Ik begin het idee te krijgen, jappie, dat jij zo bang bent als een klein muisje voor de finalequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...ik heb nu 5 dagen opgespaard dus als het goed is kan ik nu -10 en-10 en +10 uitdelen![]()
Dat zou er dus als volgt uit kunnen zien![]()
Versabommie: 35
[
Maak je geen zorgen, mijn stemmen komen zeker nog deze avond... Zijn de kanshebbers al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:05 schreef cuall het volgende:
Iedereen die nog op de lijst staan hebben het recht om hun stem uit te brengen voor 00.00 uur
Way beyond!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, mijn stemmen komen zeker nog deze avond... Zijn de kanshebbers al zenuwachtig?
Ik wel! Ik heb ooit de beelden gezien van een cameraatje die mijn inwendige mens bekeek..quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:17 schreef demins het volgende:
Iedereen heeft het maar over de inwendige mens, maar niemand heeft hem ooit gezien!![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, mijn stemmen komen zeker nog deze avond... Zijn de kanshebbers al zenuwachtig?
Geloof je dat zelf bommie...waar komt jouw plotseling opgedane zelfvertrouwen vandaan....heb je soms flink in de buidel getast en iemand ingehuurd die voor jou wat leuke en gevatte teksten gaat schrijven...of heb je gewoon een enorm bord voor je kop ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen, jappie, dat jij zo bang bent als een klein muisje voor de finale![]()
Beelden. Van een cameraatje. Dat op zijn beurt je inwendige mens bekeek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wel! Ik heb ooit de beelden gezien van een cameraatje die mijn inwendige mens bekeek..![]()
Verschiet nu niet al je kruit, ouwe, er is nog een finale te gaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf bommie...waar komt jouw plotseling opgedane zelfvertrouwen vandaan....heb je soms flink in de buidel getast en iemand ingehuurd die voor jou wat leuke en gevatte teksten gaat schrijven...of heb je gewoon een enorm bord voor je kop ?![]()
Laat ik eerst maar eens zien dat ik die finale haal...het kan nog steeds alle kanten op zo lijkt het...maar dan he...maar dan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verschiet nu niet al je kruit, ouwe, er is nog een finale te gaan![]()
ik leef er al een week naartoe om je in de finale te mogen verwelkomen, op mijn eigen speciale welkomstmanierquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens zien dat ik die finale haal...het kan nog steeds alle kanten op zo lijkt het...maar dan he...maar dan.![]()
Minder slap doe meer tegensputterenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens zien dat ik die finale haal...het kan nog steeds alle kanten op zo lijkt het...maar dan he...maar dan.![]()
Noem jij Jappie nu een slappe vaatdoek?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Minder slap doe meer tegensputteren![]()
Wat een waardeloze kutreden man!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jappie -- taktisch (herken je te weinig in de slowchat (mocht er een drogreden vereist zijn))
Ja, er staat toch ook: drogredenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutreden man!
Dat hij niet de hele dag tussen de SC-zombies rondhangt zou een pré moeten zijn.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem jij Jappie nu een slappe vaatdoek?![]()
Wat is er dan tactisch aan? Je staat op 13 punten.quote:
Ik wil Day graag bij de beste 12quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er dan tactisch aan? Je staat op 13 punten.
Het werkt...het werkt zekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Geinig, mijn jongste dochter(12) zit in de huiskamer ook op Fok!. Onafhankelijk van mij! Ze blijkt al een tijd te lurken bij de Idols-topics!
Leuk, he?
Gewoon maar wat gebabbel, om me een menselijk trekje te geven![]()
Je probeerd zo toch geen stemmen te ontlokken hequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Geinig, mijn jongste dochter(12) zit in de huiskamer ook op Fok!. Onafhankelijk van mij! Ze blijkt al een tijd te lurken bij de Idols-topics!
Leuk, he?
psycho!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Leuk, he?
Geeft niets Peter6000 ...je stemt exact op de manier zoals je tot nu toe in alle topics post....[barrymodus] vooral doorgaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil Day graag bij de beste 12![]()
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |