Hebben we een nieuwe manier van antwoorden? Je noemt een rijtje bands en hoopt dat er dan de goede tussen zit??quote:
Mee oneens, met die redenering zijn Nirvana en Foo Fighters ook gelijk...quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, goede manier hoor. Libertines / Babyshambles is vrijwel gelijk. En ik combineer zo 3 posts in het kader van ruimtebesparing.
Geen idee...quote:Voor wie moeten we Spaanse techno zingen?
maximaquote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, goede manier hoor. Libertines / Babyshambles is vrijwel gelijk. En ik combineer zo 3 posts in het kader van ruimtebesparing.
Voor wie moeten we Spaanse techno zingen?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Maximo Park?
DaisyDuke +1quote:I'll do graffiti, if you sing to my in French
What are we doing here, if romance isn't dead
Wie?quote:is terug. Het is ruim drie jaar stil geweest rond Daniel Johns & co, maar nu zijn ze dus nieuwe nummers aan het maken. De groep wil in mei gaan opnemen. Eind 2006 zou de nieuwe plaat klaar moeten zijn.
Precies, want daardoor wist ik ineens weer wie Daniel Johns was.quote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Met Natalie Imbruglia. Dat doet ie dan wel weer goed...
Over welke band gaat dit?quote:were able to make alternative rock into stadium rock; naturally, they became the most critically despised band of their era. Accused by many critics of being nothing more than rip-off artists, pilfering from Pearl Jam, Soundgarden, and Alice in Chains, the band nevertheless became major stars in 1993.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |