yep ben hem aan het stoppen en starten...quote:
idd wat vet, die 2 van ronaldinho zijn ook erg strakquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef Fillipe het volgende:
Die goal van v/NistelrooyStrak hoor.
pplivequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb een aantal progjes waarmee je alle betaalzenders ter wereld kan zien al zijn sommige op slechte kwaliteit. Je Chinees moet ook wel goed zijn of je kan het vertaal manual gebruiken.![]()
http://www.voetbalinbeeld.nl/index.htmlquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
pplive
vandaag ook maar eens gedowned
lekker basketbal gekeken en een beetje wwf
wel lachen hoe die chinezen/japanners commentaar geven op het engelse voetbal![]()
die 2e en 3e moet je me maar eens via msn sturen ofzo want die krijg ik niet gedownloadquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.voetbalinbeeld.nl/index.html
PPlive
PPstream
QQLive
Sopcast
pplive is geen denderende kwaliteit maar wel makkelijk.
aaaaahhhhhhh heerlijk zo off-topic![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef UnleashMitch het volgende:
http://themes.belchfire.n(...)10-10-date-DESC.html
Bootscreens![]()
vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
GeweldigHoe krijg je dat precies werkend? Heb weleens gehoord dat je dat beter niet kan doen..!?
Ik lees in de readme (dit zijn de belangrijke punten):quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
GeweldigHoe krijg je dat precies werkend? Heb weleens gehoord dat je dat beter niet kan doen..!?
ah dat wou ik dus maar niet doen aangezien ik al die lettertjes iets te ingewikkeld vindquote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik lees in de readme (dit zijn de belangrijke punten):
1. Move or copy your ntosboot.exe from to C:\windows\system32)
2. Change the OS name, for example:
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Windows XP" /fastdetect /KERNEL=ntosboot.exe
becomes
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Windows XP Bootlogo" /fastdetect /KERNEL=ntosboot.exe
Je houdt dus altijd de mogelijkheid om zonder de ntosboot.exe te booten. Als dit in je boot.ini staat dan krijg je nml de vraag welke Windows boot je op wilt starten als je je PC aanzetLoopt dus je nieuwe bootscreen vast dan start je op met de oude
Vergeet je dit per ongeluk dan is er niets aan de hand. Prop je Win XP cd erin, start installatie en kies dan repair (niet de automated repair!) en type in de console "bootcfg /rbuild" et voila t werkt weer
No sweat, nu even rebooten
Simpele copy-pastequote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
ah dat wou ik dus maar niet doen aangezien ik al die lettertjes iets te ingewikkeld vind![]()
nou JEDI begint er ook niet aan. dat kan ik nooit verklaren aan de netwerkbeheerder op de zaak als ik die zaak om zeep help.quote:Op zondag 20 november 2005 00:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Simpele copy-pasteMaar goed, met de eerste poging werkte het hier niet en zoals ik beschreef kon ik dat eenvoudig weer terug draaien. Nu eens onderzoeken waar de fout zat. De Overclocked versie voor m'n Games OS en de Genius versie voor m'n Office OS :p
Zie em 1x per maand of zoquote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
en zo moet het: http://users.pandora.be/ccreturn2/windowsxp/bootscreen.html
succes, mij teveel voor een bootscreen die ik toch maar een paar seconde per dag zie
De eerste 2 zijn de kerstman ja!!quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Zie em 1x per maand of zo
ennuh coole sinterklaassmileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zucht had dat bedacht voor je het poste... nu zit half bof te klooien of met een half topic vol onzinnigheidquote:Op zondag 20 november 2005 00:37 schreef UnleashMitch het volgende:
BootXP gaf een prachtige error. Ik vind het wel weer genoeg. Zoveel tijd voor een bootscreen, kan t nooit waard zijn
Ik ga nu eens kijken wat format c: doet, doen we allemaal even meequote:Op zondag 20 november 2005 00:38 schreef Sickert het volgende:
zucht had dat bedacht voor je het poste... nu zit half bof te klooien of met een half topic vol onzinnigheid![]()
dat is coolquote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga nu eens kijken wat format c: doet, doen we allemaal even mee![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is cool
maar voor je format C: doet eerst al je backups kapotstampen en weggooien en niet te vergeten je windows xp cd'tje in de fik te steken![]()
dan format C: en party!!![]()
Jou heb ik even nodig, spreek je wel aan als ik je op xfire ziet.quote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef Fillipe het volgende:
Zo lastig is dat inderdaad niet volgens mij, anyway ik wens jullie nog veel (schiet)plezier! Ik ga even lekker wat biertjes drinken, veel te lang achter dat beeldscherm gezeten vandaag.
Later
oh jeejquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jou heb ik even nodig, spreek je wel aan als ik je op xfire ziet.
nope..denk dat wij ook onder die ' storing' vallen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Wij hebben 114Volgens mij werkt de server gewoon, alleen gisteravond klapte de server er weer uit
Ik heb iig even de server geherstart. Zie zojuist ook dat de verlenging van de server in is gegaan op het moment dat het vorige contract nog doorliep. Dat betekent dat we dus vier dagen dubbel hebben betaald
Met BF2CC zou het moeten werken maar we krijgen t Deamon progje niet werkende, ik ga er zo even naar kijkenquote:
Welke server danquote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef escape_nl het volgende:
Net met Deathtrail gegamed, op Karkand
Mijn record weer bijgesteld op Karkand met 171, heerlijk dat whoren met een apc vol met members
dat zal wel denk ik we spelen niet allemaal op de Bof! serverquote:Op zondag 20 november 2005 14:11 schreef Drumpie het volgende:
speel je daarop als BoF! het niet doet?
corrupte systeembestanden.. en t duurt zolang omdat ik zaterdagavond een personeelsfeest had.. maar wees gerust.. vanavond of anders morgen ben ik weer van de partijquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Duurt zo'n herinstall zo lang bij jou?
Anyway wat is er mis met je systeempje? Kon die de je scores niet meer verwerken?
Okéquote:Op zondag 20 november 2005 15:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
vanavond of anders morgen ben ik weer van de partij!
Ik heb deze: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23S10"e:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil en nieuwe headset kopen,, maar wat is de beste voor mij volgens onderstaande eisen
( NIET TE DUUR )
-Bass
-Micro die goed bij je mond kan komen
-die lekker zit
-mooi geluidje
deze is wel mooi
http://www.gistron.nl/img/i.php?type=t&file=1130763511.jpg
en hij moet van boven zitten en niet op midden van het achterhoofd
En wie kom je op de site tegenquote:Op zondag 20 november 2005 16:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23S10&
Ik weet niet wat je budget is maar deze is niet duur voor wat je krijgt en is erg fijn. Het is een headset met surround effect en vibratie (gebruik ik niet)
quote:Actuele Productreviews
Sickert schrijft op 05.11.2005
dit is echt een prima product! ik heb het gister aangeschaft en meteen aangesloten meteen een filmpje opgestart en het is net alsof je een 5.1 set achter je hebt staan! ook met games (Battlefield 2,F.E.A.R) komt dit product tot zijn recht en wat ook leuk is en niet vermeld staat is dat je er 2 programma's bij krijgt. namelijk: Intervideo WinDvd en Intervideo Winrip enigste nadeel is wel dat als je het geluid over je speakers wilt laten komen dat je dan bij audio instellingen dat even terug moet zetten (maar dit zal bij alle usb headsets met aparte externe geluidskaart wel zo zijn??)
Was deze review nuttig? » ja » nee
Ik moest er wel om lachen, zag het ook jaquote:
Dat is de Logitech? heb ik ook hier liggen maar ben er niet tevreden over.quote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef Drumpie het volgende:
heeft iemand deze dan want http://www.gistron.nl/img/i.php?type=t&file=1130763511.jpg , die lijkt me persoonlijk ook wel goed, maar die microfoon die staat wat verder van je mond af denk ik vang ie het geluid dan wel goed of?
Gruwelijk, can't waitquote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef escape_nl het volgende:
Deze Zwitser heeft de uitbreiding al, mooie pics inside
http://forums.totalbf2.com/forumdisplay.php?f=203
ben hem aan het binnensleuren. Staat sinds gisteren in a.b.games.quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef escape_nl het volgende:
Deze Zwitser heeft de uitbreiding al, mooie pics inside
http://forums.totalbf2.com/forumdisplay.php?f=203
geloof dat tie donderdag 24 november uitkomtquote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef -Raffie- het volgende:
wanner komt hij ook alweer uit in nederland ?
Hij ligt al wel in de winkels blijkbaar. Maar in principe kan t idd pas op 24 november. Niet in de schappen maar wel in de winkels. Op TotalBF2 stond iemand die had het spel al gehaald in Zwitserland.quote:Op zondag 20 november 2005 17:07 schreef sebnl het volgende:
geloof dat tie donderdag 24 november uitkomt![]()
En probeer Nederlands te blijven typen..je bent niet op msn..quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Drumpie het volgende:
en wanneer komt SF uit dan waar kand ie worde gedownload
Goed idee ik moet toch me veteran explosive badge nog halenquote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Misschien moet ik mij beroep als tank-hoer weer eens oppakken om zo weer eens wat kills te maken.
beetje om mij lachen stelletje noeps! ik probeer alleen onze gamende vrienden aan goes spul te krijgen ja!quote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, zag het ook ja
Zag ut, mja gaat toch on-line niet goed werken...quote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef Suikermais het volgende:
is Special Forces ook aan 't binnen halen...
en dan de single player moeten spelenquote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef Suikermais het volgende:
is Special Forces ook aan 't binnen halen...
Deze heb ik, ben er tevreden over. Uitstekend geluid...quote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil en nieuwe headset kope,, maar wat is egt en goeie deze dingen hieronder moeten erop zitten
( NIET TE DUUR )
-Bass
-Micro die goed bij je mond kan komen
-die lekker zit
-mooi geluidje
deze is wel mooi
http://www.gistron.nl/img/i.php?type=t&file=1130763511.jpg
en hij moet van boven zitten niet van midden van achterhoofd
leuk setje!quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
blaat
Me buren zijn er ook niet al te blij meequote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
leuk setje!daar hoef ik niet aan te beginnen anders staan mn ouders constant onderaan de trap te schreeuwen dat het zachter moet
![]()
over die vid kaart.. tja je hebt voor 150 wel leuke kaartjes
ik zou ff wachten als ik jou was en wat meer geld bij elkaar sprokkelen
en dan deze nemen http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JAGX48&![]()
die heb ik ook en ik vind m super![]()
Je kan hem gewoon installeren met een klote sereialal waarbij je alleen de singleplayer kunt spelen. Online zal niet werken want daar heb je een officiele nieuwe sereialal voor nodig. Oftewel we moeten hem gewoon kopenquote:Op zondag 20 november 2005 19:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kun je nou Special Forces gewoon installeren of zit je dan weer met de sereialal etc dat je problemen krijgt?
100 mbit server is vandaag de lucht in om hem te proberen...quote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon installeren met een klote sereialal waarbij je alleen de singleplayer kunt spelen. Online zal niet werken want daar heb je een officiele nieuwe sereialal voor nodig. Oftewel we moeten hem gewoon kopen![]()
quote:
Het is nu makkelijker geworden om tanks te c4-en, aangezien je nu niet meer over een mannetje heen kan rijdenquote:Op zondag 20 november 2005 17:39 schreef domolanglekker het volgende:
Goed idee ik moet toch me veteran explosive badge nog halen
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Sickert het volgende:
uh huh dat kan ja een collega van mij doet dat ook met 1 of ander schakel kastje
als je met de micro praat hoor je dan wel goed omdat die wat verder van je mond staat, en ziet er en beetje bass inquote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Deze heb ik, ben er tevreden over. Uitstekend geluid...
Maar vergeleken met me nieuwe speakertjes is het prut![]()
![]()
Logitech Z-5500 Digital, een THX-gecertificeerd, 500 watt surround sound 5.1-luidsprekersysteem dat alles biedt wat u maar wilt hebben… en paar dingen waarvan u niet eens wist dat u ze nodig had. En wanneer u uw pc, dvd- of muziekspeler of videogameconsole eenmaal aangesloten heeft, zult u nooit meer naar iets anders willen luisteren.
[afbeelding]
EN
Creative X-Fi Extreme Music
De Sound Blaster X-Fi XtremeMusic geluidskaart maakt gebruik van het volle vermogen van de "X-Fi Xtreme Fidelity" audio processor van Creative. Dankzij de "X-Fi Xtreme Fidelity 24-bit Crystalizer" worden muziek en film naar "Xtreme Fidelity" geconverteerd, wat zorgt voor een weergavekwaliteit die de originele CD of DVD overstijgt. De MediaSource 3 software van Creative kan de gebruiker al zijn muziek permanent naar "Xtreme Fidelity" converteren. Bovendien beschikt MediaSource 3 over "X-Fi CMSS-3D", "Smart Cross-Fade" en "Smart Volume Management" waarmee muziek nog voller weergegeven wordt.
Anyway, ik heb nu een ATI Radeon 9600 SE videokaart, en wil graag een nieuwe. Althans ik merkte bij NFSMW dat niet alles soepel loopt op medium.
Iemand een tip voor een kaart niet duurder dan ong 150 euro? Welke hebben jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |