quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
Ik zou de bovenste lijst heel graag in de finale willen zien.
lekkere discussie.
dus al jullie erin zitten stook t vuurtje heet allemaal en maak er wat van.
versabommie ++ Wil je nu ff om hoogschoppen je hoort er gewoon in met je rare grappige uitsprake
zet hem op en maak me blij![]()
cuall++ ook een meid met pit die zie ik t ook nog ver schoppen ga zo door en maak ze in.
PeterV-- heb niets tegen je zie je nooit dus schop je ff een stukje naar beneden.
je naam doet me overgens erg veel denken aan PeterR maar die vind ik een echte kwal
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
Versabommie: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Kleintje: 43
Cuall: 43
PC eend: 41
Jappie:39
Maurisico 39
Demins 39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Milagro: 37
Sanne: 36
Kribbet:35
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Bep: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 13
BBMenno: 11
Pimmutjuh: 9
Doka: 7
kut..quote:
Lovebear is da masta TT held!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut..![]()
Ik ga wel ff naar feedback
Deze was eerst!quote:
Day: Deze is geloof ik updated, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:44 schreef Day het volgende:
- knip-
Moet een van die suffe mod-dozen wel effe de TT aanpassen!quote:
Hier staat een lijst.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
pffffffffffffffff welke nouw?????
Hee wijffie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert!!!! Zijn we dronkuh??? Ik wel![]()
Ik ben ondeugend geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee wijffie!
Ja als jij nu nog wakker bent, dan ben je vast wel dronken. Nou, ik ook!
LOF JOE![]()
Heb je je een beetje gedragen?![]()
Heeft die Versabommel z'n handjes een beetje thuis kunne houden?![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:49 schreef Gert het volgende:
Ik wil eerst absoluut uitsluitsel welk topi het nou si geworden, voordat ik mijn stem uitbrengh!
Even op Flugeltje wachten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:09 schreef Gert het volgende:
Ja das allemaal leuk en aardig, maar verklaar dit topic dan even als HET topicc!
Andersd ga ik namelijk eerst slapen en dan zijn mijn nominatied daarna veel genuanceerder.
NEEquote:
Je gaat lekker Gertquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:25 schreef Gert het volgende:
NEE
Ik ben moe en dronken
Dan maar eerst naar bed
En dan geef ik morgen die vieze tering teamlead wel mijn minpunten, god wat kots ik op die gozer
Brrr ik snap niet waarom ik die nepperige, quasi-lollige, nooit écht originele, sneaky minkukel niet eerder punten aan z'n miezerige reet heb genaaid.![]()
![]()
Gert, HELD!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:25 schreef Gert het volgende:
En dan geef ik morgen die vieze tering teamlead wel mijn minpunten, god wat kots ik op die gozer
Brrr ik snap niet waarom ik die nepperige, quasi-lollige, nooit echt originele, sneaky minkukel niet eerder punten aan z'n miezerige reet heb genaaid.![]()
Kom op man, we zitten allemaal te wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:25 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE
Ik ben moe en dronken
Dan maar eerst naar bed
Brrr ik snap niet waarom ik die nepperige, quasi-lollige, nooit écht originele, sneaky minkukel niet eerder punten aan z'n miezerige reet heb genaaid.![]()
![]()
Zal wel komen doordat er 3 op 39 staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Er staan 14 mensen in de finale, wanneer is die regel ingevoerd
Doe dat laatste maar en een teveel aan verloofdes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:37 schreef PC eend het volgende:
Krijgt Coos trouwens met z'n 65+ pas nog korting, bij de finale
Of dispensatie vanwege z'n downtime
Als symbolisch gebaar zal ik je nog 2 poedelpunten in je reet douwequote:Op zaterdag 19 november 2005 05:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar en een teveel aan verloofdes.![]()
Arme henkie, het zit je nogal dwars, dat er nogal wat newbies boven je staan he? Je moet niet vergeten dat een internet community staat of valt bij nieuwe aanwas, trek het synchroon aan de vergrijzing in de bouw op dit moment, in de gemiddelde bouwkeet zit tegenwoordig 55+ en meer smaken zijn er niet. Jij bent willens en wetens van plan Newbies te bashen en daarmee de toekomst van dit forum onzeker te maken. Maargoed dat is mijn point of view...tegen de tijd dat het forum naar de klote is omdat alle dino's in een tehuis liggen te kwijlen en er geen nieuw bloed meer is om de boel draaiend te houden zit jij in huize avondrood je bed onder te schijten en weet je waarschijnlijk niet eens meer dat je dit op je geweten hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 05:58 schreef henk.jansen het volgende:
In de absolute top maar niet gedaan![]()
Dit is mijn laatste kans om te stemmenvoor de Finale
Versabommie: -- Gaat me iets te hard te keer voor een newbie, gemeend of een geintje![]()
![]()
meer een beetje indimmen of tactiek aanpassen
![]()
Ik wil al jaren een cizeta moroder, krijg ik toch ook niet als ik stampvoet? DUH!quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:53 schreef ChantalC het volgende:
[stampvoet mode] Ik wil ++ punten! [/stampvoet mode]
Wat???quote:
Integendeel. Ik ben nu pas op het niveau van dit topic aangekomequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:22 schreef ChantalC het volgende:
PH52 is echt diep heel diep gezonken...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
Integendeel. Ik ben nu pas op het niveau van dit topic aangekomen volgens mij.
BTW, vroeg jij nou vannacht om wat meer mannelijk schoon in de puntenstrijd ?quote:
stem wijs en vastberaden pik!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:16 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga stemmen!
volgens mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef Maurisico het volgende:
off topic:![]()
is Flugeltje al online?....gisteren kreeg ze toch een portable DVD-spelert cadeau? Ik nu ook
... vanwege fusie bedrijf....Flugel tell me... je wilt toch niet zeggen dat ook jij bij de Glashelderste verzekeraar van Nederland werkt??
Oh dus jullie draaien me iedere maand een rib uit mijn lijf!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef Maurisico het volgende:
is Flugeltje al online?....gisteren kreeg ze toch een portable DVD-spelert cadeau? Ik nu ook
... vanwege fusie bedrijf....Flugel tell me... je wilt toch niet zeggen dat ook jij bij de Glashelderste verzekeraar van Nederland werkt??
In het geval van Mauriscio maakt dat dus geen ruk uit, aangezien jij je bestaan aan een mannenrib te danken hebt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh dus jullie draaien me iedere maand een rib uit mijn lijf!![]()
Ik moet nog stemmen... Mauriscio zou weleens zijjn bestaan in de top 12 aan mij te danken kunnen hebben... of niet...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:29 schreef versabommie het volgende:
In het geval van Mauriscio maakt dat dus geen ruk uit, aangezien jij je bestaan aan een mannenrib te danken hebt!![]()
wow... spannend! Maar ik vertrouw op onze goede verstandhouding die we in dit spel hebben opgebouwdquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik moet nog stemmen... Mauriscio zou weleens zijjn bestaan in de top 12 aan mij te danken kunnen hebben... of niet...![]()
Duhhhhhhhhhhh! (maakt handgebaar)quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:43 schreef Maurisico het volgende:
wow... spannend! Maar ik vertrouw op onze goede verstandhouding die we in dit spel hebben opgebouwd![]()
Jawel dus,quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef Maurisico het volgende:
heuh? Snaptnix heeft ook een dvd-speler gekregen??quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel dus,
en weet nu ook gelijk waar jij me waarschijnlijk bekend van voor komt![]()
Nee helaas ben ik er niet meer werkzaam. Geen dvd speler dus voor mij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:50 schreef Maurisico het volgende:
[..]
heuh? Snaptnix heeft ook een dvd-speler gekregen??
Ik wil je niet beschadigen in de finale !quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:58 schreef ChantalC het volgende:
Weer geen punten van Versabommie... Die gozert is niet te vertrouwen!
Welke finale?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:03 schreef versabommie het volgende:
Ik wil je niet beschadigen in de finale !![]()
Zo, in je nest gezeken ?quote:
dat bedoel ik !quote:
ach je bent vanmorgen tenminste nog ff van bil gegaan zag ik :quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dan zou het een zware bank zijn.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach je bent vanmorgen tenminste nog ff van bil gegaan zag ik :
[[url=
![]()
geen idee, werd gepost op de utreg mailinglist ...;)quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat neuzenvaantje dat voor deze foto nodig was, die is toch wel geját hè?
Ja.. tuurlijk... en dat moeten wij gelovenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef cuall het volgende:
Ta tara Ta..............ik ga NU stemmen![]()
kan iemand haar ff het stemhokkie inhelpen ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef cuall het volgende:
Graag !!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan iemand haar ff het stemhokkie inhelpen ?
Of ze is in slaap gevallenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:59 schreef Tamrah het volgende:
Volgens mij is ze er een hele roman van aan het maken.. ben benieuwd![]()
Cualllllllllllllllllll wakker worden !!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Cualllllllllllllllllll wakker worden !!!![]()
![]()
niet als tamrah stemt. Ze had nog een stempel op de finaleplekken kunnen drukken door iemand net onder streep zoals bijvoorbeeld kribbet naar boven te kunnen helpen. In plaats daarvan gooit ze een stem weg door op teamlead te stemmen die er toch al inzit...quote:
Neem je tijd, en denk goed na. Gooi geen stemmen weg, dat is zonde en heb het vandaag al twee keer zien gebeuren door cuall en tamrah.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:50 schreef Day het volgende:
Ik ga nu stemmen!!!
Geef me effe de tijd, dit wordt HEEL moeilijk voor me!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem je tijd, en denk goed na. Gooi geen stemmen weg, dat is zonde en heb het vandaag al twee keer zien gebeuren door cuall en tamrah.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef Day het volgende:
Ik werd eruit geknald door Fok! Midden in mijn hartstochtelijke betoog
Sorry, maar ik het duurt dus nog iets langer.
edit: Cuall is erg lief!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb mijn stemmen helemaal niet vergooit, maar heel zuiver en doordacht gegeven
![]()
Ha ha kan jij niet tegen je verlies![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, door mij min te geven is er niets gebeurt. Je had mensen in of uit de top 12 kunnen brengen. Je bent een b-verpleger zonder inlevingsvermogen! Empathisch ben je waarschijnlijk gewoon helemaal doof!
Getroffen door je lieve woorden lig ik te janken op de bankquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:53 schreef versabommie het volgende:
Today is a good day to die
Kribbet, Niemand op het forum is in staat me echt te laten huilen van het lachen, niemand is in staat om overdrijven zo erg van me te winnen. Je kickte m’n ass en ik wil je in de finale graag een wederdienst bewijzen.
Dus:
Demins: +2
Kribbet: +2
Day: -2
Aan regels heb je in dit spel geen moer, punten heb je nodig en ik mag nog een keertje stemmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef demins het volgende:
Alleen een aanpassing van de regels kan me nog redden!![]()
Ik zit te duimen voor je hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef demins het volgende:
Alleen een aanpassing van de regels kan me nog redden!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Ik wil jullie er wel attent op maken dat er mensen op dit topic wonen onderhand omdat het zo vermakelijk is. 2 redenen die ten grondslag liggen hieraan zijn Kribbet en Demins, ze geven de sErvival geur en kleur en zullen de finale mede weten te maken tot een leuke happening voor zowel toehoorders als medestrijders.
Ik doe dan ook een beroep op iedereen die nog moet stemmen om deze twee jolige jokers in de finale te houden. Dat zal een hoop lachen schelen!
Nee Bommie hoort er ook bij met hem kan je lachen en discuserenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:31 schreef cuall het volgende:
[..]
* demins en kribbet horen erbij
maar wie moeten er dan uit Bommie?
![]()
Wat mij betreft niemand, het lijkt mij leuk als er een flink aantal personen met een gelijk puntenaantal op de twaalfde plaats eindigen, dan kunnen we al even lekker oefenen met een brede bank in de beslissingsronde.quote:
Ik kan jullie twee ook geen moment alleen laten, he!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee Bommie hoort er ook bij met hem kan je lachen en discuseren![]()
Kijken wie de minste lol en discussie heeft en die dan wieberen![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee Bommie hoort er ook bij met hem kan je lachen en discuseren![]()
Kijken wie de minste lol en discussie heeft en die dan wieberen![]()
Het janken is nu een tranendal gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Ik wil jullie er wel attent op maken dat er mensen op dit topic wonen onderhand omdat het zo vermakelijk is. 2 redenen die ten grondslag liggen hieraan zijn Kribbet en Demins, ze geven de sErvival geur en kleur en zullen de finale mede weten te maken tot een leuke happening voor zowel toehoorders als medestrijders.
Ik doe dan ook een beroep op iedereen die nog moet stemmen om deze twee jolige jokers in de finale te houden. Dat zal een hoop lachen schelen!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat mij betreft niemand, het lijkt mij leuk als er een flink aantal personen met een gelijk puntenaantal op de twaalfde plaats eindigen, dan kunnen we al even lekker oefenen met een brede bank in de beslissingsronde.![]()
Wat de liefde voor een hondenras al niet kan doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:36 schreef style het volgende:
APK ++ voor mij de winnaar van servival
Kribbet ++ zie ik graag in de finale
Demins -- tactisch, om Kribbet wat om hoog te krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan jullie twee ook geen moment alleen laten, he!![]()
Leestekens! Duidelijker kan ik het niet zeggen!![]()
Niet alleen je liefde voor de ACD hoor, zo simpel kom je er niet vanafquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat de liefde voor een hondenras al niet kan doen![]()
![]()
Met deze stand en met mijn tactische stemmen in mijn achterhoofd zou ik het net gaan halen![]()
KRIBBET gaat zich de rest van de dag aan zijn speech werken
De kans op een grote bank is redelijk aanwezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat mij betreft niemand, het lijkt mij leuk als er een flink aantal personen met een gelijk puntenaantal op de twaalfde plaats eindigen, dan kunnen we al even lekker oefenen met een brede bank in de beslissingsronde.![]()
Zijn we samen Chantalquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De kans op een grote bank is redelijk aanwezig![]()
Het zal spannend worden vanavondVoor de zekerheid zal ik niet zo laat gaan stemmen want 23:59 is geen 0:00 uur
![]()
Voor het spel in het spel wil mijn exit ook nog wel aan Chantal haar naam vastpinnen, alles of niets![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef style het volgende:
[..]
Niet alleen je liefde voor de ACD hoor, zo simpel kom je er niet vanaf
Het gaat om het totaalplaatje.
Wat lief van je, tranen van blijdschapquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Geeft niet, pop, ik kan veel van je hebben!![]()
quote:
En nou zou ik nog graag een punt zetten. Achter de zin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief van je, tranen van blijdschap![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Chantal is sterk genoeg voor ons beide
![]()
Nooit gedacht dat ik mijn naam nog is die van haar zou koppelen![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:55 schreef cuall het volgende:
[..]
ja zo'n spel doet rare dingen met een mens
![]()
Style, ik wil niet lullig, doen want ik vind je relaxed, maar de stem op apk is dus wederom een weggegooide stem. APK stond veilig en je had bijvoorbeeld twee man omhoog of omlaag kunnen laten gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:36 schreef style het volgende:
APK ++ voor mij de winnaar van servival
Kribbet ++ zie ik graag in de finale
Demins -- tactisch, om Kribbet wat om hoog te krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:25 schreef Maurisico het volgende:
Ik stond vanmorgen op... spanning in mijn lijf. Verbaasde me hierover..en toen wist ik het. Vandaag de laatste stemronde....ga ik het halen, of wordt ik nipt uitgeschakeld voor de finale..![]()
Naar wie gaan mijn stemmen deze laatst keer in de voorronde:
Allereerst de plusjes:
De plusjes gaan naar twee dames die zich meerdere malen lovend over mijn gedrag en posts hebben uitgelaten. Ik heb dit in eerdere stemrondes nooit laten meewegen. Maar een bedankje is toch wel op zijn plaats voor zoveel positieve kritieken dus pluspunten voor Isabeau en Supermom!
Doe maar even een vetgedrukte mededeling. Voor een keer mag je mijn familiewapen lenen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:17 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat de komende stemmers even goed naar dit voorbeeld kijken![]()
met bovenstaand de toestemming van APKquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar even een vetgedrukte mededeling. Voor een keer mag je mijn familiewapen lenen.![]()
Je bent kansloos, anders had je van mij ook nog punten gekregen. Echt waar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vind ik nou heel lief van je! Thanksssssss
![]()
(voor een newbie ben ik niet slecht geeindigd)
Prachtig, een belediging en een compliment in 1 zin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
Je bent kansloos, anders had je van mij ook nog punten gekregen. Echt waar.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[Teamlead -- Voor mij de Veldhuis en Kemper van deze servial: iedereen vond het geweldig, en ik snapte maar niet waarom die irritante talentloze jatters ineens bovenin de hitlijsten te vinden waren.
Taktisch een onbenullige stem, deze laatste, maar het voelt goed en dat is ook wat waard.![]()
Kan je wel tellen Gertquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[Gert: 55
APK: 53
Isabeau: 49
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
M-en-A: 43
Jappie:43
Milagro: 41
-----------------------------------
Dat en de reden dat hij niet kan tellen gaat hem opbreken in het eindspelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor zo verdrietig hiervan, dat zelfs Gert nog een stem wegpleurt om redenen waar die later in de finale wel zijn gram om had kunnen halen.
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
met bovenstaand de toestemming van APK![]()
ATTENTIE ONDERDANIGE KRUIPSELS DER SERVIVALGAME DIE NOG MOETEN STEMMEN!!
![]()
via dit middel wil ik eenieder er nog aan herinneren dat er NOG NIETS gewonnen kan worden. Het heeft dus absoluut geen nut om op een favoriet te stemmen omdat je wil dat hij wint. Style deed hier een goed voorbeeld aan uitgaan door plus te stemmen op APK die nagenoeg veilig staat. Dit was een typisch geval van een weggegooide stem en dit is een duidelijk stukje bewijs waarom het fout ging bij Menno in het echte BB. Stem dus mensen in of uit de finale maar niet op mensen die er niet meer uit kunnen of niet meer in kunnen. Dit is zonde van de stem, terwijl jullie NU de unieke kans hebben om de finale te beinvloeden!
EINDE BERICHT!
![]()
Ik zal vanavond tijdens het kaas-fondue is gaan nadenken, heb nog een paar uur te gaanquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je wel tellen Gert![]()
Wil je zo graag Milagro meenemen naar de finale als 13de user![]()
We nemen je het niet kwalijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
ik had het lijntje niet aangepast.
![]()
Verslik je niet in de kaasfondue hè.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We nemen je het niet kwalijkHopelijk dat de volgende stemmer "wel" een beetje oplet en je fout kan herstellen
![]()
Ik zal heel voorzichtig eten en het vorkje ook niet te diep in mijn strot duwen![]()
krijg nu al trek
Jullie zijn dus aan elkaar gewaagdquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef KRIBBET het volgende:
Gert: 55
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Versabommie: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Maurisico: 39![]()
Demins: 39![]()
Jappie:37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jij kon gisteren ook HEEL goed tellen en lijntjes zetten![]()
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Echt waaaaar
![]()
Ik kan als excuus alleen aandragen dat ik erg veel haast had om mijn stemmen uit te brengen om daarna naar boven te gaan![]()
Bij deze Gert: sorry en als ik er straks niet meer ben........![]()
Ik ga normaal fondueen, moet vlees hebben MOET VLEES ! eigenlijk heb ik heel die fondue niet nodig, je kan het bij mij bebloed en al naar binnenschuivenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal vanavond tijdens het kaas-fondue is gaan nadenken, heb nog een paar uur te gaan![]()
jOH TIS MAAR EEN SPELLETJE!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor zo verdrietig hiervan, dat zelfs Gert nog een stem wegpleurt om redenen waar die later in de finale wel zijn gram om had kunnen halen.
![]()
WAT ZEI JE? VROTTE MAFKEES, STA STIJF VAN DE ZENUWEN!quote:
Het had me ook zwaar tegen gevallen als je het wel had laten lopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik kon het even niet later Kribbet
![]()
![]()
Kalm nou maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT ZEI JE? VROTTE MAFKEES, STA STIJF VAN DE ZENUWEN!
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!
Normaal ben ik ook een echte carnivoor maar met de gedachte van steengrillen wat we morgen gaan doen en de Prime eye (300 gram) van eergisteren, kan ik wel een dagje zonderquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga normaal fondueen, moet vlees hebben MOET VLEES ! eigenlijk heb ik heel die fondue niet nodig, je kan het bij mij bebloed en al naar binnenschuiven
maarja alles om de competitiestress te vergeten!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT ZEI JE? VROTTE MAFKEES, STA STIJF VAN DE ZENUWEN!
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!
Kan je als notaris ook zien wie van de finalisten alleen maar een beetje lurkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik kon het even niet later Kribbet
![]()
![]()
voordeel van notaris zijn dan moet je de stemmen HEEL goed nalopen![]()
Maar een spelletjequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je als notaris ook zien wie van de finalisten alleen maar een beetje lurkenIk mag nog stemmen vandaag
![]()
ja dat weet ik ook wel maar ik hoop bij versabommie een ontspannen, zelfs lakse houding te bewerkstelligen zodat hij alle scherpte kwijt is zodra ik die bijl in zijn rug gaan plantenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een spelletje![]()
Je bent je plek echt onwaardig met dit soort teksten
![]()
Het is allang geen "spelletje" meer![]()
Misschien kan een modje iets regelen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
nee ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen zien
ik zou het ook wel willen weten
![]()
Iedereen zit volgens mij te wachten ...........het gaat vanavond vast storm lopen hier, ik lach me dan een puist als Fok weer eens down gaat![]()
Zolang jij je fiets van je kranten wijk, niet in de bosjes bij een bushalte gooid.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien kan een modje iets regelen?![]()
Zou erg jammer zijn als een finalist er pas later achterkomt dat hij/zij aan het spel mee heeft gedaan![]()
Ik verwacht na 23:59 vanavond wel 12 mensen die elkaar gek maken, laten janken, dwingen tot een "vrijwillige" exit of anders zich laten opnemen in een gesloten afdeling van een ziekenhuis met witte muren en een groot hek er omheen (zwaait naar zijn broertje, die zit in een huis voor broers die niet helemaal goed zijn, met dank aan Youp)
Omdat soort zenuwslopende dingen voor te zijn ga ik al vroeg in de avond mijn laatste punten uitbrengen want de teamlijer en zijn notaris zijn nogal streng![]()
+ + hadden jouw kant op kunnen gaan maar je redt het op eigen krachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel maar ik hoop bij versabommie een ontspannen, zelfs lakse houding te bewerkstelligen zodat hij alle scherpte kwijt is zodra ik die bijl in zijn rug gaan planten
Mijn fiets heb ik nodig voor mijn krantenwijk (de krant die niemand schijnt te lezen), moet toch mijn playboy en pakkie shag kunnen kopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zolang jij je fiets van je kranten wijk, niet in de bosjes bij een bushalte gooid.
Vind ik alles best![]()
Ik denk dat de huidige finalisten het echt wel weten hoor, maar gewoon nog eventjes wachten met stemmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien kan een modje iets regelen?![]()
Zou erg jammer zijn als een finalist er pas later achterkomt dat hij/zij aan het spel mee heeft gedaan![]()
quote:Omdat soort zenuwslopende dingen voor te zijn ga ik al vroeg in de avond mijn laatste punten uitbrengen want de teamlijer en zijn notaris zijn nogal streng![]()
Woeiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn fiets heb ik nodig voor mijn krantenwijk (de krant die niemand schijnt te lezen), moet toch mijn playboy en pakkie shag kunnen kopen![]()
Ze zullen het wel weten zo langzamerhand maar ik verwacht vuurwerk van zequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat de huidige finalisten het echt wel weten hoor, maar gewoon nog eventjes wachten met stemmen![]()
[..]
Alle stemmen na 00.00 uur tellen niet meer mee
![]()
Het stemt mij blij en tevreden als ik zie dat de oldbies nu al bagger schijten, voor een newbie als moi. Misschien is het de wrok die nu bovenkomt bij de gedachte aan al die newbies die jullie hebben geslacht...ze zouden wel eens voor Versabommie, de ultieme newbie-strijder op kunnen komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel maar ik hoop bij versabommie een ontspannen, zelfs lakse houding te bewerkstelligen zodat hij alle scherpte kwijt is zodra ik die bijl in zijn rug gaan planten
Je wil het niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En het mooiste is, ik heb mij allianties met oldbies al gesloten![]()
Beide zijn we newbies, oke, jij iets meer dan ik maar qua berichten ontlopen we elkaar bijna nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het stemt mij blij en tevreden als ik zie dat de oldbies nu al bagger schijten, voor een newbie als moi. Misschien is het de wrok die nu bovenkomt bij de gedachte aan al die newbies die jullie hebben geslacht...ze zouden wel eens voor Versabommie, de ultieme newbie-strijder op kunnen komen.
Prachtig, prachtig..Gert schijt 7 kleuren stront, Kribbet kruipt bij Gert op schoot en ik zie het allemaal met tranen in mijn ogen van het lachen aan!![]()
En het mooiste is, ik heb mij allianties met oldbies al gesloten![]()
jamaar dat komt omdat ik qua posten eens eenmaal los gewoon een compleet uit de hand gelopen rasdebiel ben hahahah Ik kan niet stoppen met posten ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beide zijn we newbies, oke, jij iets meer dan ik maar qua berichten ontlopen we elkaar bijna niet![]()
3202 tegen 3215 van jou hand![]()
Gert en ik kunnen beide niet zo goed meer tellen maar jij moet echt op die tellen gaan passenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet kruipt bij Gert op schoot en ik zie het allemaal met tranen in mijn ogen van het lachen aan!![]()
vuile hypocriet, vanmiddag hebben we nog handjeklap gedaan en al besloten wie de servival zou winnen en nu ontken je alles!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh jah
grrrrrrr een beetje bondjes sluiten
![]()
dat zal je dan nog zuur door je strot omhoog gaan komen
![]()
Bert Visscher(hey lullo met die vuurtoren)quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je wil het niet wetenMaar ook vele andere cabaretiers staan met hun dvd'tjes in mijn kast
![]()
PSST: op de eerste rij bij Bert Visser is niet goed en bij Arie en Sylvester al helemaal niet
riep ze trillend in haar roze kaplaarsjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
Hee, ik hoéf 'm helemaal niet meer in slaap te sussen, die utrechtenaar. [afbeelding]
Waardenberg en de jong, als we het toch hebben over vooraan zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bert Visscher(hey lullo met die vuurtoren)![]()
Arie en Sylvester ook top
Harrie jekkers![]()
Met of zonder soep jurkquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
riep ze trillend in haar roze kaplaarsjes![]()
Dat hebben we gemerkt en ben een beetje bang dat het na vanvond een beetje stil gaat wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar dat komt omdat ik qua posten eens eenmaal los gewoon een compleet uit de hand gelopen rasdebiel ben hahahah Ik kan niet stoppen met posten ...![]()
Met Jekkers heb ik niet zoveelquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bert Visscher(hey lullo met die vuurtoren)![]()
Arie en Sylvester ook top
Harrie jekkers![]()
Lamas zijn leuk ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met Jekkers heb ik niet zoveelAls hij op tv komt, kijk ik wel maar zou niet naar hem toe gaan.
Bij de Lama'slig ik ook geregeld in een deuk![]()
Het begon goed!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het stemt mij blij en tevreden als ik zie dat de oldbies nu al bagger schijten, voor een newbie als moi. Misschien is het de wrok die nu bovenkomt bij de gedachte aan al die newbies die jullie hebben geslacht...ze zouden wel eens voor Versabommie, de ultieme newbie-strijder op kunnen komen.
Ik zal er rekening mee houde, gekke meid!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gert en ik kunnen beide niet zo goed meer tellen maar jij moet echt op die tellen gaan passen![]()
Ik heb ze allemaal op de laptop bekeken omdat ik er pas achter kwam toe ze bijna met de laatste aflevering bezig warenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lamas zijn leuk ja.
Ze hebben best vaak ook de presentator in de zeik genomen![]()
En die opdracht dat ze een letter niet mochten zeggen.
Heb er 1 flink horen schelden![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waardenberg en de jong, als we het toch hebben over vooraan zitten![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
vuile hypocriet, vanmiddag hebben we nog handjeklap gedaan en al besloten wie de servival zou winnen en nu ontken je alles!![]()
En het mooiste is, ik heb mij allianties met oldbies al geslotenquote:
eker alleen niet goed voor je lach spierenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op de laptop bekeken omdat ik er pas achter kwam toe ze bijna met de laatste aflevering bezig waren![]()
Leuke manier om een rustige avond door te brengen![]()
Is goed lieverd, pas maar op voor mijn hakjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houde, gekke meid!
is goed, en niet janken als je de lul bent, dat het die tijd van de maand is!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is goed lieverd, pas maar op voor mijn hakjes![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
En bruine balletjes erop.
Gehaktbalbruin![]()
Laat mij nu lekker blond zijn joh, ik wilde gewoon graag op APK stemmen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Style, ik wil niet lullig, doen want ik vind je relaxed, maar de stem op apk is dus wederom een weggegooide stem. APK stond veilig en je had bijvoorbeeld twee man omhoog of omlaag kunnen laten gaan.
Je stemde op APK omdat hij volgens jou moet winnen, maar er valt nog niets te winnen. Dit is de finale nog niet.
Ik hoop dat de komende stemmers even goed naar dit voorbeeld kijken![]()
Geef haar nu ook ff rustquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:01 schreef Jappie het volgende:
@ cuall: "kun jij een tussenstand maken van wie er al gestemd hebben en wie er nog moeten stemmen vandaag ?
Zie opeens weer een filmpje voor me over hakken en de balzak van een rare knakker, heb door het kijken alleen al, veel pijn gehadquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
is goed, en niet janken als je de lul bent, dat het die tijd van de maand is!![]()
laat der hubbie dat maar lekker voor haar doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef haar nu ook ff rust![]()
Ze moet zich voorberijden
Style laat je niet stangen door Bommeltje, die is OP van de zenuwen en haalt nu alles uit de kast omdat hij bang is dat hij de finale niet gaat halenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:01 schreef style het volgende:
[..]
Laat mij nu lekker blond zijn joh, ik wilde gewoon graag op APK stemmen.![]()
De volgende mensen hebben hun stem vandaag al uitgebrachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:01 schreef Jappie het volgende:
@ cuall: "kun jij een tussenstand maken van wie er al gestemd hebben en wie er nog moeten stemmen vandaag ?
Zo snel laat ik mezelf niet stangen hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Style laat je niet stangen door Bommeltje, die is OP van de zenuwen en haalt nu alles uit de kast omdat hij bang is dat hij de finale niet gaat halen![]()
Ga lekker zo door Bommie![]()
ik vind je een schat van een meid, maar je hebt indirect bij demins en kribbet een anale penetratie gedaan met een kango ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:01 schreef style het volgende:
[..]
Laat mij nu lekker blond zijn joh, ik wilde gewoon graag op APK stemmen.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
laat der hubbie dat maar lekker voor haar doen![]()
Jij bent ook lief hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind je een schat van een meid
zullen we als ik dat hele zootje ongeregeld in de finale geslacht heb, eens ff lekker wat leuks gaan doen? denk aardbeien, slagroom een bubbelbad en mijn riante villa aan het gardameer in italie ( ok dat laatste is bluf maar het is best knus in mijn 2 bij 3 schuurtje in de achtertuin!)quote:
Mooi...ik heb nu 5 dagen opgespaard dus als het goed is kan ik nu -10 en-10 en +10 uitdelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:05 schreef cuall het volgende:
Iedereen die nog op de lijst staan hebben nog het recht om hun stem uit te brengen voor 00.00 uur
![]()
![]()
Helaas, zulk soort dingen doe ik alleen met mijn manquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we als ik dat hele zootje ongeregeld in de finale geslacht heb, eens ff lekker wat leuks gaan doen? denk aardbeien, slagroom een bubbelbad en mijn riante villa aan het gardameer in italie ( ok dat laatste is bluf maar het is best knus in mijn 2 bij 3 schuurtje in de achtertuin!)
Iedereen heeft het maar over de inwendige mens, maar niemand heeft hem ooit gezien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga eens even voor de inwendige mens zorgen![]()
denk dat mijn vrouw het idd ook niet zou pikkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:16 schreef style het volgende:
[..]
Helaas, zulk soort dingen doe ik alleen met mijn man
Ik begin het idee te krijgen, jappie, dat jij zo bang bent als een klein muisje voor de finalequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...ik heb nu 5 dagen opgespaard dus als het goed is kan ik nu -10 en-10 en +10 uitdelen![]()
Dat zou er dus als volgt uit kunnen zien![]()
Versabommie: 35
[
Maak je geen zorgen, mijn stemmen komen zeker nog deze avond... Zijn de kanshebbers al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:05 schreef cuall het volgende:
Iedereen die nog op de lijst staan hebben het recht om hun stem uit te brengen voor 00.00 uur
Way beyond!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, mijn stemmen komen zeker nog deze avond... Zijn de kanshebbers al zenuwachtig?
Ik wel! Ik heb ooit de beelden gezien van een cameraatje die mijn inwendige mens bekeek..quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:17 schreef demins het volgende:
Iedereen heeft het maar over de inwendige mens, maar niemand heeft hem ooit gezien!![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, mijn stemmen komen zeker nog deze avond... Zijn de kanshebbers al zenuwachtig?
Geloof je dat zelf bommie...waar komt jouw plotseling opgedane zelfvertrouwen vandaan....heb je soms flink in de buidel getast en iemand ingehuurd die voor jou wat leuke en gevatte teksten gaat schrijven...of heb je gewoon een enorm bord voor je kop ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen, jappie, dat jij zo bang bent als een klein muisje voor de finale![]()
Beelden. Van een cameraatje. Dat op zijn beurt je inwendige mens bekeek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wel! Ik heb ooit de beelden gezien van een cameraatje die mijn inwendige mens bekeek..![]()
Verschiet nu niet al je kruit, ouwe, er is nog een finale te gaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf bommie...waar komt jouw plotseling opgedane zelfvertrouwen vandaan....heb je soms flink in de buidel getast en iemand ingehuurd die voor jou wat leuke en gevatte teksten gaat schrijven...of heb je gewoon een enorm bord voor je kop ?![]()
Laat ik eerst maar eens zien dat ik die finale haal...het kan nog steeds alle kanten op zo lijkt het...maar dan he...maar dan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verschiet nu niet al je kruit, ouwe, er is nog een finale te gaan![]()
ik leef er al een week naartoe om je in de finale te mogen verwelkomen, op mijn eigen speciale welkomstmanierquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens zien dat ik die finale haal...het kan nog steeds alle kanten op zo lijkt het...maar dan he...maar dan.![]()
Minder slap doe meer tegensputterenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens zien dat ik die finale haal...het kan nog steeds alle kanten op zo lijkt het...maar dan he...maar dan.![]()
Noem jij Jappie nu een slappe vaatdoek?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Minder slap doe meer tegensputteren![]()
Wat een waardeloze kutreden man!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jappie -- taktisch (herken je te weinig in de slowchat (mocht er een drogreden vereist zijn))
Ja, er staat toch ook: drogredenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutreden man!
Dat hij niet de hele dag tussen de SC-zombies rondhangt zou een pré moeten zijn.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem jij Jappie nu een slappe vaatdoek?![]()
Wat is er dan tactisch aan? Je staat op 13 punten.quote:
Ik wil Day graag bij de beste 12quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er dan tactisch aan? Je staat op 13 punten.
Het werkt...het werkt zekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Geinig, mijn jongste dochter(12) zit in de huiskamer ook op Fok!. Onafhankelijk van mij! Ze blijkt al een tijd te lurken bij de Idols-topics!
Leuk, he?
Gewoon maar wat gebabbel, om me een menselijk trekje te geven![]()
Je probeerd zo toch geen stemmen te ontlokken hequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Geinig, mijn jongste dochter(12) zit in de huiskamer ook op Fok!. Onafhankelijk van mij! Ze blijkt al een tijd te lurken bij de Idols-topics!
Leuk, he?
psycho!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Leuk, he?
Geeft niets Peter6000 ...je stemt exact op de manier zoals je tot nu toe in alle topics post....[barrymodus] vooral doorgaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil Day graag bij de beste 12![]()
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.
verander de regels anders even !quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.
Kan niet, ik zit nu even niet op mijn gameboy!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Versabommie, gooi er effe een DDOS tegenaan, ik ga stemmen.
Zeuren doe ik nooit mop...dat weet je tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee heb al gestemt.
En ook al een x op jou dus je kan niet zeuren![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...ik heb nu 5 dagen opgespaard dus als het goed is kan ik nu -10 en-10 en +10 uitdelen![]()
Dat zou er dus als volgt uit kunnen zien![]()
Cuall: 35
Mij kun je vertrouwen hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Vuile ondankbare hond dat je er bent, ik heb de hele middag de klaagzangen van die Bommel aan moeten horen, dat ik mijn stemmen loop weg te gooien, terwijl ik dit heb gedaan om jou in de finalisten groep te krijgen
![]()
.......en mij dan naar beneden willen halen, terwijl ik je reddende engel was![]()
je kunt je vrienden zelfs niet meer vertrouwen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeuren doe ik nooit mop...dat weet je toch![]()
Tis alleen dat je nu dus zeg maar tja..uh...hoe breng ik dat zo subtiel mogelijk...nu ja zeg maar volstrekt nutteloos bent geworden
![]()
Dus het mag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Vuile ondankbare hond dat je er bent, ik heb de hele middag de klaagzangen van die Bommel aan moeten horen, dat ik mijn stemmen loop weg te gooien, terwijl ik dit heb gedaan om jou in de finalisten groep te krijgen
![]()
.......en mij dan naar beneden willen halen, terwijl ik je reddende engel was![]()
je kunt je vrienden zelfs niet meer vertrouwen.
En sluit daarna de stembussen ook maar meteen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Versabommie, gooi er effe een DDOS tegenaan, ik ga stemmen.
echt ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet aardig, kan later als je in de finale zit nog op je stemmen![]()
Het was maar een grapje lieverdquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus jou staat heel wat te wachten, mij nutteloos noemen![]()
En nu wel slijmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje lieverd![]()
![]()
Kun je mij vergeven ?![]()
![]()
Jij hangt ook echt alléén nog maar hier rond hè?quote:
Hahaha hij knijpt 'm.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje lieverd![]()
![]()
Kun je mij vergeven ?![]()
![]()
Geeft niets honnepon....scoor ik in de tussentijd wel ff een ander chickiequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
En nu wel slijmen![]()
Daar moet ik ff tot het einde van t spel over slapen om je te sparen, tot die tijd![]()
![]()
Goed idee, Gert!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En sluit daarna de stembussen ook maar meteen.
Dat mag jij toch gewoon doen?![]()
Lekker de usertjes zieken die tot 10 voor 12 wachten omdat ze hopen God te kunnen spelen met een beslissende stem.![]()
Dat noem ik nou een mopquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niets honnepon....scoor ik in de tussentijd wel ff een ander chickie![]()
![]()
flikker op, vanmorgen de halve dag in de sc ook rondgehangen, sterker de eerste ochtendcaps waren van mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hangt ook echt alléén nog maar hier rond hè?
Een winnaar absoluut onwaardig.![]()
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef Maurisico het volgende:
zo nog maar even wat campagne er tegenaan!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Goed idee, Gert!![]()
ATTENTIE ATTENTIE! HIER SPREEKT UW GELIEFDE DICTATOR.
![]()
Binnen nu en niet al te lange tijd volgt een belangrijke mededeling.
EINDE MEDEDELING.
![]()
Nee hoor... Jij mag eerst...quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
Gut o gut wat hebben ze ineens een haast.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
Gut o gut wat hebben ze ineens een haast.![]()
De dag duurt tot 23:59:59... Waag het niet om het stemmen eerder te sluiten...quote:
Ik ook...quote:
Dan begint Paul!quote:
Mark!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:00 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER VOLGT DE BELANGRIJKE MEDEDELING!
![]()
Ik ga effe eten.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Ga jij maar eerst dan Isaquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wie wilde er gaan stemmen![]()
Ik in ieder geval nog.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Paul als in...dat kleine dikke schreeuwende mannetje met die bril ?![]()
Niet door een slotje posten hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ga ik wel eerst. Moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |