Vijf over 10 waren staanplaatsen nog niet uiverkocht, dus het zal wel veldkaarten zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef Syrena het volgende:
Oja ze had via Ticketservice trouwens.
Bij mij stond iemand vanaf 12 uur.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef StephanL het volgende:
Uiteindelijk meer dan handerhalve uur staan wachten
Het scheelt inderdaad per plaats, ik was in Eindhoven (in Winkelcentrum Woensel) en daar waren ze om half 10 al boven de 100 en bij de FRS in het centrum waren ze al bij nummer 74. Achteraf had ik het dan ook gehaald, ware het niet dat mijn zus nummer 34 had (FRS Wageningen) en ik toen niet wist dat er 2 extra concerten zouden komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn zus is vanochtend rond 10:30 langs de Postkantoor in Roermond geweest en daar stond helemaal NIEMAND. Terwijl ze daar toch ook kaarten verkopen.
Ik denk dat hij dee laatste dag in Nederland bedoeld.quote:
hier is een link naar de site van ajax: http://www.ajax.nl/show/id=153191quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Cosworth het volgende:
Heeft trouwens iemand een seatplan van de ArenA? Dan kan ik ff zien waar ik zit.
edit: verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben blij dat ik bij het 2e concert ben.. heel veel RW fans die via Inner Sanctum kaarten hebben gekocht. Denk dat dat concert toch leuker is
Als je heel goed had gelezen had je gezien dat ik het niet over de traagheid van de site had maar over het feit dat om 10 over 10 nog steeds stond dat er geen kaartjes in de verkoop waren. Dat is iets heel anders als helemaal geen melding omdat de site vastloopt of het bericht dat er teveel gebruikers zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Als 1 miljoen mensen op Fok! zitten te refreshen doet Fok! ook zo... en nu is het niet alleen die 1 miljoen refreshers.... nee ook nog die 1 miljoen bij het postkantoor + 1 miljoen via de telefoon..... dit werkt niet
Inner Sanctum is Robbie's eigen fanshop laat maar zeggen. Daar kon je al kaarten kopen maar moest je wel lid worden voor 25 pond per jaar.quote:
*zucht*quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het Inner Sanctum concert? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Een aparte concert naast de ArenA concerten voor een besloten publiek ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |