En daar is dus niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dee laatste dag in Nederland bedoeld.![]()
Och.. dat was het wel waard..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:15 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Inner Sanctum is Robbie's eigen fanshop laat maar zeggen. Daar kon je al kaarten kopen maar moest je wel lid worden voor 25 pond per jaar.
Moet je nog wel weten of het podium op de Noord-zijde of Zuid-zijde staat. Volgens mij Noord...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Cosworth het volgende:
Heeft trouwens iemand een seatplan van de ArenA? Dan kan ik ff zien waar ik zit.
Inderdaad, aan de noord-zijde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef Juichtoon het volgende:
Moet je nog wel weten of het podium op de Noord-zijde of Zuid-zijde staat. Volgens mij Noord...
Veld en staplaatsen zijn bij mijn weten hetzelfde. In 2003 waren er in ieder geval geen zitplaatsen op het veldquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Vijf over 10 waren staanplaatsen nog niet uiverkocht, dus het zal wel veldkaarten zijn.
Ook benieuwd. Wie waren dat de vorige keer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef linebear het volgende:
de vraag is nu wie staan er in het voorprogramma !?
Als je goed leest zie je dat ik dat ook bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef erikh het volgende:
Veld en staplaatsen zijn bij mijn weten hetzelfde. In 2003 waren er in ieder geval geen zitplaatsen op het veld
TRUE daar heb ik ze ook gekochtquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef MCH het volgende:
Mensen, er zijn nog kaarten via www.eventim.de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |