnoemt zijn ofwel relatief ofwel niet relevant. Van belang zijn bij sport: de vorm van de dag, eventuele spanningen en hoe men daarmee omgaat (grotendeels bepaald door karakter). Je zou kunnen zeggen dat het knap is dat deze jongeman zijn zenuwen in bedwang kan houden, in tegenstelling tot Van Barneveld, die bij het minste geringste al zenuwachtig wordt en erg gaat zweten. Dit is normaliter geen onderscheidende eigenschap, ware het niet dat het bij darts doorslaggevend kan zijn. Vergelijk het met de spanning bij het nemen van strafschoppen. Hij heeft waarschijnlijk gewoon uren aaneen geoefend en daarmee dit succes behaald. Woorden als 'debutant', 'qualifier' 'jongste ooit' en zijn leeftijd zeggen mij totaal niets. Ze zijn namelijk niet relevant en worden puur gebruikt om het allemaal wat aan te dikken. Mensen als jij trappen hier in.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nope, ik reageerde op jouw "snelle jelle", wat ik debiel vind klinken, dus maar "Jelle" van gemaakt.
[..]
een 21-jarige Nederlandse debutant die via de qualifiers binnen is gekomen wint het, als jongste ooit, van de viervoudig winnaar en favoriet.... Jahaaa, dat zullen we de komende jaren ongetwijfeld nog vaaaaak tegen gaan komen
![]()
Dat ze jou niks zeggen geeft alleen maar aan dat jij moeite hebt om verbanden te zien; ze zijn allemaal relevant, aangezien die punten deze overwinning uniek maakten; waarom denk je trouwens dat het ondertussen bijna 23 jaar geleden is dat een qualifier won? Juist: omdat het praktisch onmogelijk is. Of denk je werkelijk dat de jeugd vroeger niet graag de hoofdprijs van The Embassy wilde winnen? Is dat voorbehouden aan de Nederlandse jeugd ofzo? Darts bestaat al wat langer dan Jelle Klaasen.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Boomlaars het volgende:
Overtuigingskracht heb je ook al niet. Alle factoren die je opnoemt zijn ofwel relatief ofwel niet relevant.
Denk er nog maar eens over na als je oud en wijs genoeg bent
Vanaf de kwartfinale kijk ik elke wedstrijd. Natuurlijk heb ik een ander gevoel als Nederland speelt, maar toch omdat ik het mooi vind om te zien kijk ik dan elke wedstrijd. Waarom daarvoor dan niet, zul je denken? Omdat het dan een stuk of 40 wedstrijden zijn, en dat vind ik wat te gortig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat ze jou niks zeggen geeft alleen maar aan dat jij moeite hebt om verbanden te zien; ze zijn allemaal relevant, aangezien die punten deze overwinning uniek maakten; waarom denk je trouwens dat het ondertussen bijna 23 jaar geleden is dat een qualifier won? Juist: omdat het praktisch onmogelijk is. Of denk je werkelijk dat de jeugd vroeger niet graag de hoofdprijs van The Embassy wilde winnen? Is dat voorbehouden aan de Nederlandse jeugd ofzo? Darts bestaat al wat langer dan Jelle Klaasen.....
Als het een 21-jarige Engelse debutant was geweest had het mij en de rest van Nederland weinig kunnen boeien, dus wel degelijk relevant dat ie Nederlander is... of blijf jij ook thuis voor een wedstrijd van Duitsland, tijdens je Robbie Williams concert? Nee, dat dacht ik al: het gaat je inderdaad, om de Nederlanders.... Vage shit: want dat was toch niet relevant?
Moeilijk, of niet, je uit je eigen bullshitverhaaltjes proberen te draaien met interessantdoenerij? Kom je misschien op je universiteitje ver mee, maar in het dagelijkse leven prikken mensen door die onzin van je heen![]()
En ouder en wijzer? Tsja, ben al wijs zat.... en, goh, ook al ouder![]()
Succes ermee verder! Hoop voor je dat NL eerste in de poule wordt....
Ontopic maar weer?
Ontopic maar weer?
Ontopic maar weer?
Hiermee geef je je niveau al aan.. enkel omdat het een Nederlander is vind je het prachtig en heb je ernaar gekeken. Als er dadelijk een Nederlander komt die kampioen wordt met kleiduivenschieten vindt je dat dan ook prachtig?quote:Als het een 21-jarige Engelse debutant was geweest had het mij en de rest van Nederland weinig kunnen boeien, dus wel degelijk relevant dat ie Nederlander is...
Wow, twee bladzijden verder ondertussen en we zijn waar ik begon: de 8e finales zijn niet spannend genoeg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef Boomlaars het volgende:
Vanaf de kwartfinale kijk ik elke wedstrijd. Natuurlijk heb ik een ander gevoel als Nederland speelt, maar toch omdat ik het mooi vind om te zien kijk ik dan elke wedstrijd. Waarom daarvoor dan niet, zul je denken? Omdat het dan een stuk of 40 wedstrijden zijn, en dat vind ik wat te gortig.
Jij haalt echt alles erbijquote:Als er dadelijk een Nederlander komt die kampioen wordt met kleiduivenschieten vindt je dat dan ook prachtig?Triest gedoe.
jij juicht bij de olympische spelen zeker ook voor de Nederlandse schaatskampioenen. Ik geef een rationele en onderbouwde verklaring voor deze jonge winnaar. Het is absoluut zo dat darts nu op grotere schaal wordt gespeeld vergeleken met vroeger. Van oudsher is het een cafesport, dat zag je in voorgaande jaren (en nu nog) aan de deelnemers. Tegenwoordig ziet men in (ook de 2e maal dat ik dit benadruk) dat er veel geld mee valt te verdienen, bijv. met sponsoring. Als je dat niet wilt inzien.. tsja..
Speel Robbie geen darts dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef schaap001 het volgende:
Zeg, ik wil jullie niet storen in een goede discussie, maar je zou aan de topictitel bijna kunnen denken dat het hier over Robbie Williams zou gaan... maar nee: het gaat hier over darten![]()
![]()
quote:Robbie Williams' World Cup priority
Jan 13, 2006, 13:54 GMT
Robbie Williams is so obsessed with football he's organised his European tour around the World Cup.
The pop heartthrob was so scared he'd miss the key matches of the tournament he has scheduled concerts around the games he wants to see.
He is quoted in Britain's The Sun newspaper as saying: 'I love football!
'She's my wife and my mistress. She has never let me down.'
Last year, it was reported the singer was so determined to become a better footballer he enlisted the help of friend David Beckham.
The star was said to have approached the England captain, who will lead the team out at this summer's World Cup in Germany, backstage at the Live 8 charity concert, in London, and persuaded him to teach him some of his skills.
One of Beckham's friends revealed at the time: 'David and Robbie got chatting backstage after the Live 8 show.
'Becks invited Robbie to Spain, where he's promised to give him a tour of his club, Real Madrid's training ground, as well as teaching him a few skills.'
The source added: 'Robbie's already quite good at football but he's keen to learn from the expert.'
Copyright 2006 BANG Media International
Niet op Lakeside, nee: de laatste keer in ieder geval niet, voor zover ik weet....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Speel Robbie geen darts dan?
Topic is bijna vol...
http://www.marktplaats.nlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:03 schreef moemoe het volgende:
Post dit topic eens snel vol. Het staat in mijn active topics, hoe pijnlijk.![]()
Ik wil ooohoooook!
Nog een jongen die gaatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:45 schreef Hare het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl
Wat let je? Nog genoeg kaartjes, en met een beetje zoeken hoef je echt niet meer dan 110 euro te betalen! Vind ik nog best een redelijke prijs als je bedenkt dat de kaartjes voor 70 euro officieel werden verkocht (veldkaarten natuurlijk) Is het echt wel waard!!!!!
Heb er net zo'n zin in trouwens!! Wordt mijn 3e Robbie concert.
Eerste was in Perth (sing when you're winning tour) en die viel me wat tegen. Kwam vooral doordat ik zitplaatsen had op plaatsen zo ver mogelijk van het podium en daarnaast was ik ook nog eens in mijn eentje.
Maar wist wel dat ik nog eens moet, dus 3 jaartjes geleden met mijn broers geweest en was echt helemaal goed. Die vent is echt geweldig! Voorprogramma met Skin was trouwens ook zo goed! Baal er echt van dat die ene Engelse softie nu komt (of is dat toch nog niet helemaal zeker?)
Dit jaar met z'n 8en. 's Middags lekker terrasje in Amsterdam, dan concert, dan stappen, dan hotelletje. Op en top genieten!!
We gaan trouwens op de laatste dag. Iemand ervaring met meerdaagse concerten? Is de laatste leuker of minder leuk dan de andere dagen? Of boeit het allemaal niks bij Robbie en gaat ie er sowieso wel helemaal voor![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Ik mail je.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb nog kaarten voor Brussel, twee. Als iemand wil, laat even weten. Ik kan namelijk niet op die dag, dus doe ze graag aan iemand anders voor een redelijke prijs!
HIj het het zo ongeveer niet beter kunnen uitkiezen. Als hij dit in Europa doet ben ik zeer tevreden.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:42 schreef Vicky het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is de setlist van Robbie´s eerste show, gisteravond in Durban, Zuid Afrika:
Radio
Rock DJ
Tripping
Monsoon
Sin Sin Sin
Supreme
The Trouble With Me
Millennium
Back For Good
No Regrets
Advertising Space
Ghosts
Come Undone
Feel
A Place To Crash
Kids
Make Me Pure
ENCORES
Let Me Entertain You
Strong
Angels
Tsja, die had ik niet verwacht, maar wel leuk opzichquote:
Oeh, die heb ik ff gauw doorgescrold!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:42 schreef Vicky het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is de setlist van Robbie´s eerste show, gisteravond in Durban, Zuid Afrika:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |