Nét niet. Wel als J.J. de Bom.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie hem ook nog als Eric Engerd ?
[afbeelding]
Acda en De Munnik hebben zangles van hem gehad op de kleinkunstacademie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk programma!!! kijk er graag naar...
Vind het altijd wel grappig als Joost probeert te zingen... gheghe...
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:16 schreef mitt het volgende:
Joost Prinsen maakt de quiz natuurlijk wel. Ik zag de Belgische versie maar die was weer een stuk minder zonder zo'n leuke presentator.
mijn vriendin mocht wel meedoen (ze lag er in een halve finale uit helaas) maar die is 35!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef thaleia het volgende:
Als ik bij de selectie 1 vraag meer goed had gehad had ik meegedaan.
Nu komen er alleen maar vrouwen van boven de 60, want die hebben dertig jaar langer het journaal gezien.
U bent gewaarschuwd.
Ja, maar dat is vaak eigen schuld... laatst ook eentje die met 2 goede antwoorden past en dat dan de andere 2 er beide 1 goed hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van Mes op Tafel, juist vanwege het blufelement. Degene die het meeste weet moet gewoon winnen, klaar. Ik vind het altijd weer zeer onrechtvaardig als dat niet gebeurt.
Nee joh... samen met de stem van Joost en Martin geeft het juist iets unieks aan het programmaquote:
Ik zou me geen saaier spelletje kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
Degene die het meeste weet moet gewoon winnen, klaar.
Dat wordt idd meer zo'n wizkid kwiz zoals je in de VS had in de jaren 50/60.. was ook nog ns doorgsetoken kaartquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik zou me geen saaier spelletje kunnen voorstellen.
Van mij mag het allemaal wel een beetje ongedwongen en niet al te perfect (plastic). En waarschijnlijk is het allemaal terdege voorbereid, zo terdege dat ze zich deze (bewuste) schoonheidsfoutjes met gemak kunnen permitteren.quote:
Uniek is het zeker!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee joh... samen met de stem van Joost en Martin geeft het juist iets unieks aan het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |