yep ben hem aan het stoppen en starten...quote:
idd wat vet, die 2 van ronaldinho zijn ook erg strakquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef Fillipe het volgende:
Die goal van v/NistelrooyStrak hoor.
pplivequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb een aantal progjes waarmee je alle betaalzenders ter wereld kan zien al zijn sommige op slechte kwaliteit. Je Chinees moet ook wel goed zijn of je kan het vertaal manual gebruiken.![]()
http://www.voetbalinbeeld.nl/index.htmlquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
pplive
vandaag ook maar eens gedowned
lekker basketbal gekeken en een beetje wwf
wel lachen hoe die chinezen/japanners commentaar geven op het engelse voetbal![]()
die 2e en 3e moet je me maar eens via msn sturen ofzo want die krijg ik niet gedownloadquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.voetbalinbeeld.nl/index.html
PPlive
PPstream
QQLive
Sopcast
pplive is geen denderende kwaliteit maar wel makkelijk.
aaaaahhhhhhh heerlijk zo off-topic![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef UnleashMitch het volgende:
http://themes.belchfire.n(...)10-10-date-DESC.html
Bootscreens![]()
vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
GeweldigHoe krijg je dat precies werkend? Heb weleens gehoord dat je dat beter niet kan doen..!?
Ik lees in de readme (dit zijn de belangrijke punten):quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
GeweldigHoe krijg je dat precies werkend? Heb weleens gehoord dat je dat beter niet kan doen..!?
ah dat wou ik dus maar niet doen aangezien ik al die lettertjes iets te ingewikkeld vindquote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik lees in de readme (dit zijn de belangrijke punten):
1. Move or copy your ntosboot.exe from to C:\windows\system32)
2. Change the OS name, for example:
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Windows XP" /fastdetect /KERNEL=ntosboot.exe
becomes
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Windows XP Bootlogo" /fastdetect /KERNEL=ntosboot.exe
Je houdt dus altijd de mogelijkheid om zonder de ntosboot.exe te booten. Als dit in je boot.ini staat dan krijg je nml de vraag welke Windows boot je op wilt starten als je je PC aanzetLoopt dus je nieuwe bootscreen vast dan start je op met de oude
Vergeet je dit per ongeluk dan is er niets aan de hand. Prop je Win XP cd erin, start installatie en kies dan repair (niet de automated repair!) en type in de console "bootcfg /rbuild" et voila t werkt weer
No sweat, nu even rebooten
Simpele copy-pastequote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
ah dat wou ik dus maar niet doen aangezien ik al die lettertjes iets te ingewikkeld vind![]()
nou JEDI begint er ook niet aan. dat kan ik nooit verklaren aan de netwerkbeheerder op de zaak als ik die zaak om zeep help.quote:Op zondag 20 november 2005 00:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Simpele copy-pasteMaar goed, met de eerste poging werkte het hier niet en zoals ik beschreef kon ik dat eenvoudig weer terug draaien. Nu eens onderzoeken waar de fout zat. De Overclocked versie voor m'n Games OS en de Genius versie voor m'n Office OS :p
Zie em 1x per maand of zoquote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
en zo moet het: http://users.pandora.be/ccreturn2/windowsxp/bootscreen.html
succes, mij teveel voor een bootscreen die ik toch maar een paar seconde per dag zie
De eerste 2 zijn de kerstman ja!!quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Zie em 1x per maand of zo
ennuh coole sinterklaassmileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zucht had dat bedacht voor je het poste... nu zit half bof te klooien of met een half topic vol onzinnigheidquote:Op zondag 20 november 2005 00:37 schreef UnleashMitch het volgende:
BootXP gaf een prachtige error. Ik vind het wel weer genoeg. Zoveel tijd voor een bootscreen, kan t nooit waard zijn
Ik ga nu eens kijken wat format c: doet, doen we allemaal even meequote:Op zondag 20 november 2005 00:38 schreef Sickert het volgende:
zucht had dat bedacht voor je het poste... nu zit half bof te klooien of met een half topic vol onzinnigheid![]()
dat is coolquote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga nu eens kijken wat format c: doet, doen we allemaal even mee![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is cool
maar voor je format C: doet eerst al je backups kapotstampen en weggooien en niet te vergeten je windows xp cd'tje in de fik te steken![]()
dan format C: en party!!![]()
Jou heb ik even nodig, spreek je wel aan als ik je op xfire ziet.quote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef Fillipe het volgende:
Zo lastig is dat inderdaad niet volgens mij, anyway ik wens jullie nog veel (schiet)plezier! Ik ga even lekker wat biertjes drinken, veel te lang achter dat beeldscherm gezeten vandaag.
Later
oh jeejquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jou heb ik even nodig, spreek je wel aan als ik je op xfire ziet.
nope..denk dat wij ook onder die ' storing' vallen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Wij hebben 114Volgens mij werkt de server gewoon, alleen gisteravond klapte de server er weer uit
Ik heb iig even de server geherstart. Zie zojuist ook dat de verlenging van de server in is gegaan op het moment dat het vorige contract nog doorliep. Dat betekent dat we dus vier dagen dubbel hebben betaald
Met BF2CC zou het moeten werken maar we krijgen t Deamon progje niet werkende, ik ga er zo even naar kijkenquote:
Welke server danquote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef escape_nl het volgende:
Net met Deathtrail gegamed, op Karkand
Mijn record weer bijgesteld op Karkand met 171, heerlijk dat whoren met een apc vol met members
dat zal wel denk ik we spelen niet allemaal op de Bof! serverquote:Op zondag 20 november 2005 14:11 schreef Drumpie het volgende:
speel je daarop als BoF! het niet doet?
corrupte systeembestanden.. en t duurt zolang omdat ik zaterdagavond een personeelsfeest had.. maar wees gerust.. vanavond of anders morgen ben ik weer van de partijquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Duurt zo'n herinstall zo lang bij jou?
Anyway wat is er mis met je systeempje? Kon die de je scores niet meer verwerken?
Okéquote:Op zondag 20 november 2005 15:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
vanavond of anders morgen ben ik weer van de partij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |