quote:Man doodgeschoten in Amsterdam
Uitgegeven: 18 november 2005 20:00
AMSTERDAM - In Amsterdam is vrijdag aan het begin van de avond een man doodgeschoten. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend.
Een politiewoordvoerder kon alleen zeggen dat de man op de straat is aangetroffen en aan zijn verwondingen is overleden.
Nu.nl
Ik vind 1 per dag wel genoeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Omaha het volgende:
later meer.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef robh het volgende:
[..]
Ik vind 1 per dag wel genoeg eigenlijk.
Ja, ik lees het ook net...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:24 schreef Dagonet het volgende:
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=12868
Man doodgeschoten in Dirk Bonstraat
In de Dirk Bonstraat in Slotermeer is vrijdagavond een man doodgeschoten. Het is nog onbekend wie het slachtoffer is, maar de toedracht doet denken aan weer een liquidatie.
Volgens eerste berichten zij vijf schoten op de man afgevuurd. Hij is ter plekke aan zijn verwondingen bezweken.
Later meer.
[..]
met vijf schoten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze toch goed, elke schietpartij leidt ook tot het overlijden van het slachtoffer. Echte proffesionals.
Je kan je als hitman ook beter laten omscholen tot loodgieter wanneer je op 10 meter afstand met 5 schoten iemand NIET dood hebtquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doen ze toch goed, elke schietpartij leidt ook tot het overlijden van het slachtoffer. Echte proffesionals.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
met vijf schoten?
een echt prof heeft aan één genoeg toch
![]()
Praktijktraining gehad?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 schot is nog te overleven, zelfs als hij recht in het voorhoofd is (hangt er wel vanaf waarmee je schiet uiteraard). In films zie je mensen altijd meteen dood neervallen nadat ze geraakt zijn, de realiteit is toch wel wat anders.
Of je wordt agentquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan je als hitman ook beter laten omscholen tot loodgieter wanneer je op 10 meter afstand met 5 schoten iemand NIET dood hebt
Ik zou ze de kost niet willen geven die dat voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan je als hitman ook beter laten omscholen tot loodgieter wanneer je op 10 meter afstand met 5 schoten iemand NIET dood hebt
dit was een stagairquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:32 schreef ondeugend het volgende:
5 schoten lijkt me nogal amateuristisch..... voorheen deden ze het met 2 kogels.
Dit brengt het gemiddelde wel weer omhoog.
Ach, een mens moet een hobby hebbenquote:
Óf hij heeft meer verstand van verzekeringen.quote:
Lol ik moest ook meteen aan Dennis P. denkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Kjew het volgende:
...
zou me trouwens niks verbazen als het Erik de Vlieger, John van den Heuvel op Dennis Panday betreft... gezien de uitzending van Bureau Misdaad van gisteravond... Natuurlijk wens ik niemand dood.
Zekerheid boven alles. Persoonlijk zou ik gaan voor een snelvurend automatisch wapen om iemand gewoon compleet te doorzeven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:32 schreef ondeugend het volgende:
5 schoten lijkt me nogal amateuristisch..... voorheen deden ze het met 2 kogels.
Dit brengt het gemiddelde wel weer omhoog.
levensverzekeringenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Óf hij heeft meer verstand van verzekeringen.
So true.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, een mens moet een hobby hebben.
Ach dat doen sommige subculturen al jaren in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:37 schreef Thisbe het volgende:
Zo, da's bukken geblazen in Amsterdam!
quote:
whehehequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is alweer net zo'n gezellig topic als met die mijnheer Jees van Claaf.![]()
een liquidatie in een darkroom: een facial door 4 kerelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ach dat doen sommige subculturen al jaren in Amsterdam.
Regelrechte trendsetter die Jees.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mag ik deze nomineren als post van de dag?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef robh het volgende:
[..]
Joh.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Da's toch als je je gulp niet open krijgt ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Behalve als je een "sproeier"hebt.
De tekst is inmiddels gewijzigd:quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef robh het volgende:
[..]
*piss my pants...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.. ik nomineer deze ;quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mag ik deze nomineren als post van de dag?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Da's toch als je je gulp niet open krijgt ?
dat ligt een beetje aan je reputatiequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:44 schreef Drifter__ het volgende:
Shitt ey, kom daar wekelijks een paar keer in die straat
Voortaan kogelvrijvest dragen ofzo?
en als een auto langzaam voorbij komt rijden en de raampjes gaan open, dan zou ik voor de zekerheid ff bukkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan je reputatie
there is no bulletquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef DrDentz het volgende:
gewoon kogels ontwijken matrix style
Als je je er nou even goed in verdiept dan weet je precies wie nou een hekel heeft aan wie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik me dus al die tijd al af vraag is:
Wie laat al die moorden plegen?
Wat is de positie van de vermoorde mensen?
Waarom plegen die andere gangs geen wraak?
Wie heeft nu de leiding in de Nederlandse maffia?
Je hoort alleen maar die en die is vermoord door 2 mannen op moters/fiets
De geliquideerde is die en die...
Wrom roept niet ff welke gang bezig is met al die moorden?
Is het de chinese slange triade?
quote:Weer man doodgeschoten in Amsterdam
Uitgegeven: 18 november 2005 20:00
Laatst gewijzigd: 18 november 2005 20:51
AMSTERDAM - In het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer is vrijdag rond 19.30 uur een man doodgeschoten. Het gaat om een man van middelbare leeftijd, aldus een woordvoerder van de politie. Het is nog niet duidelijk of er opnieuw sprake is van een liquidatie.
De man werd op de straat aangetroffen en is aan zijn verwondingen overleden. Hij lag in de Hermanus Coenradistraat, aldus de politiewoordvoerder, dichtbij metrostation De Vlugtlaan in Amsterdam-West.
Ter plaatse zal het onderzoek naar de dodelijke schietpartij nog uren in beslag nemen, volgens de woordvoerder. Het is niet duidelijk of er geschoten is op de vindplaats van de man of dat hij deze plek nog op eigen kracht heeft weten te bereiken. AT5 meldt dat de man in de Dirk Bonstraat is neergeschoten.
http://www.nu.nl/news/628(...)en_in_Amsterdam.html
Of twee?quote:
Erik de Vliegerquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Kjew het volgende:
zou me trouwens niks verbazen als het Erik de Vlieger, John van den Heuvel op Dennis Panday betreft... gezien de uitzending van Bureau Misdaad van gisteravond... Natuurlijk wens ik niemand dood.
Was het maar eens die kutklaas...quote:
min of meer... Bureau Misdaadquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Erik de Vliegerheeft imo die duffe vd Heuvel de illusie gegeven dat hij middels 'verborgen camera's' etc zgn vertrouwelijke info aan de Vlieger had weten te ontfutselen.
Ik twijfel er geen moment aan dat de Vlieger wist dat alles op tape werd vastgelegd, en dat hij eea zelf in scene heeft gezet (tegen Dennis gezegd bel die mafkees en zeg dat je me gaat tapen) om zijn zegje te kunnen doen.
Loopt hier geen topic over trouwens?
www.elsevier.nlquote:Drugsgeld oorzaak Amsterdamse liquidatiegolf
De recente liquidaties in Amsterdam van ex-advocaat Evert Hingst en bouwondernemer Kees Houtman hebben vermoedelijk te maken met de 'herinvestering' van het drugsgeld van de in 1993 doodgeschoten crimineel Michael Vane.
Dat schrijft Elsevier deze week in een verhaal over de opkomst en ondergang van de eveneens vorige week geliquideerde topcrimineel John Mieremet.
De miljoenen van Vane werden belegd in vastgoed in Amsterdam-Noord. Hingst werd in april aangehouden op verdenking van witwassen. Naast Kees Houtman waren mogelijk ook Andy G. – baas van een koeriersbedrijfje - en Marco P. betrokken. Deze laatste, een beroepscrimineel, zou Heineken-ontvoerder en topcrimineel Willem Holleeder diverse keren gemaand hebben 'weg te blijven' uit Noord.
'Conflicten'
Recherchechef Willem Woelders van het regiokorps Amsterdam-Amstelland zegt in een reactie te weten van 'conflicten' in Noord. Drugshandelaar Marco P. staat bekend als witwasser in dit stadsdeel. De naam van Holleeder wordt genoemd als opdrachtgever voor de recente liquidaties, maar volgens Woelders kunnen de afrekeningen uit alle richtingen komen.
De 29-jarige Michael Vane was een collega-crimineel van het gevreesde duo John Mieremet en Sam Klepper. Vanes verkoolde lijk werd op 3 november 1993 gevonden in een uitgebrande auto in het recreatiegebied Spaarnwoude, tussen Amsterdam en Haarlem.
Vane had zijn drugswinst van tientallen miljoenen euro's 'weggezet' in Zwitserland.
Vorige week werd Amsterdam opgeschrikt door drie liquidaties. Ernst Hingst, oud-advocaat van John Mieremet, werd vorige week maandag doodgeschoten in de Amsterdamse Gerrit van der Veenstraat (lees Ex-advocaat geliquideerd in Amsterdam).
Twee dagen later werd John Mieremet vermoord in Thailand (lees Topcrimineel Mieremet geliquideerd in Thailand). Diezelfde dag werd Kees Houtman, een bekende van Mieremet, doodgeschoten voor zijn huis in Amsterdam Osdorp (lees Derde liquidatie Amsterdamse onderwereld).
Tjsa, mannen in lange gewaden die her en der paketjes rond laten slingeren zijn ook heel verdacht.quote:
Owwwwwquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef Omaha het volgende:
Update 21.13: Volgens getuigen zou het om een Marokkaanse man gaan.
Bron: Geenstijl
Je schema: http://tinypic.com/fkqmh4.jpgquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb pas nog een heel schema gezien waarin er nog maar een paar in leven zijn.
Ik heb hem niet voorradig maar als iemand hem even kan posten kunnen we mooi speculeren.
Zou het dan eindelijk? Samir A.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef Omaha het volgende:
Update 21.13: Volgens getuigen zou het om een Marokkaanse man gaan.
Bron: Geenstijl
Oh ja. Stomquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef freako het volgende:
[..]
Samir A. zit nog steeds in de bak..
Want? Liquidatie betekend niets anders dan datie vermoord is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef LangeFriatchBaasBiatch het volgende:
Beetje voorbarig om al over een liquidatie te spreken niet.. ?
Een moord kan een lquidatie zijn. Een moord op een willekeurig iemand is geen liquidatie. Als ik plan om "zomaar iemand" te vermoorden, is het een moord, geen liquidatie. Als ik plan om iemand te vermoorden die, bijvoorbeeld, mij wat geflikt heeft dat ik niet leuk vindt, dan kan het een liquidatie zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want? Liquidatie betekend niets anders dan datie vermoord is.
En iemand neerschieten met 5 kogels vind ik nogal erg in de buurt liggen van vermoorden
[..]
hij had een zwart balkje voor de ogenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef Foo_niks het volgende:
duurt veel te lang voor die identiteit wordt vrijgegeven
Geen kopstuk/bekendheid denk ik
Niet man... hij had gewoon zn ID niet bij zich... lik-op-stuk beleid...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij had een zwart balkje voor de ogen![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef Kjew het volgende:
[..]
Niet man... hij had gewoon zn ID niet bij zich... lik-op-stuk beleid...
Ja hallo, ik ben van Fok! en ik kom even het witte doek verwijderen want ik moet nu écht weten wie eronder ligtquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:02 schreef Phelsuma het volgende:
waar zijn die mensen die in de buurt wonen zijn gaan kijken en ons in het zuiden op de hoogte houden? Ik wil weten wie het deze keer is!
Kijk jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben van Fok! en ik kom even het witte doek verwijderen want ik moet nu écht weten wie eronder ligt.
En neem gelijk je infraroodcamera mee, misschien kunnen we iets met de contouren... of zou het lijk al afgekoeld zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:23 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt het![]()
Nu hup ,doe je jas aan !
Ha ha.... ik hoop wel dat je m zelf bedacht hebt? Want hij was al gemaakt op de FP...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:27 schreef Fillipe het volgende:
Misschien was die man wel familie van de mus
quote:Door Floodcolour - vrijdag 18 november 2005 @ 20:53 - (0 - Normaal)
Mischien is het famillie van de mus
Moet denk ik zijn "Weerman doodgeschoten in Amsterdam".quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ha ha.... ik hoop wel dat je m zelf bedacht hebt? Want hij was al gemaakt op de FP...
Op de FP:
Weer man doodgeschoten in Amsterdam
[..]
Deze wel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Moet denk ik zijn "Weerman doodgeschoten in Amsterdam".
Suggesties?
quote:Door Maisnon - vrijdag 18 november 2005 @ 20:38 - (0 - Normaal)
Ik las weerman...
Piet Paulusma, mijn held, wat doe je!?!
Geen liquidatiequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Meki het volgende:
Weerwraak
Eerwolfquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Meki het volgende:
Weerwraak
Als de bladeren vallen, vallen ook de criminelen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Wat me opvalt is dat het altijd in het najaar is.. vorig jaar ook al rond deze tijd dat er zoveel vermoord werden
Tja, net als de bladeren van de bomen he.... ook altijd in het najaar... wat is`t toch wat...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Wat me opvalt is dat het altijd in het najaar is.. vorig jaar ook al rond deze tijd dat er zoveel vermoord werden
Raken mensen in de herfst van hun levenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Zo dat is toevallig maar neen ik kijk daar nauwelijks. Wel grappig btwquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ha ha.... ik hoop wel dat je m zelf bedacht hebt? Want hij was al gemaakt op de FP...
Op de FP:
Weer man doodgeschoten in Amsterdam
[..]
Koud gemaakt in de herfst... Wat koud... `s winters is het koud!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Raken mensen in de herfst van hun leven![]()
ieder jaar in de herfstquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef Jonathon het volgende:
lopendquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ieder jaar in de herfst
dan zijn de gangsters op hun sterfst
enquote:Ja,we hebben toch gekeken omdat de Vlieger er ook in zat. Die Dennis P.zou idd van Marrokkaanse afkomst kunnen zijn.Wij begrepen alleen niet waarom hij een gesprek wilde met J.v/d Heuvel,vervolgens afspreekt met zijn vriend de Vlieger,en met verborgen camera,s en microfoons zijn goede vriend bedonderde.Later hoorde je dat v/d Heuvel telefonisch sprak met de Vlieger,en de Vlieger ontkende een aantal dingen.Hem werd duidelijk gemaakt dat het hele gesprek met Dennis P. opgenomen was,en dat er dus wel degelijk uitspraken door hem waren gedaan.Hij bleef ijzig kalm,en werd niet echt kwaad.
Als mijn vriend zoiets zou flikken,zou ik witheet zijn,en de telefoon erop gooien.Die Dennis P.is behoorlijk bang voor Itzhak M.,waar de Vlieger ook mee te maken heeft. Wij vonden het allemaal een beetje raar overkomen,en dachten dat Dennis P. en de Vlieger dit hele plannetje hebben opgezet samen.Misschien om een paar mensen om de tuin te leiden,maar we kunnen ernaast zitten.
quote:Scherp Sonja, ik dacht hetzelfde. Dennis Maxwel Panday Mahabier leek wel een interviewer. Erg onnatuurlijk gesprekje. Leek zeker doorgestoken kaart. De heer Yitzhak Meiri lijkt me geen frisse boy, maar wie geloofd die verhalen over het zwijgzaam betalen van miljoenen. Dit zaakje stinkt aan alle kanten.
Toen dutchbird aan het clubje werd toegevoegd kreeg ik het idee dat er weleens een pijpleiding naar zuid amerika kon worden aangelegd. Niet bewezen uiteraard. Een soort verhaal als air holland. Misschien werden sommigen iets te hebberig? Ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
quote:Ik heb het al eens eerder gezegd.Die jongens gebruiken de journalisten om naar buiten te brengen wat ze kwijt willen,en om de boel op scherp te zetten.In dit geval zou die Dennis P.(voor zover wij begrepen),zelf kontakt hebben opgenomen met v/d Heuvel.
Dat doe je volgens mij niet zomaar,en ik denk dan,wat zit er achter?
http://www.quotenet.nl/2005/11/17/150537.php#reactiesquote:rado 19 november 2005 16:31 uur
The assasinations in the 'Ámsterdam circle' are ordered by Mr. Jocic and executed by 'Arkan tigers';the reason is to cover up a complicated and valuable money-laundering scheme.That people that are (to be) killed are all potential witnesses.A key-figure in this money-laundering scheme is a Dutch businessman,currently living in London,and investing mr. Jocic money in real estate in St. Maarten and the UK.
All the Dutch government should do is tracking down the financial affairs of family of mr. Jocic.The Dutch businessman is also the handler of the assassins currently operational in the Netherlands.This terminal was used with remote access.
Ik had het ook niet over Arkan hoor PLAE@quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef PLAE@ het volgende:
Arkan is dood hoor Kjew![]()
Er zullen welliswaar nog zat van z'n tijgertjes rondlopen![]()
Niet geliquideerd dus....quote:106 Teletekst za 19 nov
Moord Amsterdam los van liquidaties
AMSTERDAM De moord van gisteravond in
Amsterdam heeft niets te maken met de
reeks liquidaties van de laatste tijd
in de Amsterdamse onderwereld.De dode
is een 27-jarige man van Surinaamse
afkomst,een bekende van de politie.
De man werd op straat in de wijk
Slotermeer diverse malen beschoten en
bezweek even later voor metrostation
De Vlughtlaan.De dader of daders zijn