abonnement Unibet Coolblue
pi_32378783
Mannenblad Maxim wil vrouwen helpen van hun oppevlakkige partnerkeuzes af te komen door een lijst van "grote" kleine mannen te presenteren.

Ik quote van blabbermouth;
quote:
The Associated Press is reporting that AC/DC guitarist Angus Young has topped Maxim's list of the "25 greatest short dudes of all time," standing tall at 5 feet 2 inches.

NBA guard Spud Webb, at 5 feet 7 inches, is No. 2, followed by Napoleon Bonaparte (5 feet 4 inches), Naim Suleymangolu (4 feet 11 inches) and Yuri Gagarin (5 feet 2 inches).

The magazine, in its December issue, claims to be helping women "begin a long overdue fight against their genetically determined shallowness when choosing a partner."

Yoda, at No. 6, is the shortest on the list. His height is calculated at 2 feet 2 inches.

Other great short dudes: Martin Scorsese, Jon Stewart, Prince, Kurt Cobain and two of the Hobbits from "The Lord of the Rings" films — Elijah Wood and Sean Astin.

The tallest "short dude?" Pro football player Doug Flutie, at 5 feet 10 inches, who is ranked at No. 24.

Angus Young, die vanuit deze hoek niet zo heel klein lijkt.

Tsja door Napoleon onder een gast van de NBA en Yoda in het lijstje blijft het toch een beetje een jammere lijst. En het is maar de Maxim. Maar wat denken jullie is de "kleine(re)" man toe aan een herwaardering en zo ja hoe dan? (En evt waarom.)

Zelf ben ik overigens niet heel klein maar toch niet een van de langsten met mijn, zeg, 1m69.

[ Bericht 5% gewijzigd door ThE_ED op 18-11-2005 18:13:40 ]
[KNE]-Mod
pi_32378845
Stallone en Tom Cruise zijn ook de langsten niet.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32378867
Eerlijk? Kleine mannen voor kleine vrouwen; niet voor mij (1m82). Het is gewoon géén gezicht.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32379005
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef Fling het volgende:
Eerlijk? Kleine mannen voor kleine vrouwen; niet voor mij (1m82). Het is gewoon géén gezicht.
In zoverre heeft de Maxim dus wel gelijk dat vrouwen "op zicht" een partner uitkiezen? Of heeft een kleien partner naast "het zicht" nadelen?
[KNE]-Mod
pi_32379117
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

In zoverre heeft de Maxim dus wel gelijk dat vrouwen "op zicht" een partner uitkiezen? Of heeft een kleien partner naast "het zicht" nadelen?
Mannen kiezen toch net zo goed een partner "op zicht"? Ik zie het probleem niet zo. Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar. Vrouwen willen vaak een lange, ietwat gespierde man. En ik weet dat dit generaliserend is, maar toch zie je dit wel vaak.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32379303
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

In zoverre heeft de Maxim dus wel gelijk dat vrouwen "op zicht" een partner uitkiezen? Of heeft een kleien partner naast "het zicht" nadelen?
Naar beneden zoenen
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32379504
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef ThE_ED het volgende:


[afbeelding]
Angus Young, die vanuit deze hoek niet zo heel klein lijkt.
Hij draagt witte sokken Klein zijn is daar geen excuus voor!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32379744
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef Avani het volgende:

[..]

Mannen kiezen toch net zo goed een partner "op zicht"? Ik zie het probleem niet zo. Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar. Vrouwen willen vaak een lange, ietwat gespierde man. En ik weet dat dit generaliserend is, maar toch zie je dit wel vaak.
En mannen willen een blonde stoot met lekkere tieten en idem kont.
pi_32379765
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef Fling het volgende:
Eerlijk? Kleine mannen voor kleine vrouwen; niet voor mij (1m82). Het is gewoon géén gezicht.
toch lekker als 'ie net tot aan je venusheuvel komt. kun je bovendien overal mee naartoe nemen
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:41:07 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32379781
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Hij draagt witte sokken Klein zijn is daar geen excuus voor!
Dat hoort bij de hele AC/DC act ja!
[KNE]-Mod
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:43:49 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32379863
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef Avani het volgende:

[..]

Mannen kiezen toch net zo goed een partner "op zicht"? Ik zie het probleem niet zo. Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar. Vrouwen willen vaak een lange, ietwat gespierde man. En ik weet dat dit generaliserend is, maar toch zie je dit wel vaak.
Ik zeg ook niet dat ik het echt een probleem vind. Maar dan nog vind ik bijv. lengte veel ondergeschikter aan andere looks. Een lang iemand kan mooi of lelijk zijn, zelfde met een klein iemand. En natuurlijk kies je dan nog niet altijd per se voor de mooiste van het setje want er speelt vanalles mee. (Karakter etc.) Mij zou het niet echt direct uitmaken of mijn vriendin nou klein of lang was. (Hoewel je bij een zeker verschil misschien toch wat fysieke problemen kunt krijgen kan ik me voorstellen.)
[KNE]-Mod
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:44:12 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32379874
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:19 schreef Fling het volgende:

[..]

Naar beneden zoenen
Is dat minder lekker?
[KNE]-Mod
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:12:57 #13
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_32385758
Ik viel nooit op kleinere mannen, kwam niet eens in me op dat ik daar verliefd op kon worden. Tot ik mijn huidige mannetje via t internet leerde kennen, en pas bij de eerste ontmoeting zag dat hij kleiner was dan mij. Maar toen had hij mijn hart al gestolen met al zijn andere kwaliteiten !

Mijn eerste gedachte toen ik hem zag was : Jeetje ! Wat een korte beentjes !
Zijn eerste gedachte toen hij mij zag : Wow ! Wat een lange benen !

*grijns*

Ik moet zeggen dat ik het zelfs soms wel humor vind, als ik op hoge hakken loop en hand in hand met mijn mannetje, zie je mensen wel eens raar kijken. Verder levert het nergens problemen mee op, dus zou niet weten waarom een kleinere vent niet zou kunnen. Denk dat veel vrouwen misschien wel een leuke vent laten lopen, omdat ze de moeite niet nemen om naar een kleiner exemplaar te kijken !

Dus vrouwen ! Herwaarderen die hap !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_32405437
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef defender het volgende:
Ik viel nooit op kleinere mannen, kwam niet eens in me op dat ik daar verliefd op kon worden. Tot ik mijn huidige mannetje via t internet leerde kennen, en pas bij de eerste ontmoeting zag dat hij kleiner was dan mij. Maar toen had hij mijn hart al gestolen met al zijn andere kwaliteiten !

Ik moet zeggen dat ik het zelfs soms wel humor vind, als ik op hoge hakken loop en hand in hand met mijn mannetje, zie je mensen wel eens raar kijken. Verder levert het nergens problemen mee op, dus zou niet weten waarom een kleinere vent niet zou kunnen. Denk dat veel vrouwen misschien wel een leuke vent laten lopen, omdat ze de moeite niet nemen om naar een kleiner exemplaar te kijken !
Had je hem ook mannetje genoemd als hij langer was geweest? Of is het echt een minatuur-exemplaar, die je in je tas meeneemt ofzo?
pi_32406894
kleine vrouwen houden van grote mannen, en ik ben groot en hou van keline vrouwen
  zondag 20 november 2005 @ 07:38:56 #16
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32418897


[ Bericht 100% gewijzigd door Mylene op 20-11-2005 16:22:36 (doe normaal) ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 20 november 2005 @ 14:07:46 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32424161
Ik zit nog eens even te denken over dit topic.
Wat is in hemelsnaam het doel van een dergelijk artikel in de Maxim?
Kleine mannen promoten?
Duidelijk maken dat het toch écht niet zo erg is dat ze klein zijn
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32425331
Niks mis met kleine mannen. Ik ben namelijk 170cm
  zondag 20 november 2005 @ 14:55:26 #19
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32425439
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef Markster het volgende:
Niks mis met kleine mannen. Ik ben namelijk 170cm
En voel je je nu gesteund door zo'n artikel?
Serieus! ben ik benieuwd naar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32425498
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef Moonah het volgende:

[..]

En voel je je nu gesteund door zo'n artikel?
Serieus! ben ik benieuwd naar.
Ik niet, ik heb er zelf geen problemen mee namelijk
  zondag 20 november 2005 @ 15:00:16 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32425584
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik niet, ik heb er zelf geen problemen mee namelijk
Ah, good for you.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32430861
Ik hou wel van kleine mannen. Dan krijg ik geen stijve nek tijdens het zoenen...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  zondag 20 november 2005 @ 18:58:59 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32432024
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:07 schreef Moonah het volgende:
Ik zit nog eens even te denken over dit topic.
Wat is in hemelsnaam het doel van een dergelijk artikel in de Maxim?
Bladvulling, maar ik denk dat we er best een aardig topic van kunnen maken door te kijken of het nog enig nut in zich heeft; is er een überhaupt herwaardering nodig bijvoorbeeld.
[KNE]-Mod
  zondag 20 november 2005 @ 20:29:56 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32434535
tsja, ik ben 1.60...en mannen kleiner dan mijzelf daar heb ik wel moeite mee hoor...dan ben je al bijna een dwerg...

kan er niks aan doen, ik val op lange mannen...beetje slungelige types..telkens weer....doe t niet expres...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32436543
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:07 schreef Moonah het volgende:
Ik zit nog eens even te denken over dit topic.
Wat is in hemelsnaam het doel van een dergelijk artikel in de Maxim?
Kleine mannen promoten?
Duidelijk maken dat het toch écht niet zo erg is dat ze klein zijn
Ja kijk, wat Maxim nu doet het er een "probleem" van maken. Dat is er namelijk helemaal niet. Vrouwen hebben net zoals mannen voorkeuren. Als een vrouw zelf bv. 1.80 is zal je haar niet snel met een Bart de Graaf zien rondlopen. Mannen hebben precies hetzelfde. Ik moet er niet aan denken om een vriendin van 1.90 te hebben Het is en blijft gewoon geen gezicht.
  zondag 20 november 2005 @ 22:02:51 #26
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32437438
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is en blijft gewoon geen gezicht.
Dat is natuurlijk ook maar een mening. (Weliswaar wellicht de overheersende) Je kunt dus zeggen dat het misschien geen probleem is maar dat er nogal een eenzijdige voorkeur is? (En dat lange(re) vrouwen en kleine(re) mannen beperkter zijn in hun partnerkeuze daardoor.)
[KNE]-Mod
pi_32447888
Ik heb er niet echt problemen mee als 'n man wat kleiner is dan gemiddeld. 1,75 vind ik 'n mooiere lengte dan 1,95, eigenlijk. Kleiner dan ikzelf hoeft nou ook weer niet, maar sowieso zie je niet zoveel (of vrijwel geen) mannen die kleiner dan 1,63 zijn. Maargoed, lengte speelt niet zo'n grote rol in m'n 'keuze' dus .
La mode se démode, le style jamais.
pi_32455750
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een man te hebben die korter is dan ik ben ben zelf 1,79 en een jongen moet voor mij toch echt op zn minst 1,85 zijn! lieft 1,90 ofzo
En niet alleen omdat ik het er anders gek uit vind zien als we naast elkaar staan, maar ook omdat ik lange brede mannen er veel mooier uit vinden zien.
pi_32457778
Uiteindelijk is kleiner voor mannen wat veel groter voor vrouwen is, het past niet zo in het standaard beeld wat je verwacht bij de desbetreffende. Ik denk zelf dat de kleinere man iets in het nadeel is omdat een vrouw daarbij minder het gevoel heeft dat ze lekker weg kan kruipen en 'beschermd' wordt.
Maar uiteindelijk kijk je wel verder dan een eerste uiterlijk 'minpuntje', maar dat geldt voor alles (te dik/ te dun, te grote/kleine borsten). Veel hele lange jongens zijn vaak wat slungelig, dat kan je ook weer als een minpunt zien.

Ik denk overigens dat kleinere mannen door extra aandacht aan hun uiterlijk en kleding te besteden het gebrek aan lengte wel voor een groot deel kunnen compenseren. Ik ken genoeg 'kleinere' jongens die genoeg leuke (knappe) meiden kregen.

Dit topic doet me overigens denken aan een topic in R&P over een jongen die een operatie om zijn benen te verlengen overwoog, kan hem zo snel niet vinden.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_32461937
1.80m is redelijk gemiddeld?

mijn meissie is trouwens even lang als ik (iets korter) maar omdat ik altijd een beetje onderuitgezakt erbij sta en zij ALTIJD kaarsrecht-rechtop, lijkt het alsof zij langer is. Dus krijg ik vaak toegefluisterd door haar: loop eens rechtop schat
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 21 november 2005 @ 20:39:16 #31
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_32462131
Ik ben 1.74 m! Hoor ik ook bij de selecte groep kleine mannen ?
pi_32462479
De gemiddelde lengte voor meisjes is ongeveer 1.70 en de gemiddelde lengte voor jongens ongeveer 1.85.
Maarja, vergeet niet dat Nederlanders tot de langste mensen ter wereld behoren, dat vertekent nogal!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 21 november 2005 @ 21:52:07 #33
69994 seto
-|||--------|||-
pi_32464180
Ik heb altijd moeite kleine mannen serieus te nemen

Ben zelf 1.95
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_32465224
Je kunt als man beter 1.75 zijn dan 2 meter als vrouw en ja, ik heb 2 jonge vrouwen gezien die 1.95 á 2 meter waren. Dat was met stappen en uiteraard wilde niemand met hen dansen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32465756
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Je kunt als man beter 1.75 zijn dan 2 meter als vrouw en ja, ik heb 2 jonge vrouwen gezien die 1.95 á 2 meter waren. Dat was met stappen en uiteraard wilde niemand met hen dansen.
een man van 1.75 is ook maar 10 cm kleiner dan de gemiddelde man en een vrouw van 2.00 zit zoon 30 centimeter boven het gemiddelde, toch een subtiel verschil
pi_32467760
Korte-brede mannen
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_32467832
ik heb liever een kleinere man dan een grote maar dat komt omdat ik zelf een kleintje ben.
had ooit kort een vriend van 1.92m en met mijn lengte van 1.63 ofzo is dat toch:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_32479839
Ik heb helaas ook een kleinere man. Maar andere dingen zijn belangrijker. En ach, hij vindt het prachtig die lange benen!
Hakken draag ik nu niet meer, en het is een grappig en beetje genant gezicht samen in de spiegel. Voorheen had ik altijd langere vriendjes.
Het is inderdaad zo dat Nederland een volkje van lange mensen is. Ik heb het hier maar een paar keer meegemaakt dat ik een Ier zag die langer is dan mij. (zelf ben ik 1.83)
pi_32480996
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb liever een kleinere man dan een grote maar dat komt omdat ik zelf een kleintje ben.
had ooit kort een vriend van 1.92m en met mijn lengte van 1.63 ofzo is dat toch:
Oh echt? Vond je dat ?
Ik ben 1.68m en ik vind het werkelijk geweldig dat mijn lief 2.00m is.
Gelukkig is hij absoluut niet slungelig.
Ik zou niet anders meer willen dan een grote (man). Flauw...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32481060
ja flauw ja

en ja ik vond het niets, voelde me echt een smurf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_32481217
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:30 schreef DarkElf het volgende:
voelde me echt een smurf
Dat ligt niet aan de lengte van zo'n vent, maar aan je blauwe kleurtje... Superflauw...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32481363
ja je gaat lekker idd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:15:05 #43
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_32482285
Mooi man !

Ik val wel op lange vrouwen. Hoe meer lange vrouwen de kleinere man accepteren, hoe beter !
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_32483355
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef Avani het volgende:
Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar.
Dat van die grote jetsers is dus niet waar. Vraag 100 mannen of ze liever grote borsten of een mooi kontje hebben bij een vrouw, en 90 van hen, waaronder ik zelf, kiezen gelijk voor het laatste.
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:43 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het echt een probleem vind. Maar dan nog vind ik bijv. lengte veel ondergeschikter aan andere looks. Een lang iemand kan mooi of lelijk zijn, zelfde met een klein iemand.
Klopt, het zijn de verhoudingen die bepalen of iemand er mooi of minder mooi uit ziet. Symmetrie, de vorm van het gezicht en de verhoudingen van je lichaam zijn het belangrijkst. Een lange slanke vent wordt over het algemeen niet als knap ervaren, net zo goed als dat bij korte brede mannetjes niet het geval is.

Een normaal postuur zonder overdreven scheve verhoudingen en met enige spieropbouw vind ik een must voor de man die er knap uit wil zien. Bovendien geeft het je een sterkere uitsraling zodat als je niet al te groot bent mensen minder snel over je heen zullen lopen. Een ander voordeel is dat het vrouwelijk geslacht spieren ook meer waardeert dan vet. Lengte is echt niet zo'n issue als sommigen er van maken.
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:02 schreef Étoile het volgende:Uiteindelijk is kleiner voor mannen wat veel groter voor vrouwen is, het past niet zo in het standaard beeld wat je verwacht bij de desbetreffende. Ik denk zelf dat de kleinere man iets in het nadeel is omdat een vrouw daarbij minder het gevoel heeft dat ze lekker weg kan kruipen en 'beschermd' wordt.
Mee eens. Ik ben zelf 1,77 maar ik zou toch echt niet een vrouw willen die langer dan mij is. Dan is het net m'n moeder dat idee krijg ik dan. Gelijk van lengte of een kleinere vrouw vind ik belangrijk want jij moet DE man voor haar kunnen zijn en daar heb je in mijn ogen zowel een lichamelijk als geestelijk overwicht voor nodig.
quote:
Dit topic doet me overigens denken aan een topic in R&P over een jongen die een operatie om zijn benen te verlengen overwoog, kan hem zo snel niet vinden.
Dat is net zo triest als het laten uitvoeren van andere cosmetische operaties vanwege een complex. Dat geldt voor dikke mensen die willen afvallen met een maagbandje en dat geldt ook voor korte mannen die groter willen worden. Kleine mensen moeten gewoon zorgen dat de verhoudingen goed zijn. Het is bewezen dat mensen aan de hand daarvan bepalen of ze iemand knap vinden. En dikke mensen moeten eens wat meer doorzettingsvermogen krijgen.
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef Keios het volgende:
Ik hou wel van kleine mannen. Dan krijg ik geen stijve nek tijdens het zoenen...
Dan vraag je toch of hij je op wil tillen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Steijn op 22-11-2005 17:12:09 ]
pi_32483531
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef Steijn het volgende:
Dat is net zo triest als het laten uitvoeren van andere cosmetische operaties vanwege een complex. Dat geldt voor dikke mensen die willen afvallen met een maagbandje en dat geldt ook voor korte mannen die groter willen worden. Kleine mensen moeten gewoon zorgen dat de verhoudingen goed zijn. Het is bewezen dat mensen aan de hand daarvan bepalen of ze iemand knap vinden. En dikke mensen moeten eens wat meer doorzettingsvermogen krijgen.
U oordeelt makkelijk, over zowel dikke mensen als over cosmetische ingrepen.
Plus dat ik de genoemde verhouding 10/90 wat betreft voorkeur boobs/billen niet geloof.
Magoe, allemaal offtopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32483724
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:08 schreef Moonah het volgende:
Plus dat ik de genoemde verhouding 10/90 wat betreft voorkeur boobs/billen niet geloof.
Bij borsten is niet het formaat van belang maar de vorm en uitstraling. Ik weet bijna zeker dat iedere man kleine strakke borsten boven grote uitgezakte borsten (en die hebben daar nou eenmaal eerder last van). Het formaat is dus niet van belang. Daarom is die 10/90 verhouding voor wat betreft grote borsten gezien vanuit de man echt niet zo'n gekke verhouding. Wel kan het natuurlijk zijn dat vrouwen onderling elkaar op de borsten afrekenen maar daar kan ik niet over oordelen.
pi_32483784
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat van die grote jetsers is dus niet waar. Vraag 100 mannen of ze liever grote borsten of een mooi kontje hebben bij een vrouw, en 90 van hen, waaronder ik zelf, kiezen gelijk voor het laatste.
Het ging om bepaalde voorkeuren om aan te tonen dat zowel mannen als vrouwen bepaalde dingen liever zien in het andere geslacht.

Hoe dan ook, een langere man is gewoon vaker aantrekkelijk. Dezelfde lengte vind ik niet zo erg, maar als een man 1.70 is en ik ben dan 1.75.. dat klopt gewoon niet, vind ik dan.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32741481
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef Bob. het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een man te hebben die korter is dan ik ben ben zelf 1,79 en een jongen moet voor mij toch echt op zn minst 1,85 zijn! lieft 1,90 ofzo
En niet alleen omdat ik het er anders gek uit vind zien als we naast elkaar staan, maar ook omdat ik lange brede mannen er veel mooier uit vinden zien.
Wat een onzin, 1,85 en 1,90 is al lang niet lang meer.
pi_32741513
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef Étoile het volgende:
gemiddelde lengte voor jongens ongeveer 1.85.
Correctie: 1.82 eerder.
pi_32741649
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef Steijn het volgende:
Dat is net zo triest als het laten uitvoeren van andere cosmetische operaties vanwege een complex.
Mee eens, bovendien denk ik altijd bij dat soort mensen: ze zijn niet echt. Als je een cosmetische ingreep nodig hebt om iets (naar eigen mening) te 'perfectioneren', dan is er geen kunst aan. Zo kan iedereen wel lang zijn. Dat vind ik ook bij vrouwen die een borstvergroting ondergaan. Wat voor waarde heeft het dan nog? Het is nep, niet meer dan dat. Een jongen die zijn benen heeft laten verlengen is en blijft zo klein/groot als dat hij was voor de ingreep voor mij. De ingreep creeert enkel een illusie.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:16:29 #51
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32741819
Ik vind het niks, mannen die kleiner zijn dan ik. Ik kijk ook vaak over ze heen, waardoor ik ze niet opmerk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_32741848
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het niks, mannen die kleiner zijn dan ik. Ik kijk ook vaak over ze heen, waardoor ik ze niet opmerk .
Heb je al eens met een kleinere man dan jijzelf het bed gedeeld, Kim?
pi_32741866
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef defender het volgende:
Ik viel nooit op kleinere mannen, kwam niet eens in me op dat ik daar verliefd op kon worden. Tot ik mijn huidige mannetje via t internet leerde kennen, en pas bij de eerste ontmoeting zag dat hij kleiner was dan mij. Maar toen had hij mijn hart al gestolen met al zijn andere kwaliteiten !
welke kwaliteiten had hij dan?
Verwijderd door Admin.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:18:02 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32741874
Garp was ook een opdondertje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:18:45 #55
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32741892
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Heb je al eens met een kleinere man dan jijzelf het bed gedeeld, Kim?
Ja, maar dat was overmacht .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_32741925
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, maar dat was overmacht .
Verklaar u nader, schone deerne.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:24:15 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32742074
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Verklaar u nader, schone deerne.
We haatten elkaar al jaren, ja, dan komt dat er soms wel eens van .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 1 december 2005 @ 23:24:23 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32742077
Hoewel ik zelf niet klein ben (1:82) vind ik grote mannen (meer dan 2 meter) erg attractief
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:25:28 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32742114
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

We haatten elkaar al jaren
Is dit eigenlijk wel nederlands? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_32742162
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoewel ik zelf niet klein ben (1:82) vind ik grote mannen (meer dan 2 meter) erg attractief
Ben jij homo ofzo?
pi_32742276
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

We haatten elkaar al jaren, ja, dan komt dat er soms wel eens van .
De seks was dan zeker wel ruig ?
pi_32742283
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ben jij homo ofzo?
Ben jij dom ofzo?
pi_32742306
Hmm, mannen die echt een stuk kleiner zijn dan ikzelf zou ik niet zo'n succes vinden als vriendje. Ik loop toch wel regelmatig op hoge hakken, dus dan zou het verschil helemaal zo groot worden.
Maar mijn vriend is precies even lang als ik, en dat vind ik ook als ik op hakken loop en dus een stukje boven hem uitsteek nog prima kunnen

...en even lang zijn is soms ook wel zo makkelijk met bepaalde standjes
pi_32742330
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ben jij dom ofzo?
Waar slaat dit op? Ik stel een normale vraag. Hoe moet ik dat nu weten?
  donderdag 1 december 2005 @ 23:42:45 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32742700
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ben jij homo ofzo?
Net zo homo als jij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:42:46 #66
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32742701
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

De seks was dan zeker wel ruig ?
Ja, en niet alleen de man was klein .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:00:41 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32748594
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Correctie: 1.82 eerder.
1.82 voor alle nederlandse mannen, 1.85 voor de jongens die nu 18 zijn (bron? erm...weet niet meer....maar er is verschil...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32751137
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

1.82 voor alle nederlandse mannen, 1.85 voor de jongens die nu 18 zijn (bron? erm...weet niet meer....maar er is verschil...)
Ja, oke, daar heb je wel een goed punt inderdaad. Per generatie lijkt de mens (lees: Nederlander in ieder geval) steeds langer te worden.
pi_32751530
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef ThE_ED het volgende:
Zelf ben ik overigens niet heel klein maar toch niet een van de langsten met mijn, zeg, 1m69.
Niet heel klein... Gek! Voor een man ben je ontzettend klein.

En dat was mijn bijdrage aan dit nuttige topic
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:08:56 #70
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32757660
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Niet heel klein... Gek! Voor een man ben je ontzettend klein.
Dat valt best mee hoor, volgens mij wordt je pas als klein gerekend als je er zeker een cm of 10 onder zit. Overigens heb ik het idee dat de gemiddelde lengte in de stad lager is dan daarbuiten want sinds ik in Rotterdam woon heb ik veel minder het idee niet zo groot te zijn.

De meeste vrienden van me zijn wel wat langer maar het is nu ook weer niet zo dat ik heel erg tegen ze moet opkijken. (Behalve bij een paar dan.. ) Mijn lengte is misschien wel beneden gemiddeld, maar niet wat ik zou noemen "ontzettend klein".
[KNE]-Mod
pi_32757866
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
Dat valt best mee hoor, volgens mij wordt je pas als klein gerekend als je er zeker een cm of 10 onder zit. Overigens heb ik het idee dat de gemiddelde lengte in de stad lager is dan daarbuiten want sinds ik in Rotterdam woon heb ik veel minder het idee niet zo groot te zijn.
Het stikt er gewoon van de allochtonen en voor hun is 1,69 best nog wel fors.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:43:04 #72
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_32793439
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het stikt er gewoon van de allochtonen en voor hun is 1,69 best nog wel fors.
Been there . Deels waar, echter wonen in Rotterdam ook nog veel afstammelingen van de watergeuzen die in Engeland hebben verbleven en zich daar hebben voortgeplant

De rode/hoogblonde haarkleur en de wittige huidskleur domineren dan ook het straatbeeld. Zo erg dat wanneer je donker haar hebt vrijwel meteen verondersteld wordt dat je wel niet helemaal Nederlands zou zijn. En die lui willen nog wel eens lang zijn.

Zelf ben ik inmiddels 1.93 en ja ik woon in Rotterdam.
Fear and Loathing in Clarksville.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:48:13 #73
150783 Draeck
spuwt weer eens vuur
pi_38594051
Zeg dames die 'niet naar beneden willen zoenen', hebben jullie er wel eens aan gedacht dat dat voor ons mannen net zo vervelend is als voor jullie?! Ik ben plusminus 1.80 maar zoen liever met een vrouw van 1.90 dan een van 1.70.... :-)
~ music was my first love, and it will be my last ~
pi_38595098
Kleine (brede) mannen!!
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_38595157
Ik hou niet zo van kleinere mannen, maar ja, ik ben zelf 1.80 en ik draag ook graag een beetje leuke vrouwelijke schoenen en daar zit dus wel eens een hak onder.
Het idiote is dat ik vroeger vaak juist wel op kleinere mannen viel (niet bewust om hun kleinheid hoor, het was denk ik toeval) en dan voelde ik me toch wel klote als ik er naast liep.Het dieptepunt letterlijk was een kalverliefde op een jongen bij mij op de middelbare school die volgens mij maar 1.60 was ofzo! Dat werd natuurlijk bij voorbaat niets.

De meeste mannen hebben in mijn ervaring toch wel problemen met een langere vrouw, voelen ze zich niet mans genoeg ofzo. Daar heb ik best wel complexen over gehad. Als mijn vriendje ongeveer even lang was, droeg ook altijd zo plat mogelijke schoenen enzo. Nu ben ik echt helemaal genezen, en ik loop rustig op hakken van een centimeter of 8 hoog als ik daar zin in heb. En ik vind lange mannen nu ook echt mooier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')