quote:The Associated Press is reporting that AC/DC guitarist Angus Young has topped Maxim's list of the "25 greatest short dudes of all time," standing tall at 5 feet 2 inches.
NBA guard Spud Webb, at 5 feet 7 inches, is No. 2, followed by Napoleon Bonaparte (5 feet 4 inches), Naim Suleymangolu (4 feet 11 inches) and Yuri Gagarin (5 feet 2 inches).
The magazine, in its December issue, claims to be helping women "begin a long overdue fight against their genetically determined shallowness when choosing a partner."
Yoda, at No. 6, is the shortest on the list. His height is calculated at 2 feet 2 inches.
Other great short dudes: Martin Scorsese, Jon Stewart, Prince, Kurt Cobain and two of the Hobbits from "The Lord of the Rings" films — Elijah Wood and Sean Astin.
The tallest "short dude?" Pro football player Doug Flutie, at 5 feet 10 inches, who is ranked at No. 24.
In zoverre heeft de Maxim dus wel gelijk dat vrouwen "op zicht" een partner uitkiezen? Of heeft een kleien partner naast "het zicht" nadelen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef Fling het volgende:
Eerlijk? Kleine mannen voor kleine vrouwen; niet voor mij (1m82). Het is gewoon géén gezicht.
Mannen kiezen toch net zo goed een partner "op zicht"? Ik zie het probleem niet zo. Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar. Vrouwen willen vaak een lange, ietwat gespierde man. En ik weet dat dit generaliserend is, maar toch zie je dit wel vaak.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In zoverre heeft de Maxim dus wel gelijk dat vrouwen "op zicht" een partner uitkiezen? Of heeft een kleien partner naast "het zicht" nadelen?
Naar beneden zoenenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In zoverre heeft de Maxim dus wel gelijk dat vrouwen "op zicht" een partner uitkiezen? Of heeft een kleien partner naast "het zicht" nadelen?
Hij draagt witte sokkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef ThE_ED het volgende:
[afbeelding]
Angus Young, die vanuit deze hoek niet zo heel klein lijkt.
En mannen willen een blonde stoot met lekkere tieten en idem kont.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef Avani het volgende:
[..]
Mannen kiezen toch net zo goed een partner "op zicht"? Ik zie het probleem niet zo. Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar. Vrouwen willen vaak een lange, ietwat gespierde man. En ik weet dat dit generaliserend is, maar toch zie je dit wel vaak.![]()
toch lekker als 'ie net tot aan je venusheuvel komt. kun je bovendien overal mee naartoe nemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef Fling het volgende:
Eerlijk? Kleine mannen voor kleine vrouwen; niet voor mij (1m82). Het is gewoon géén gezicht.
Dat hoort bij de hele AC/DC act ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hij draagt witte sokkenKlein zijn is daar geen excuus voor!
Ik zeg ook niet dat ik het echt een probleem vind. Maar dan nog vind ik bijv. lengte veel ondergeschikter aan andere looks. Een lang iemand kan mooi of lelijk zijn, zelfde met een klein iemand. En natuurlijk kies je dan nog niet altijd per se voor de mooiste van het setje want er speelt vanalles mee. (Karakter etc.) Mij zou het niet echt direct uitmaken of mijn vriendin nou klein of lang was. (Hoewel je bij een zeker verschil misschien toch wat fysieke problemen kunt krijgen kan ik me voorstellen.)quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef Avani het volgende:
[..]
Mannen kiezen toch net zo goed een partner "op zicht"? Ik zie het probleem niet zo. Mannen willen veelal slank, grote borsten en lang haar. Vrouwen willen vaak een lange, ietwat gespierde man. En ik weet dat dit generaliserend is, maar toch zie je dit wel vaak.![]()
Had je hem ook mannetje genoemd als hij langer was geweest? Of is het echt een minatuur-exemplaar, die je in je tas meeneemt ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef defender het volgende:
Ik viel nooit op kleinere mannen, kwam niet eens in me op dat ik daar verliefd op kon worden. Tot ik mijn huidige mannetje via t internet leerde kennen, en pas bij de eerste ontmoeting zag dat hij kleiner was dan mij. Maar toen had hij mijn hart al gestolen met al zijn andere kwaliteiten !
Ik moet zeggen dat ik het zelfs soms wel humor vind, als ik op hoge hakken loop en hand in hand met mijn mannetje, zie je mensen wel eens raar kijken. Verder levert het nergens problemen mee op, dus zou niet weten waarom een kleinere vent niet zou kunnen. Denk dat veel vrouwen misschien wel een leuke vent laten lopen, omdat ze de moeite niet nemen om naar een kleiner exemplaar te kijken !
En voel je je nu gesteund door zo'n artikel?quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef Markster het volgende:
Niks mis met kleine mannen. Ik ben namelijk 170cm
Ik niet, ik heb er zelf geen problemen mee namelijkquote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
En voel je je nu gesteund door zo'n artikel?
Serieus! ben ik benieuwd naar.
Ah, good for you.quote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er zelf geen problemen mee namelijk
Bladvulling, maar ik denk dat we er best een aardig topic van kunnen maken door te kijken of het nog enig nut in zich heeft; is er een überhaupt herwaardering nodig bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 november 2005 14:07 schreef Moonah het volgende:
Ik zit nog eens even te denken over dit topic.
Wat is in hemelsnaam het doel van een dergelijk artikel in de Maxim?
Ja kijk, wat Maxim nu doet het er een "probleem" van maken. Dat is er namelijk helemaal niet. Vrouwen hebben net zoals mannen voorkeuren. Als een vrouw zelf bv. 1.80 is zal je haar niet snel met een Bart de Graaf zien rondlopen. Mannen hebben precies hetzelfde. Ik moet er niet aan denken om een vriendin van 1.90 te hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 14:07 schreef Moonah het volgende:
Ik zit nog eens even te denken over dit topic.
Wat is in hemelsnaam het doel van een dergelijk artikel in de Maxim?
Kleine mannen promoten?
Duidelijk maken dat het toch écht niet zo erg is dat ze klein zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |