abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:47:55 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32383497
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:46 schreef Dandelion het volgende:

[..]

dat ligt een beetje aan je reputatie
en als een auto langzaam voorbij komt rijden en de raampjes gaan open, dan zou ik voor de zekerheid ff bukken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32383507
gewoon kogels ontwijken matrix style
pi_32383524
Wat ik me dus al die tijd al af vraag is:

Wie laat al die moorden plegen?
Wat is de positie van de vermoorde mensen?
Waarom plegen die andere gangs geen wraak?
Wie heeft nu de leiding in de Nederlandse maffia?

Je hoort alleen maar die en die is vermoord door 2 mannen op moters/fiets
De geliquideerde is die en die...

Wrom roept niet ff welke gang bezig is met al die moorden?
Is het de chinese slange triade?
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:49:13 #54
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32383531
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef DrDentz het volgende:
gewoon kogels ontwijken matrix style
there is no bullet
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32383602
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik me dus al die tijd al af vraag is:

Wie laat al die moorden plegen?
Wat is de positie van de vermoorde mensen?
Waarom plegen die andere gangs geen wraak?
Wie heeft nu de leiding in de Nederlandse maffia?

Je hoort alleen maar die en die is vermoord door 2 mannen op moters/fiets
De geliquideerde is die en die...

Wrom roept niet ff welke gang bezig is met al die moorden?
Is het de chinese slange triade?
Als je je er nou even goed in verdiept dan weet je precies wie nou een hekel heeft aan wie.
Dat maakt het gokken alweer wat makkelijker.

Daarnaast de misdaadprogramma's even kijken en je bent helemaal op de hoogte van deze Hollandsch-Joegoslavische co-produktie.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:53:12 #56
62005 CobusNet
loggert met een t
pi_32383643
Zie je wel dat er een lijst is.
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:53:51 #57
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32383665
Domino D-day... Gelukkig kon ik: [insert bezigheid] een avondje dood in de regen liggen.

Die neemt het wel heel serieus.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_32383692
Man van middelbare leeftijd, zegt Netwerk met de Amsterdamse politie als bron.
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:54:41 #59
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_32383695
quote:
Weer man doodgeschoten in Amsterdam

Uitgegeven: 18 november 2005 20:00
Laatst gewijzigd: 18 november 2005 20:51
AMSTERDAM - In het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer is vrijdag rond 19.30 uur een man doodgeschoten. Het gaat om een man van middelbare leeftijd, aldus een woordvoerder van de politie. Het is nog niet duidelijk of er opnieuw sprake is van een liquidatie.

De man werd op de straat aangetroffen en is aan zijn verwondingen overleden. Hij lag in de Hermanus Coenradistraat, aldus de politiewoordvoerder, dichtbij metrostation De Vlugtlaan in Amsterdam-West.

Ter plaatse zal het onderzoek naar de dodelijke schietpartij nog uren in beslag nemen, volgens de woordvoerder. Het is niet duidelijk of er geschoten is op de vindplaats van de man of dat hij deze plek nog op eigen kracht heeft weten te bereiken. AT5 meldt dat de man in de Dirk Bonstraat is neergeschoten.
http://www.nu.nl/news/628(...)en_in_Amsterdam.html
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:55:01 #60
62005 CobusNet
loggert met een t
pi_32383707
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:53 schreef CobusNet het volgende:
Zie je wel dat er een lijst is.
Als deze is afgewerkt gaan ze verder met deze lijst.
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:55:14 #61
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32383714
Ik heb pas nog een heel schema gezien waarin er nog maar een paar in leven zijn.

Ik heb hem niet voorradig maar als iemand hem even kan posten kunnen we mooi speculeren.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:56:43 #62
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32383749
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef Dante_A het volgende:

[..]
Of twee?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32383862

pi_32383923
neej mén
krijg je al die lijpe pieten in een dikke gangwar
pi_32383979
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Kjew het volgende:

zou me trouwens niks verbazen als het Erik de Vlieger, John van den Heuvel op Dennis Panday betreft... gezien de uitzending van Bureau Misdaad van gisteravond... Natuurlijk wens ik niemand dood.
Erik de Vlieger heeft imo die duffe vd Heuvel de illusie gegeven dat hij middels 'verborgen camera's' etc zgn vertrouwelijke info aan de Vlieger had weten te ontfutselen.
Ik twijfel er geen moment aan dat de Vlieger wist dat alles op tape werd vastgelegd, en dat hij eea zelf in scene heeft gezet (tegen Dennis gezegd bel die mafkees en zeg dat je me gaat tapen) om zijn zegje te kunnen doen.

Loopt hier geen topic over trouwens?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:05:58 #66
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_32384017
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:00 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]

Was het maar eens die kutklaas...
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_32384142
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Erik de Vlieger heeft imo die duffe vd Heuvel de illusie gegeven dat hij middels 'verborgen camera's' etc zgn vertrouwelijke info aan de Vlieger had weten te ontfutselen.
Ik twijfel er geen moment aan dat de Vlieger wist dat alles op tape werd vastgelegd, en dat hij eea zelf in scene heeft gezet (tegen Dennis gezegd bel die mafkees en zeg dat je me gaat tapen) om zijn zegje te kunnen doen.

Loopt hier geen topic over trouwens?
min of meer... Bureau Misdaad

Zou idd kunnen wat je zegt... maar ik denk dat EdV die info uberhaupt niet in het openbaar kwijt wilde.. ook niet nu die het via deze weg sneaky zou kunnen doen... natuurlijk zat ie ermee in zn maag, maar de vraag is of hem dat vergeven zou worden... wat moet ie dan zeggen? "Ik kon er niks aan doen, het is de schuld van John van den Heuvel!"? Ik denk het niet.
pi_32384162
Het is niet bepaald Oud-Zuid of een villabuurtje. Vraag me toch af of dit een liquidatie in de lijn Hingst, Mieremet, Houtman en Van Kleef.

pi_32384270
Een stukje voorgeschiedenis dan maar ;
quote:
Drugsgeld oorzaak Amsterdamse liquidatiegolf
De recente liquidaties in Amsterdam van ex-advocaat Evert Hingst en bouwondernemer Kees Houtman hebben vermoedelijk te maken met de 'herinvestering' van het drugsgeld van de in 1993 doodgeschoten crimineel Michael Vane.

Dat schrijft Elsevier deze week in een verhaal over de opkomst en ondergang van de eveneens vorige week geliquideerde topcrimineel John Mieremet.

De miljoenen van Vane werden belegd in vastgoed in Amsterdam-Noord. Hingst werd in april aangehouden op verdenking van witwassen. Naast Kees Houtman waren mogelijk ook Andy G. – baas van een koeriersbedrijfje - en Marco P. betrokken. Deze laatste, een beroepscrimineel, zou Heineken-ontvoerder en topcrimineel Willem Holleeder diverse keren gemaand hebben 'weg te blijven' uit Noord.

'Conflicten'
Recherchechef Willem Woelders van het regiokorps Amsterdam-Amstelland zegt in een reactie te weten van 'conflicten' in Noord. Drugshandelaar Marco P. staat bekend als witwasser in dit stadsdeel. De naam van Holleeder wordt genoemd als opdrachtgever voor de recente liquidaties, maar volgens Woelders kunnen de afrekeningen uit alle richtingen komen.

De 29-jarige Michael Vane was een collega-crimineel van het gevreesde duo John Mieremet en Sam Klepper. Vanes verkoolde lijk werd op 3 november 1993 gevonden in een uitgebrande auto in het recreatiegebied Spaarnwoude, tussen Amsterdam en Haarlem.

Vane had zijn drugswinst van tientallen miljoenen euro's 'weggezet' in Zwitserland.

Vorige week werd Amsterdam opgeschrikt door drie liquidaties. Ernst Hingst, oud-advocaat van John Mieremet, werd vorige week maandag doodgeschoten in de Amsterdamse Gerrit van der Veenstraat (lees Ex-advocaat geliquideerd in Amsterdam).

Twee dagen later werd John Mieremet vermoord in Thailand (lees Topcrimineel Mieremet geliquideerd in Thailand). Diezelfde dag werd Kees Houtman, een bekende van Mieremet, doodgeschoten voor zijn huis in Amsterdam Osdorp (lees Derde liquidatie Amsterdamse onderwereld).
www.elsevier.nl
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2005 @ 21:19:53 #70
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_32384341
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:00 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]

Tjsa, mannen in lange gewaden die her en der paketjes rond laten slingeren zijn ook heel verdacht.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_32384456
Update 21.13: Volgens getuigen zou het om een Marokkaanse man gaan.
Bron: Geenstijl
pi_32384523
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef Omaha het volgende:
Owwwww
Discriminatie !
pi_32384542
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb pas nog een heel schema gezien waarin er nog maar een paar in leven zijn.

Ik heb hem niet voorradig maar als iemand hem even kan posten kunnen we mooi speculeren.
Je schema: http://tinypic.com/fkqmh4.jpg

Link gecopied uit een reactie van: FormerlyKnownAs - vrijdag 11 november 2005 @ 02:10
pi_32384579
- lama

[ Bericht 54% gewijzigd door Kjew op 18-11-2005 21:40:05 ]
pi_32384583
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef Omaha het volgende:
Zou het dan eindelijk? Samir A.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')