quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Onder andere:
[afbeelding]
Nou moet gezegd worden: dat is een hele slechte fotoMaar hopelijk snap je het nu wat beter
Qua tijd was het snel zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?!
Misschien heb ik nog wel 20 posts moeten doen!
Wiequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik erger me alweer helemaal aan een poster in het IDO forum. Vorig jaar ook al, met haar compleet oninteressante posts.![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik erger me alweer helemaal aan een poster in het IDO forum. Vorig jaar ook al, met haar compleet oninteressante posts.![]()
![]()
Ik ging toch elke keer die r weg halen, Zhena.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou aan het pesten was!?
Kindershow van (ik dacht) de EO. Dat liedje zit nu nog in mijn kop: Ik ben Benjamin Ben Benjamin Ben. Ik ben Benjamin Ben Benjamin Ben...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
Wie was dat ook alweer?
Warrior Princess.... WAAR IS BARREL???? Echt een programma voor hemquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ik ging toch elke keer die r weg halen, Zhena.!
charmed angel.quote:
quote:
Neukt ie K. nog?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Gert (van Samson) is fan van André Hazes en ging net een liedje van hem zingen.
Ben jij blij dat het op internet komt te staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Fuckkutshitpardonsapristidonderspotjandrienogantoe!!!!!
Eerst DWHN gemist en net ook al DVP..
.
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben jij blij dat het op internet komt te staan.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
.
Druk met vanalles.quote:
Ik ook, wie verzint nou de tijd van kwart over negerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
.
quote:
Ik waarschuw je de volgende keer wel. Maar kwart over negen is idd een schijttijd. Hoewel de overlapping van vorige week met DVP ook niet ideaal was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Druk met vanalles.
Echt...normaal onthoud ik alles (vooral compleet nutteloze informatie), maar een paar programma's onthouden lukt me niet.
Misschien is mijn langetermijngeheugen te ver ontwikkeld, ten koste van mijn kortetermijngeheugen.
Het zal er ooit wel van komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
pb, wij moeten écht eens gaan samenwerken.
Aan iets.
Weet ik veel wat.
Ja, doe dat maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik waarschuw je de volgende keer wel. Maar kwart over negen is idd een schijttijd. Hoewel de overlapping van vorige week met DVP ook niet ideaal was..
Oké.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zal er ooit wel van komen.
* pberends is playing Rednex - Cotton Eye Joe
Lul in je keelquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Deep Vucking Throat?
Dood.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo) [afbeelding]
Nou nou...quote:
Dat is pas echt tof!quote:Op zondag 20 november 2005 10:14 schreef PeRi het volgende:
10:14!!
Joh, post tijdens de liveshows ook vaak mee en je krijgt er nog wel meer hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 10:35 schreef Zhenar het volgende:
Wauw! Kijk hier eens: mijn eerste bashing!!!!!![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 20 november 2005 10:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, post tijdens de liveshows ook vaak mee en je krijgt er nog wel meer hoor..
Het was wel veel bijlezen hoor, tijdens de uitzending was ik niet onlinequote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
Ik vind het IDO-forum sinds het theater ook weer een heel stuk leuker.
Ach... het is eens wat anders dan al die "Zhenar wat ben je toch geweldig en wat lever je nuttige bijdragen"-reacties.quote:Op zondag 20 november 2005 10:45 schreef PeRi het volgende:
Noem je dat al bashen Z?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |