Ik had niet gemailed lulhannes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
Jouw solli viel inderdaad net buiten de boot.
Op F&F misschienquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik had niet gemailed lulhannes.. Anders was ik nu natuurlijk al lang en breed blauw.
Stofje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef Doodmetaal het volgende:
wie?
wat? wie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Stofje!
De overbekende Stofje!
De man uit Breda met de lekkerste worstenbroodjes.
Nee dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Stofje!
De overbekende Stofje!
De man uit Breda met de lekkerste worstenbroodjes.
Nee. Daarvoor moet je in feedback wezen Schwanz.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef Zwansen het volgende:
Oh is dit het wederkerende ex-crew huilie topic?
hoi chickiequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
Blauw. Mooi. Dank je wel. Ik beloof een toffe mod te zijn.
![]()
begin maar met het bannen van andere modsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
JIJ NIET KLOOTZAK SUKKEL JESUS :S:S:S
Deze houdt het net zo lang vol als een willekeurig persoon bij Silmarwen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben blij dat ze deze keer niet voor een nietszeggende teringnewbie of kloon gekozen hebben.
Ik denk dat ik een hit ga worden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben blij dat ze deze keer niet voor een nietszeggende teringnewbie of kloon gekozen hebben.
* Gloeidoos noteertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
![]()
Een donderslag bij heldere hemel. Of een zonnestraal tijdens een onweersbui. Eén van de twee in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Intxaurraga het volgende:
"Verrassend". Succes man.
Doe allebei maar. Terwijl het in Keulen donderde. Maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een donderslag bij heldere hemel. Of een zonnestraal tijdens een onweersbui. Eén van de twee in ieder geval.
Logs nakijkt.quote:
Ja lekker.quote:
quote:
dit was de eerste keer waarop ik een gok waagde.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Stofje het volgende:
Zo, een goedemorgen deze goede morgen. De zon lijkt te schijnen, m'n bureau is een rotzooi, m'n ogen slaperig. Even checken of ik nog steeds zwart ben. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjja, dat ben ik nog.![]()
en hier wilde Stofje helaas niet op ingaanquote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef the900 het volgende:
[..]
wacht maar.
ik durf er geld op te zetten dat jij het wordt![]()
Ok, kutnewbie dan. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Wel een oldbie die hier pas twee maanden post, heur.
Ach, bekijk het van de goeie kant. Wie weet kunnen we 'm wel verleiden tot het posten van zijn geslachtsdeel, zoals bij vele newbies gebeurt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Straks gaat ie nog allemaal kutnewbiegrapjes maken.
jahaa jij wordt slijmjurk van ut jaar nou goed?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef Allure_ het volgende:
Omg, en ik zei nog dat Stofje mod moest worden.
Topique -> Wie wordt de nieuwe mod?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef Allure_ het volgende:
Stofje!
Stofje: Ik pak je in je ster, allure!
Whuhu.
Wat jank je nou?quote:Op zondag 20 november 2005 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jahaa jij wordt slijmjurk van ut jaar nou goed?
en nu maar hopen dat je minder slots krijgt
dude
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef sararaats het volgende:
hé bah
(ik heb het niet voor stofjes)
bedankt !!! het was me een genoegen een note te krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een ultra-grappige reactie, sara! Hoe kom je erop
.
Nee, dit was dus een regelrechte belediging. Note voor sara.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |