Welke naam moet staan opquote:Well she held a bass guitar
and she was playing in a band
And she stood just like
Now I am her biggest fan.
Bill Wymanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Berkery het volgende:
Stukje tekst uit een nummer van the Smithereens:
[..]
Welke naam moet staan op?
Hints op aanvraag
ik heb wel een raar mannetje in allemaal obscure platenbakken zien kijken..quote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef timbob het volgende:
ik heb wel een raar mannetje in allemaal obscure platenbakken zien kijken..
wat zeg ik, 1? wel honderden!
misschien
hoe ziet ie eruit?
Anouk is goed.quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vast Anouk. Geen idee wat betreft de titel
quote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef bukgeit het volgende:
One Word
Daar moest ik ook meteen aan denken, maar die heeft niet zo'n rondje, toch?quote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Franz Ferdinand van Franz Ferdinand?
quote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef belsen het volgende:
Darts of pleasure?
Geen Take me out of Matinee in elk geval: die heb ik hier...
Bukgeit +1 nogquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:26 schreef bukgeit het volgende:
De soundtrack van Michael Winterbottom's '9 Songs', met inderdaad BRMC 'in de hoofdrol'
Na intensief speurwerk heeft NASA toch mogelijke tekenen van leven kunnen ontdekken in muziektrivia. Zouden wij dan toch niet alleen zijn in dit immense universum?quote:Op zondag 20 november 2005 16:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Travoltas
Nee, dit zijn mannetjes.quote:Op zondag 20 november 2005 16:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Texas?
Hebben we een nieuwe manier van antwoorden? Je noemt een rijtje bands en hoopt dat er dan de goede tussen zit??quote:
Mee oneens, met die redenering zijn Nirvana en Foo Fighters ook gelijk...quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, goede manier hoor. Libertines / Babyshambles is vrijwel gelijk. En ik combineer zo 3 posts in het kader van ruimtebesparing.
Geen idee...quote:Voor wie moeten we Spaanse techno zingen?
maximaquote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, goede manier hoor. Libertines / Babyshambles is vrijwel gelijk. En ik combineer zo 3 posts in het kader van ruimtebesparing.
Voor wie moeten we Spaanse techno zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |